Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. február 7., vasárnap

Válaszok és hír a frissről

Sziasztok!
Na szóval, először is bocsánat, hogy úgy tűnik, mintha egyáltalán nem foglalkoznék veletek...Ez NEM igaz! Csak tényleg 48 órából kéne állnia egy napnak, hogy mindenre jusson időm, és még eleget is aludhassak.:)

Az elmaradt válaszok című bejegyzésemhez kaptam néhány kommentet, és azokra szeretnék válaszolni.Ezúton is.:) (azért nem oda írtam a bejegyzéshez, mert már eltelt több, mint egy hét, és mivel nem válaszoltam azonnal, nem vagyok benne biztos, hogy megnéznétek a válaszokat. Így a biztosabb.:)


"Köszönjük a válaszokat! Jó, hogy elejtettél egy-két morzsát a történet folytatásával kapcsolatban. :)A ritka frissítés miatt ne legyen lelkifurdalásod, az első most tényleg a tanulás. Kívánok hozzá neked kitartást, és sok sikert, hogy sikerüljön elérni céljaidat! De azért, ha időd engedi (és úgysem lehet egyfolytában csak tanulni, pihenni is kell valamikor ;) ne feledkezz meg rólunk, mert már tényleg nagyon ki vagyunk éhezve!"( A. Kata)


Édesem! Először is köszönöm, hogy a legapróbb, legjelentéktelenebb bejegyzéseimhez is írsz néhány sort. Nagyon jól esik, hogy ennyire nagy gondot fordítasz arra, hogy érzékeltesd, hogy figyelemmel követed, az írásaimat.:) Nagyon köszönöm neked.:) ÉS Igen igyekszem, bár ha nem tanulok, vagy békésen bámulok ki a fejemből, vagy Renizek.:) vagy alszom.:) De igyekszem,hogy azért, hogy az írásra is fordítsak időt. Csak néha nagyon nehéz.:)


"Én is szeretném megköszönni a válaszokat és a ránk fordított figyelmedet!Főleg mivel tudom milyen nehéz mindenre időt szakítani! :)


KÖSZÖNÖM!!!"(lagabri)

Én köszönöm!:), Tudod, ezzel a néhány sorral nagyon sok erőt adtok a folytatáshoz.:) Köszönöm.:)


"Bocs, h nem írtam, de kezdtem minimalizálni a hsz-imet, leginkább Spirithez és Drus
lliához írtam csak, de majd írok, ha nagyon rám jön... XD

Kár, h nem jöttél Pécsre, remélem, nyáron találkozunk, ha Spirit rendez vmit.
És még vmi: Ha nem írok az annak is tudható, h meguntam azt, h 'jó volt, várom a következőt, mikor lesz?', meg sokszor este jutok a géphez, amikor egyetlen használható gondolatom sincs, és az előbbi mondat viszont engem hangol le, és ezenfelül haszontalannak érzem magam, ha ezt írom. De ha van vmi, ami megragadja a figyelmemet, v esetleg napközben olvasom (értsd: nem este 10 után), akkor tuti írok.
Szóval, én olvasok, csak nem mindig írok. Bár hiányzik Alice, ettől még nem döntöttem úgy, h előre leírlak. :D
Pusz"( Kisildikó)

Én nem haragszom drágaságom.:) Tudom, hogy Spirit nagyon megérdemli a hozzászólásokat, és azt is tudom, ogy fel szoktál pörögni a fejezeteitől, de remélem én is érek majd el ilyen hatást nálad.:)Am a ritka frissekkel való tekintettel:$ Nem muszáj este 10kor véleményt írni. Mondhatni jó sok időtök van hsz-t hagyni nekem, szóval én várom őket.:) ÉS remélem én is, hogy nyáron találkozunk.:)


"Én is köszönöm, hogy gondolsz ránk, és a sok dolgod mellett is írsz. Én kíváncsi lennék a szalagavatóra! (nekem is nemrég volt, igaz csak 9.-es vagyok, de fellépett az osztályunk egy táncos koreográfiával, szóval meg tudom érteni hogy milyen volt próbáról próbára rohangálni. de úgy érzem megérte:))

és lenne egy kérdésem is:)Hogy honnan jött a Truska név? Bocsi, ha már megkérdezte előttem valaki valamelyik fejinél:)
puszi, "(Lou:))

