Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. február 28., vasárnap

Magyarázat

Sziasztok:)

Annyira büszke vagyok rátok! A harminc hsz, tényleg meglett egy hét alatt. Bevallom nem is gondoltam rá, hogy sikerül.:) Ilyen gyorsan, mmint a tempóból következtettem.:)

De...

A fejezet elején ez volt a kikötés:

"Egyezzünk meg abban, hogy hagytok nekem 30 darab hozzászólást ehhez a fejezethez.:) Nem a chatbe, hanem oda le, a véleményekhez.:) De nem a szokásos két szavas véleményekre gondolok.:)Azokat nem számolom bele.:) Minimum hat sornál hosszabbnak kell lennie..."

Szóval , mint a chatben is, és az egyik hozzászóló is figyelmeztetett titeket, az nem elég, hogy megvan a harminc.:) Nézzétek csak meg, van néhány hsz, ami hat sornál rövidebb.:)
Na, hogy ne legyek olyan gonosz, azokat is reálisan beleszámítom. Nézzétek meg őket, és következtessétek ki, hogy körülbelül hány hozzászólás kell a valódi harminc hszig.:)

Ezt nem most találtam, ki tényleg kikötöttem "szabályként".:)
Am nagyon- nagyon köszönöm az összes véleményt, még a rövidebbeket is.:) Tényleg nagyon örültem nekik.:)

Másrészt szeretnék reagálni a chat-ben lezajlott szóváltásra.:) lol és Kate között.:)
Szóval, először is köszönöm Kate a szavaidat, valóban én is így gondolom. másrészt kedves lol:)

Hogy miért egyszerre "bolondultunk" meg? Hát tény, hogy elég volt egy embernek kitalálnia, hogy a többi, is átvegye a maga stílusában az ötletet.:)
De...:) Írtad, hogy miért nem elégszem meg azzal a néhány önbizalomnövelő hsz-szel+ a sok számadattal.:) A válaszom egyszerű:)
nem tudom, hogy hány éves vagy, vagy hol tanulsz, minek készülsz, de tegyük fel, hogy van egy feladat amit kapsz. Amit be kell mutatnod az osztály előtt, vagy a munkatársaid előtt( tényleg bocsánat a sötétben tapogatózás miatt, de nem tudok semmi konkrétat rólad.:))
Hosszú napok munkáját fekteted bele, tényleg rengeteg mindent teszel, hogy az a feladat, nagyon jó legyen. Aztán eljön a nagy nap, és bemutatod a munkát. Látják monjuk negyvenen- ötvenen a munkád. Tudod, hogy nagyon sokan látják a végeredményt. De te mégis csak a tanárodtól/főnöködtől, és néhány társadtól kapsz elismerést. Te nem lennél kíváncsi, hogy a többi ember mit szól hozzá? Tényleg csak simán elkönyvelnéd magadban, hogy kaptam 3-4 véleményt, ez nekem bőven elég? Nem akarnál mindent megtenni, hogy a többitől is kicsikard azt a véleményt? hiszen annyit dolgoztál vele...:) Remélem ezzel a példával jól szemléltettem a dolgot.:) Nem ellened beszélek, csak válaszoltam a kérdésedre.:)

Van akinek nem tetszik ez az ötlet. hát mivel az emberek különbözőek, nem tetszhet minden.
Én úgy gondolom, hogy a magam érdekében nem teszek semmi rosszat, ha megszabom a határt.

Másrészt- ismét kérek mindenkit, hogy ne sértődjön meg, nem bántásnak szánom. Ha valaki be tud pötyögni egy siettető, könyörgő, követelődző hsz-t bárhova, akkor úgy gondolom, hogy ugyanúgy tud írni véleményt is. Az előbbi bepötyögős módszerrel.:)

HA valakinek nem tetszik a várakozás, vagy a határ, nem muszáj olvasni. Én nem haragszom meg érte. A ti dolgotok. Én egyszerűen csak azt szeretném, hogy megértsetek kicsit engem is. Aki ír, az tudja, milyen várni a véleményt, és aki nem az kérem higgye el, hogy egy- egy vélemény(most lehet az rossz is, nem muszáj agyondicsérni, nem várom el, a véleményetek kell, a gondolataitok.) nagyon jól tud esni.

Mostanában nem vagyok egy túl stabil lelkileg. Kikészít a sok készülés, a jelentkezések. Néha a legapróbb dolgokon telik be a pohár, és van, hogy komplett sírógörcsöt kapok.

Drágáim, mikor ezt a történetet elkezdtem írni azért írtam, hogy a saját ötletem leírjam nektek, hogy szórakoztassam magamat.És csak később kezdtem el miattatok komolyan venni. Nem akarom, hogy ez is kötelességgé váljon, egy nyűggé, azért mert mások elvárják tőlem. A blogírás nekem menedék...

Nem fogom abbahagyni! Tényleg nem.

De ehhez kell a megértésetek is.

Köszönöm, és remélem nem voltam bántó.:) Csak ezt le kellett írnom.
A további véleményeket várom a fejezethez.:) Már tényleg nincs sok.:)

Puszi, Truska

3 megjegyzés:

  1. Szia Truska!
    Bevallom, én voltam Kate :$ Csak nem akartam a rendes nevemmel írni, de én így gondolom ezt az egészet, ugyanis ezekkel a dolgokkal mostanság nekem is meggyűlt a bajom. Nem írok olyan jól, mint te (sőt, talán még fele annyira jól sem), de pont ezért szeretnék én is komikat a fejezeteimhez, hogy legalább fejlődjek egy kicsit :)
    Csak amikor a chatbe írtam nem tudom miért, de nem akartam a saját nevemmel írni...
    Angyal :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Truska!

    Nekem nagyon tetszik a történeted, és az ahogyan írsz. Megértelek, hogy miért bevezetted be hsz. határt. Én is írok és elég rossz az, hogy sokan olvassák és van 1-2 komi. De az is olyan, hogy "jó lett és siess a kövivel", pedig azt várom el tőlük, hogy írják le a véleményüket.
    Na, nem pazarlom tovább a betűket:)
    Így tovább és ne hajszold túl magad!

    Puszi
    LaNa

    VálaszTörlés
  3. Szia, Truska!

    Nem is tudod, mennyire megértelek a hsz-dologgal kapcsolatban. Ugyanazt érzem, amit Te is. Én tudom, hogy mennyit dolgozom egy-egy résszel, aztán látom, hogy kb. mennyien kattintottak az oldalra, és ahhoz képest kapok, mondjuk, 2 kommentet.
    Egyértelmű, hogy nem az érdekel, hogy menjen a nyálcsorgatás, hogy így-úgy jó, csak mondjanak valamit, ha már olvasnak.
    Sztem, abszolút jó ötlet, hogy ilyen szabályokat állítasz - ennyivel már igazán megtisztelhet mindenki, aki olvas.
    További jó munkát és kitartás!

    Puszi
    Chi

    VálaszTörlés