Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. május 23., szombat

Audrey-s és Maggie-s képek

Sziasztok!
Ahogyan ígértem, ma felrakom a képeket.
Ezúton is szeretném megköszönni Mismouth-nak, ugyanis ő válogatta össze az a képek 95%-át. (A 11,12,17,18. képet én kerestem gyorsan, de nem ragaszkodom egyikhez sem:)Remélem nem baj Mismouth)
Megjegyzésként írjátok meg, hogy melyik tetszik.:D Még várok képeket!

Audrey-s képek:

1:

Őt el tudnám képzelni Audrey-nak. Ugyanolyan idősek. Ez Mismouth egyik kedvence:D

2:

Ő is nagyon szép lány. Akár Audrey is lehetne.:) (Mismouth másik kedvence)

3:

Nagyon szép szeme van.:D

4:

Tudom barna a szem, de ha tetszik nektek, és őt választjátok, akkor photoshoppal megoldjuk. Szerintem szép, bár túlságosan babaarca van.

5:

Ez olyan kis rejtelmes, nem?Annyira szép szemei vannak:D

6:

Ha jók Mismouth információi ő itt Kate Perry énekesnő. Hát nem tudom. Kicsit öreg.:D

7:

Neki nagyon előre ugrik az álla és nem néz ki 18 évesnek. De rajtatok múlik.:D

8:

A szemére ugyanazt mondom, mint a 4-es képnél.

9:

A szeménél ugyanaz, mint a 4-es és a 8-as képeknél.

10:

hm..Nem is tudom.. ő olyan más:D

11:

Ezt én találtam gyorsan. Csak a szeme miatt raktam be.

12:

Tudom, hogy nem látszik sok belőle, de jó kép. Még akkor is, ha nem lesz belőle Audrey:D

Maggies képek:

13:

Nem határoztam meg, hogy szőke vagy barna. Rajtatok múlik:D

14:

Olyan szép:D

15:

Mintha az unokahúgomat látnám:D

16:

Ez egy gyönyörűséges képe. Azok a szemek:)*olvadozik*

17:

Csak, gondoltam keresek egy barnát is. viszonyításképpen:D

18:

Hát ez a ruhácska nagyon aranyos:D A kislány meg egy kis angyalka.:D

Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre:D Írjátok meg megjegyzésként!
Jó képnézegetést:D

Puszi,
Truska

12 megjegyzés:

  1. :D az én véleményem tudod, az 1. vagy 2. csajszi, Maggie-nek 13, 15 vagy 16 :)

    VálaszTörlés
  2. Audrey képek közül én a :2 képet képzelem el.
    Maggie: 16, 18 :)

    VálaszTörlés
  3. Én Audrey-nak az 4-et választanám,esetleg a 12.-et, Maggie-nek 13 vagy 16 szerintem.

    VálaszTörlés
  4. Audrey-nak a 2. csajszit!*bociszemek*
    Maggie...Én még mindig Reni-fan vagyok, nem kell válogatni, Ő a tökéletes Maggie!:)
    Lou:)

    VálaszTörlés
  5. Audrey-nak 1. vagy 11. vagy 12.
    Magie-nek 13. vagy 16. vagy 18.
    szerintem ök közül vki.a tökéletes.Audrey és Magie.D'D

    VálaszTörlés
  6. Audrey 1
    Maggie---> Reni
    Sztem:D
    betti.

    VálaszTörlés
  7. Juuujj Audreynak olyan szép lenne a 2.:):)
    Maggienek pedig a 13:) olyan kis bájos:) Szerintem
    Kitti

    VálaszTörlés
  8. Audrey - első kép
    Maggie - Reni

    Létszi, legyen reniiiii XD Olyan cuki

    VálaszTörlés
  9. Audrey-- 1. vagy a 2.

    Maggie-- 13. vagy Reni

    VálaszTörlés
  10. Audrey-1.vagy a 2.

    VálaszTörlés
  11. amúgy Katy Perry a 8as kép:)

    VálaszTörlés