Mit táncoltatok???:) Biztos vagyok benne, hogy nagyon ügyesek voltatok, és ha vannak képek valahol, akkor én is szívesen megnézném őket.:)
Az én képeim nemsokára felkerülnek.:) Csak most sógoromnál van az összes kép, és elvileg ma megkapom őket, és akkor rakok fel néhány képet nektek.:) MAjd írok egy új bejegyzést a linkkel, amint sikerül.:)
A Truska név... hmmm. ezt még nem kérdezte senki nyugi.:) Ez bonyolult és összetett válasz lesz.:)
Nem tudom ismered e Darran Shan vámpírkönyveit.:) Ha nem mindenképpen ajánlom neked.A te korodban olvastam én is, és nagyon megfogott.:)- húú,úgy beszélek, mintha ősöreg lennék....::)
Szóval Darren Vámpírkönyveiben, a Rémségek cirkuszában( van egy ilyen film is a könyvek alapján, de nagyon pocsék a könyvekhez képest, szóval én a könyvet ajánlom.:))
Truska egy mellékszereplő, a szakállas nő.:) Leszögezem NEM-NEM vagyok szakállas.:) Más szempontból kaptam éppen az ő nevét.:) A sorozat 11. kötetében, a Lelkek tavában van egy jelenet Truska és a főszereplő között. Állnak egy tükör előtt, és Truska segít a főszereplőnek meggyászolni valakit.:)( az alap ismerős lehet, mert ezt felhasználtam az egyik fejezetemben is- nem másoltam!, csak felhasználtam- úgy vélem, ha valamit nagyon szeretünk, akkor az tükröződik az írásainkban is.:)) Szóval ilyen lelkizős jelenet volt. ÉS Egyik barátnőmmel egyszer beszélgettünk msnen, és próbáltam segíteni neki.:) Akkor mondta ő nekem, hogy olyan vagyok mint Truska, a tükör elé állítom az embereket, hogy könnyítsek a lelkükön.:) És onnantól kezdve Truska lettem.:) Amikor pedig regisztráltam bloggeren, akkor valami olyan nicknevet akartam, ami kicsit rejtélyesebb, és nem olyan egyszerű és gyakori, mint a keresztnevem.:) Szóval a barátnőmnek - Nadinak - köszönhetően, Truska már nem csak a szakállas nő, hanem én is.:D



"Köszönjük a válaszokat!

Megkérdezhetném, hogy milyen választott tantárgyból fogsz érettségizni?"
Várom már nagyon a folytatást, remélem nem kell sokáig várnunk rá!:) Persze első a tanulás."(Buffy)

Köszönöm.:) A választott tantárgyam biológia lesz.:) Nagyon félek tőle:D De úgy éreztem ez az a tantárgy ami közel áll, azokhoz a szakokhoz, amikre jelentkezem, és jó, hogy lesz egy háttértudásom.:)


"Szia, nagyon tetszik ez a fic, beleszerettem, már rég nem kaptunk frisset és azt szeretném tudni hogy mikor lesz? már nagyon várjuk, remélem hamarosan :p puszi"


Örülök, hogy tetszik:) Igen, Tudom a NAGY kérdés, hogy MIKOR LESZ FRISS? :D
Ma, amint végeztem a fontos tanulnivalóimmal, mindenképpen nekiállok írni.:) A következő fejezetek számomra kicsit bonyolultak, és van egy pont, ahol még ki kell találnom néhány fontos momentumot.:) Ez is lassítja a dolgokat.:) DE igyekszem mindenképpen.:) A helyzet még az, hogy Mismouth Pestre költözött, ahol nem tud mindig net közelben lenni, így most majd a bétázás is lehet, hogy el fog húzódni kicsikét.:) DE igyekszem!!! NE haragudjatok a várakozásért, csak már ki sem látszom a tételekből.:) Tényleg nagyon sajnálom:$ Valamint egy bejegyzés felrakásához, is külön lelkiállapot kell.:) A blogger engem folyamatosan szivat.:) Újraformáztatja a szövegeket, meg lefagyasztja a gépemet. Szóval kell egy adag türelem, és minimum egy óra hozzá.:D

Köszönöm nektek , hogy vagytok nekem.:) És amint lesz vmi mindenképpen jelzem.:)Szeretlek titeket!
puszi, Truska

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha már megköszönted, hogy mindig írok neked, gondoltam, nem hazudtollak meg. :)
    Ha van egy kis időd, nézz be a Best Twilighters Fórum (ami egyébként egy nagyon klassz oldal) Fanfiction témájába, került be mostanában néhány hozzászólás, aminek szerintem örülnél. :)

    http://besttwilighters.com/forum/index.php?topic=21.1110

    Puszi:
    Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia, csak azt szeretném megkérdezni hogy körülbelül mikorra várhatjuk az új fejezetet?

    VálaszTörlés
  3. Miért nem kapunk frisset? én azt érzem hogy elhanyagolsz minket :( bocsi ha ez bántó de te mondtad hogy nem, meg azt is hogy kapunk új fejezetet :(

    VálaszTörlés
  4. mikor kapunk új fejezetet? már nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz és már nagyon rég kaptunk :( remélem lesz :(

    VálaszTörlés
  5. Szia mikor jöna friss? Nagyon várom már!:)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés