Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. június 22., hétfő

Ajándék:)...mert megérdemlitek:)

Sziasztok!

A technika szórakozik velem:) Megpróbálom még egyszer újrarakni az ajándékot, hogy mindenki olvashassa:)
Csak néhány ajánló, és pár kép:)
Átmentem a nyelvvizsgán!!!
Köszönöm azoknak akik gondoltak rám:) Azoknak akik olvassák a blogom:) Köszönöm nektek:)

Először:
Találtam egy Audrey-s képet a számítógépemen:) Mit szóltok?




















Másodszor:
Hoztam Renis képeket:)



















Hát nem csajszi a javából?:D




















Ül a nyusziján:) Nagyon sütött a nap:)














Kicsit elbambult:D Nem tudom mit néz:D Igen, az én kezemben van:) Reni ma 16 hónapos:)

Harmadszor:
Filmajánló:
Én tényleg nagyon sok fajta filmre vevő vagyok, de az amit a héten láttam, az hihetetlenül jó.
Speak( Beszélj!) című film, aminek a főszereplője a 13 éves Kristen Stewart. Nagyon jól alakítja a főszereplő lányt:) Tömören és velősen a történet lényege, hogy szerveznek egy évnyitó bulit, ahova a kilencedikes Melinda is elmegy, és az egyik srác megerőszakolja. A sokktól kihíja a rendőröket. A bulinak lőttek. A résztvevők nem látnak benne mást csak, hogy ő a lány aki tönkre tette a bulit, és kiközösítik. Nagyon. Mindenki. Az ő lelki fejlődését jeleníti meg a film. Megtalálja a művészetben a menedéket... (ha további részletekre vagy kíváncsi Mismouth leírta részletesen a sztorit a blogján. Katt ide.)
Ha trailert szeretnétek megnézni akkor pedig ide.:) Ha valakit érdekel a film, és nem tudja honnan szerezze meg, akkot küldjetek egy e-mailt. A film nem jelent meg magyarországon, de csináltak hozzá feliratot. Szal e-mailben bárkinek szívesen segítek.



Negyedszer:
Könyvajánló:
A Speak-hez kapcsolódóan:) ez a film egy könyvből készült:) a könyv megjelent Magyarországon is:) Laurei Halse Anderson: Hadd mondjam el

Hadd mondjam el...
Miért kerülik Melindát iskolatársai? S ő miért viselkedik olyan különösen? Alig beszél, egyre inkább magába zárkózik,
pedig nagyon is szeretne ismét a közösséghez tartozni.Történhetett valami, de mi és mikor?
Mi okozza a zavart a tizennégy éves lányban s körülötte? Mi oszlathatja el annak a borzalmas nyári bulinak
az emlékét, s teheti a helyére az ott történteket?
Ezt meséli el a szerző díjnyertes, több nyelvre lefordított, drámai erejű, ugyanakkor az iróniát sem nélkülöző könyvében.
Még nem olvastam, de nemsokára fogom:)



Az öt izgalmas történet középpontjában a bál áll, pontosabban afféle para-bál, ahol aztán pokoli táncot lejtenek mindenféle lények.
Délután, amikor még azon görcsöltél, hogy kétballábas vagy, és leginkább a ruhásszekrényed szegényessége aggasztott, eszedbe sem jutott, hogy maga a Nagy Kaszás visz majd táncba... Márpedig ő nem azért kért fel, hogy a toiletted dicsérje...
Némely estély akciódússá fajul, olykor kivégeznek egy harapós kedvű vámpírt, angyalok csapnak össze démonokkal, szóval valamivel izgalmasabbak, mint egy retro öltönyös DJ szövegelése, és a lakásból sem kell kimozdulnod.

Az ajtóval ne bajlódj, vagy bejönnek, vagy nem...

Szóval, engedd el magad! Rémes estéd lesz!

Én még csak a Mag Cabbot novellát olvastam, de nagyon jó:) Szerintem érdemes elolvasni:)

Személyes kedvencem:) Nagyon régi könyv, és már könyvesboltokban sem lehet kapni, de aki könyvtárba járós, vagy szereti az antikváriumokat, annak ajánlom:) ha nagyon nem találjátok küldjetek egy e-mailt:))

Szilvási új regénye voltaképpen két napló, két tizenhét éves diák – Attila és Tamara – naplója. Élmények és reflexiók, amelyeket a XX.század negyedik negyedének küszöbén 1975 nyarán vetnek papírra mindketten, önkéntelenül – s ezért őszintén – vallva arról, milyenek a szemükben a világ, a szűkebb társadalom, amely megannyi hatással formálja, megannyi ellentmondásra kényszeríti gondolkodásra és ítélkezésre a serdülő fiú és a serdülő lány belül is ellentmondásos egyéniségét. Szülők, akik nehezen értik meg és értetik meg magukat gyermekeikkel, kamaszok, akik nehezen vagy sehogy sem értik és értetik meg magukat a felnőttekkel, tehát serdülők és felnőttek egyaránt olyan élethelyzetekkel, konfliktusokkal találkoznak ebben a történetben, amelyeken akár a „saját életükből” is származhattak volna ezekre a lapokra.

Csak ajánlani tudom:) A stílusok, az önirónia nagyon jó:) Azt kell ,hogy mondjam , hogy ezek a fiatalok a mai nyelvet megszégyenítő szlenggel beszéltek:D

Ötödször:
Ne felejtsétek el nemsokára elkezdi Spirit Bliss a következő "könyvét"( A múlt árnyai folytatását): A jövő reménységei. Ki ne hagyd, nagyszerű író a csaj:)

Ennyit akartam:) Nem tudom, hogy mikor lesz új fejezet, igyekszem:) Az a helyzet, hogy jövőhétvégén( csütörtöktől szombatig) Balcsin leszek Renivel meg a szüleivel:) De igyekszem:) Kitartás:) Köszönök még egyszer mindent:)Szeretlek Titeket:)

Puszi, Truska



3 megjegyzés:

  1. szia azt írtad, hogy akit érdekelne a film! Hát..szóval engem érdekelne de nemtudtam az email címedet:) De nekem is elküldöd a filmet a speaket? romajany13@vipmail.hu
    puszi: Vivy

    VálaszTörlés
  2. Vivy! írtam e-mailt remélem megkaptad:)
    Az e-mail címem a profilomban elvileg megtalálható, azért nem is írtam ide:) De a biztonság kedvéért ha valakinek kell:)
    madame.truska@gmail.com
    Puszi,
    Truska

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Engem is érdekelne a film (a könyvet már olvastam), viszont nem találom, hogy honnan lehetne letölteni. Tudnál ebben segíteni?

    vedina007@citromail.hu

    VálaszTörlés