Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. május 14., csütörtök

Audrey a Ti szemetekben...


Sziasztok!

Ha nem haragszotok, megszakítom a fic-et egy "játékkal".
A blogolók oldalain látni általában szereposztást képekkel, hogy ki kicsoda. Nos, én nem csináltam ilyet, mert a szereplők, véleményem szerint egyértelműek. Kivéve Audrey-t.
Én belülről látom őt, és nem igazán képzeltem még el. Tudom, hogy most páran azt gondoljátok, hogy mért nem én végzem el a "piszkos munkát", de szeretnélek titeket is bevonni a dologba.

Az első fejezetekben kértétek, hogy bővebben írjam le a szereplőimet. Audrey-t is megpróbáltam körvonalazni,de biztosan mindenkinek jobb lenne, ha lenne egy Audrey-nk akit mindenki láthat, és elképzelhet.

A "játék" lényege, hogy ezt az Audrey-t képzeljétek el TI.
Bármilyen megoldást választhattok a fantáziátoktól függően: neten kerestek nekem egy képet, ami szerintetek hasonlít, és megfelel. esetleg Photoshop-pal csináltok képet. Vagy küldjétek el a saját képeteket.Vagy a bevállalósabbak lerajzolhatják:D Ezt most komolyan mondom!!! Pálcika emberkéknek is ugyanúgy fogok örülni.:D:D:D

A ficben csak annyit írtam Audrey-ról,hogy középmagas, vállig érő barna hajú, kék szemű lány. A többit rátok bízom. Ha lehet, ne nagyon ismert színésznővel azonosítsátok, csak azért mert ő egy kis egyszerű lány, és fura lenne elképzelni egy ismert sztár bőrében.:)

Ezt a képet, amit találtatok,alkottatok, küldjétek el nekem a madame.truska@gmail.com e-mail címre. Remélem lesztek egy páran, akik segítetek elképzelni (nekem és a többieknek) Audrey-t.

Az érdeklődésnek megfelelően,majd kitaláljuk a továbbiakat. Szerintem, lehet, hogy felrakom az összes képet valahova az oldalra, és ti választhattok.:)

Ha szeretnétek, majd Maggie-vel is megcsinálhatjuk ugyanezt,hiszen őt sem láttátok még.

Nos, mit szóltok? milyen ötlet? írjátok meg e-mail-ben véleményeteiteket, vagy akár itt megjegyzésben.

Remélem, hogy pár embernek felkeltettem az érdeklődését.:)

Jó keresgélést, munkát, rajzolást hozzá!

Köszönöm nektek előre is!

Puszi, Truska

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon teccik az ötlet!!! Főleg az hogy akár le is lehet rajzolni...:D Lehet hogy megpróbálkszok vele, elvégre én elképzeltem valahogy Audrey-t és szerintem nem lenne ugyan az egy fotó mint az én agyam szüleménye!!! Szóval megragadom a rajzcerkáim, és lerajzolom az én Audrey-m!!! :) Nagyon teccik a történeted!!!:) Csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  2. Megint én kihagytem hogy jó ötlet ezt Maggie-vel is megcsinálni...:) Szia!:)

    VálaszTörlés
  3. pálcika ember xD:D
    am sztem is nagyon jó ötlet de sztem Meggie-nek a legjobb az unokahúgod lenne =)olyan aranyos
    indul a képkeresésem...:D
    betti.

    VálaszTörlés