Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. május 21., csütörtök

Nyelvizsga,képek,nevek...


Sziasztok! Gondolom észrevettétek, hogy nincsen semmi hír az új fejezetről. Az a helyzet, hogy jövő hét szombaton nyelvvizsgázom angolból, és most minden energiámat a felkészülésre fordítom. Ezért, a következő fejezet valószínűleg jövőhét vasárnap vagy azt követő hétfőn lesz fent. Higgyétek el, én is szívesebben írnék, de most muszáj készülnöm. Sajnálom:( Ígérem,, hogy miután levizsgáztam nagyon sok fejezetet kaptok( persze nem egyszerre:))!

Hétvégén felrakom az eddig kapott Audrey-s és Maggie-s(mert azt is kaptam) képeket!
Aki, még akar küldeni semmi akadálya, aki rajzolni akar azt is megvárom:) Csak kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Valamint, kérek ötleteket. Kellene a gonosz vámpíroknak név. Férfi és női név ötleteket is várok.:D

A legközelebbi fejezetig kitartást kívánok, és szurkoljatok jövőhét szombaton!!!

Puszi,
Truska

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szorítok érted!!:D sok sikert a vizsgádhoz!
    hát igen, sok kitartás kell, hogy ki bírjam/bírjuk a köv. fejezetig:D
    és már kiváncsi vagyok a képekre is:P
    na szóval, ügyes légy a vizsgán, utána pedig, ide a folytatással:D Lou:)

    VálaszTörlés
  2. én sem fogalmazhattam volna jobban =)
    kitartást az Írónak
    kitartást az Olvasónak =D
    betti.

    VálaszTörlés