Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. december 27., vasárnap

Karácsonyi ajándék 4. : Könyvek és filmek:)

Sziasztok. Ez pedig az utolsó adag „ajándék”.



Könyvek:


Tudom, kicsit lekéstem, arról, hogy karácsonyi ajándéknak való könyveket ajánljak, de ennek ellenére, szeretnék nektek néhány nagyon jó könyvet ajánlani, legújabb könyvélményeimet, megosztani.:)

Ha esetleg olvastad valamelyiket, szívesen várom véleményedet róla, róluk. Tudom, hogy nagy részeteknek a blogom csak olvasásra való, de én is kíváncsi vagyok ,hogy kik vannak, milyen érdeklődésűek ülnek a másik oldalon. :)


Igazi könyvmoly vagyok, szóval nem apróztam el, mikor összeválogattam nektek.:D


Stephenie Meyer: A burok


Ezt könyvet születésnapomra kaptam Zsizsától. Elég vonakodva vettem kezembe Steph földönkívülis művét. Szó sincs arról, hogy Twilgiht-hoz hasonló műt vártam, sőt. Tisztában voltam vele, hogy az itt olvasható karakterek , nem fognak hasonlítani Bellára, Alice-re, vagy a többiekre, csupán engem sosem hatott meg a sci-fi világa. Pozitívan csalódtam, és el kell ismernem, hogy nagyon jó könyvet írt, jól ismert írónőnk.:)

Én imádom a paradoxonokat egy olvasmányban, elvarázsolnak az egymáshoz simuló ellentétek, amitől teljes lesz a mű.

Tetszett a sok ellentét, főleg érzelmi szálon, testek és lelkek, emberek és nem-emberek, tényleg engem lenyűgözött.:) Bár így utólag a sci-fi besorolást kicsit túlzásnak tartom. Nem vehető egy lapra más híres sci-fi írók munkáival. Inkább sorolnám a fantasy kategóriájába, több hangsúlyt fektet az írónő az érzelmekre, mint azt egy science fiction-ben elvárnánk.

Ettől függetlenül nekem tetszett.:) Be kell valljam első olvasásra, fejezetenként meg kellett állnom egy rövid időre, mert az elején nekem túlságosan nyomasztó, ismeretlen, kiszámíthatatlan volt az egész. Míg a TS-t nem lehet letenni, ezt le kellett tennem a lelki nyugalmam miatt.:)

Az alkonyat első részét olvastam el kétszer egymás után két hetes kihagyással. Ezt a könyvet is kétszer olvastam , alig egy napos pihentetéssel.:) El akartam olvasni úgy, hogy közben nem kell azon agyalnom, mi lesz a következőkben. Azt hallottam, hogy Meyer írja a második részét. Hát úgy gondolom ez így egy részesen a legjobb, és a folytatás csak elrontaná, de majd meglátjuk...:D

Akik vágynak egy ki újdonságra, és még nem olvasták, azoknak ajánlom, hogy vegyék fel a következő év olvasmánylistájára ezt a könyvet is.:)

"Ez a világ kétségkívül minden világok legjobbja és legrosszabbja - itt vannak a legszebb érzékletek, a legkifinomultabb érzelmek... a legaljasabb vágyak, a legsötétebb tettek. Ennek talán így kell lennie. Talán a mélypontok nélkül a csúcsok sem tudnak olyan magasra nőni."

"Boldog és szomorú, mámoros és búskomor, magabiztos és rettegő, szeretett és szerethetetlen, türelmes és haragos, békés és vad, teljes és üres... mindez leszek. Mindent érezni fogok. Minden az enyém lesz."


Cecilia Ahern: Ui: Szeretlek

Megszállt egy romantikus időszak.:D Ezt a könyvet karácsonyra kaptam, és még nem olvastam el, de nagyon sok jót olvastam róla. Az ajánlóját olvasva elég szomorkásnak és nyomasztónak hat a könyv első olvasásra, de véleményem szerint ilyen is kell a léleknek.:D Ebből a könyvből film is készült.

"Holly összetörten, magába roskadva él férje halála óta, sokszor ahhoz sincs kedve, hogy kikeljen az ágyból és ennivalót készítsen magának. Úgy érzi, élete értelmetlen Gerry nélkül. Azonban egy nap minden megváltozik, amikor egy csomagot kap, benne több borítékkal. Holly ezentúl izgatottan várja minden hónap első napját, ugyanis akkor bonthatja fel az újabb borítékot és olvashatja el Gerry soron következő üzenetét - a feladatot az előtte álló hónapra. A feladatok teljesítésével Holly lassan újra megtalálja az utat az élethez. Visszatalál családjához, régi barátaihoz, új barátságokat köt. Dolgozni kezd, és életében először élvezi a munkáját, majd végül megnyitja szívét egy új szerelem lehetősége előtt. Holly újra megtanul élni."


Christopher Moore: A leghülyébb Angyal

Egy nagyon jó barátnőmtől kaptam karácsonyra.:) Bár azt kell, hogy mondjam ha a hülyeség fájna…:D Akik szeretik a nyers humort, és nem lepődnek meg semmin se, azoknak ajánlom ezt a könyvet. Azt első felét végig nevettem, a második felét kikerekedett szemekkel megdöbbenve olvastam „ Ez nagyon hülye…” felkiáltással. :D

Télapó halott. És ha ő meghalt, akkor a karácsonynak is annyi. Vagy mégsem?

