Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. március 1., hétfő

Nyertes:)

Sziasztok!

Szóval a második fejezetemre vonatkozó játékom véget ért.:) Nagyon ügyesek voltatok.:)

" ...aki a leghosszabb véleményt írja nekem terjedelmileg, annak válaszolok egy kérdésére, teljesen mind1, hogy miről. Igen, a Fic bármily részletébe belekérdezhet, szó nélkül válaszolok.:)( Természetesen cserébe meg kell ígérnie, hogy köztünk marad). És ha van ötlete, megbeszélhetjük.:) Valamint ha úgy alakul szívesen elküldöm neki a következő fejezetet is, ő lesz az első olvasó.:)"

Szóval ez alapján, nem volt más dolgom, csak megnézni, hogy ki írta a leghosszabb hozzászólást.:) A nyertes:

Lou:)

Szóval édesem, amilyen gyorsan csak tudsz, írj nekem egy mail-t a madame.truska@gmail.com címre.:) Akár lehet azonnal a beígért kérdéssel is kezdeni, és az ötlettel, vagy ha neked úgy egyszerűbb, add meg az msn címedet, és felveszlek.:) Nekem akármelyik megfelel.:)

Amint a feltételeket teljesítettem, felrakom a következő fejezetet.:) Köszönöm az összes véleményt! Nagyon- nagyon köszönöm! Szeretlek titeket!

puszi, Truska

3 megjegyzés:

  1. köszönöm köszönöm köszönöm:$:D
    már el is küldtem a mail-t:D én is nagyon várom már:D
    Lou:D

    VálaszTörlés
  2. Júj de jó, gratulálok Lou :)
    Jó lenne ha ma vagy holnap már lenne friss!!!:)
    Várom már a kövit.
    adri

    VálaszTörlés