Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. december 27., vasárnap

Karácsonyi ajándék 3. : Tőlük Nekem:)

Sziasztok! A harmadik adagban, szeretném nektek megmutatni, mit kaptam karácsonyra, néhány nagyon jó barátomtól:)


Zsizsától Az utolsó reménysugár sajátkezűleg kinyomtatott és megszerkesztett változatát kaptam!:) Mikor kinyitottam a csomagot, szabályosan köpni-nyelni nem tudtam- erre tényleg nem számítottam gondolhatjátok.:) De nagyon- nagyon örülök neki. Ezúton is szeretném megköszönni a hatalmas ajándékot, és íme, készítettem néhány fotót róla( katt a képre a nagyobbért.:)

Származási hely: Karácsony


Származási hely: Karácsony


Származási hely: Karácsony


Másodszor pedig Spirit Bliss és Szandi ajándékát szeretném nektek megmutatni.:) (útólagos engedelmükkel:))Kedd délután becsöngetett a postás bácsi, mert annyira szakadt a hó, hogy nehogy elázzon a hatalmas boríték, félig kilógva a postaládából.:) ( írásos elismerésben részesítem postásunkat, hogy sikerült abba a kicsi ládába begyömöszölnie, azt a nagy borítékot.:)) Amiben egy kis ládika volt, tele apró kis tekercsekkel. Mindegyiken egy-egy idézet található. Azt mondták nekem, hogy ez az igazán nekem való ajándék, mivel tudnillik én imádom az idézeteket.:) Szóval februárig, minden egyes reggel kinyithatok egy- egy tekercset.:) Köszönöm nekik(L)

Származási hely: Karácsony


Származási hely: Karácsony


Származási hely: Karácsony

1 megjegyzés:

  1. Szia van egy saját blogom és a te Audreyid olyan amilyenek én képzelem Kacey és azt szeretném kérdezni hogy a képet én is használhatnám?
    http://kace.blogol.hu/ vagy valahol a blogomba ird vagy egy e- mailb - a alkonyat.imado@gmail.com -ra

    VálaszTörlés