"Mennyei Atyánk. Josh Barker vagyok, a Worchester Street 671. sz. alatt lakom, Pine Cove-ban, Kaliforniában, irányítószám: 93754. Ma este láttam Télapót, ami klassz, és köszönöm is, de aztán egyből megölték egy ásóval, szóval attól félek, hogy idén nem lesz karácsony, pedig jó voltam, amit látsz is majd, ha megnézed Télapó listáját, szóval, ha nem nagy gond, életre keltenéd Télapót és rendbe hoznád a karácsonyt?" Micsoda szerencse, hogy épp a helyszínen tartózkodik Raziel, a Biff evangéliumából is ismert angyal, hogy teljesítse a rábízott karácsonyi küldetést. Képességeihez mérten hozzá is kezd az ünnepi csoda végrehajtásához, de hát nem véletlenül tartják Razielt a Mennyek leghülyébb angyalának.Ami ebben az évben boldog karácsony helyett az álmos kaliforniai kisvárosra vár, azt Raziel biztosan nem fogja a legjobban sikerült csodái között számon tartani."Ha létezik ma Moore-nál viccesebb író, azonnal lépjen elő!" (PLAYBOY)


Neil Gaiman: Csillagpor

Nem apróztam el, mikor összeraktam egy kisebb halmot, a „ téli szünetben elolvasom könyvekből:D” Ebből a könyvből film is készült. A Filmet imádom:D A könyv se lehet rossz:D Nagyon remélem. :D Akik szeretik a mesét, azoknak el kell olvasni.:D

"Falva falva egy aprócska település Angliában. Arról a falról kapta a nevét, amely a falu határában húzódik, és elválasztja az emberi világot a varázslatok birodalmától. Egy októberi estén a fiatal Tristran Thorn hullócsillagot lát a falon túl a földre zuhanni, és hogy elnyerje a gyönyörűséges Victoria kezét, megígéri a lánynak: elhozza neki a lehullott csillagot. Tristran elindul hát élete nagy kalandjára a falon túli varázslatos világba, amelyet a legfurcsább teremtmények és soha nem látott lények népesítenek be."





Szilvási Lajos: Egymás Szemében

Legutóbb már ajánlottam ezt a könyvet itt. És akkor azt modtam, hogy csak antikváriumokban lehet kapni. Ezennel jelentem Megjelent! Szeptemberben nyertem meg a citatum.hu egyik játékán.:) ÉS gyönyörű. Mondom ha van kedvetek egy negyven évvel ezelőtti időben játszódó szerelmi sztorihoz. Akkor szánjatok rá.:) Én nagyon szeretem.:D







Paolo Coelho: Élet

Egy idézetes gyűjtemény. Tele Coelho idézetekkel. Mikor megkaptam nagyon örültem neki, hogy lesz lehetőségem választani, egy könyvet. DE nem sikerült, mert mindegyik idézet nagyon tetszik.:D HA esetleg tudtok nekem az írótól ajánlani egy jó könyvet kérlek írjátok meg, én nem tudok választani, és szeretnék legalább egyet olvasni tőle.:D








Filmek:

Karácsonyi filmet, nem ajánlok, mert annyi van belőlük a tévében:D

Inkább ideírom nektek a kedvenceimet.:D Leszögezem ezúttal egyiket sem tudom elküldeni vagy belinkelni nektek. Ezeket a filmeket úgy másolták át nekem, így csak ajánlani tudom, elküldeni nem.



Csillagpor

Eszméletlen aranyos látványos, és egy percig nem unatkozol film. Anyukámnak is megmutattam, aki nem szereti a fantasyfilmeket. De ez a film őt is elvarázsolta. Egy nagy mese. Amit nem elég egyszer megnézni.:D A színészek zseniálisak, a történet pedig nagyon aranyos.:D













50 első randi

Drew Barrymoore, Adam Sandler és a többiek. Egy hihetetlenül aranyos romatnikus vígjáték. Én tényleg csak ajánlani tudom.















Feketék fehéren.

Na ebben van minden….Mikor nagy néger benga állatok öltöznek be szőke gazdag csajsziknak.:D Szerintem nagyon aranyos. :D Olyan igazi halálraröhögős film.:D ( nem találtam jobb képet, bocsánat.:))
















Neveletlen hercegnő 2. : Eljegyzés a kastélyban


Na ezt csak azért írtam bele, mert most jöttem rá, hogy ma lesz a tv-ben. Szerintem nagyon aranyos kis vígjáték. :)
















Remélem azért egyikkel sem ábrándultatok ki belőlem:D Várom a hozzászólásaitokat.:)

Puszi, Truska

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A burok című könyvet én is a szülinapomra kaptam a legjobb barátnőmtől. Sokat vívódtam, hogy megvegyem-e, és akarom-e elolvasni egyáltalán, de mikor megkaptam muszáj volt. Utána már nem volt visszaút, egyszerűen nem tudtam letenni!
    Aki csak teheti ne várjon vele a jövő évig, hanem olvassa el még ebben az egy hétben míg szünet van. Nem fogtok benne csalódni! Más, mint amit megszoktunk az írónőtől, de ez is hihetetlenül jó!
    Biztosan elolvasom majd a következő részét, ha lesz!
    Puszi :-)
    Ui: Bocsi, volt egy elírásom, azért töröltem az előző bejegyzést, de most javítva itt van újra. Remélem nem bánod, de kitettelek az oldalamra, hogy a diákjaim is elolvashassák azt a fantasztikus történetet, amit írtál! :D

    VálaszTörlés