Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. május 27., szerda

Képek

Tudom, hogy azt mondtam, hogy egy darabig nem lesz fiss. De rám jött a frissíthetnék:D Ebből is látszik , hogy mennyire szeretlek titeket. Szal kerestem további egy-egy képet az 1. és 2. Audrey-ról(mert ezeket szeretnétek a legjobban). A Reni fanoknak is rakok fel képet:D
1.:

Igen ez ugyanaz a lány:D Biztos forrásból tudom. Csak hosszabb hajjal. Ha jobban megnézitek a vonásaik nagyon hasonlók. ( nem muszáj ez a képet is figyelembe venni,amikor döntötök,csak érdekességképp raktam fel.:D) Am sztem jó pár évvel idősebb itt.:)

2:

Tőle könnyebb volt képet találnom,mert ez egy fotósorozat:)

Reni:

Ez a legfrissebb képe. Alig pár hete készült:) Reni itt 15 hónapos.


:)


Falatozott a szülinapi tortájából:)

Remélem örültök a képeknek, ehhez is várom a hozzáfűznivalótokat, észrevételeket.

Kedves Névtelen,aki írta nekem, hogy rajzol képet!
Légy szíves jelezd nekem valahogy, hogy hogy haladsz, vagy mikorra tudod megcsinálni.
A képedet mindenképpen ki szeretném tenni az oldalra, ha mát így dolgozol vele.:) Csak szeretnék felőled hallani:) Köszönöm:)

Akkor vasárnap, vagy hétfőn előállok az új fejezettel:) Szombaton szurkoljatok:)
Kitartás;)

Puszi,
Truska

4 megjegyzés:

  1. Truska!
    Mi is szeretünk téged:D
    Audrey-nak még mindig a 2!:P
    Reni nagyon édes:D Tökéletes Maggie:D Milyen pici..az én öcsém már 2 éves, ez nem érxD
    Szurkolok:DD
    Puszi, Lou:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Reni olyan cukika. Az én öcsém mát 10 éves XP.Puszo és siess az új fejezettel:D

    VálaszTörlés
  3. Juj, Amanda Bynes-t nagyon szeretem, sztem ő legyen;)

    És Reni édes:)

    Pusza és szurkolok!
    Chi

    VálaszTörlés
  4. Szia! Másnak sem "nyitja meg" a 8.fejezetet, vagy csak én nem látom... :(

    VálaszTörlés