Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. február 21., vasárnap

A végzet könnyei – 2. fejezet

Sziasztok!
Itt van a következő fejezet, tudom nagyon sokáig várattalak titeket vele, de minden összejött.:$ Először is szeretném megköszönni Zsizsának, hogy ilyen sok jó ötlettel halmozott el a folytatást illetően.:) ÉS Mismouthnak is a bétázást.:)

A helyzet az, hogy a 3. fejezet 90 százalékosan kész van.:)Megpróbálom még ma elküldeni Mismouthnak a kész változatot, ami azt jelenti, hogy egy héten belül, talán- ismétlem talán lehet hogy tudnék frissel szolgálni.:)

Ma van a nemzetközi anyanyelvi nap, tudtátok?

Épp ezért, azt találtam ki, hogy játsszunk egy kicsit.:) A rendszeres olvasóim száma 80 fölött van, és a számlálóim is azt mutatják, hogy naponta több százan kattintotok az oldalra.:)

Egyezzünk meg abban, hogy hagytok nekem 30 darab hozzászólást ehhez a fejezethez.:) Nem a chatbe, hanem oda le, a véleményekhez.:) De nem a szokásos két szavas véleményekre gondolok.:)Azokat nem számolom bele.:) Minimum hat sornál hosszabbnak kell lennie, és hogy ezt fokozzam aki a leghosszabb véleményt írja nekem terjedelmileg, annak válaszolok egy kérdésére, teljesen mind1, hogy miről. Igen, a Fic bármily részletébe belekérdezhet, szó nélkül válaszolok.:)( Természetesen cserébe meg kell ígérnie, hogy köztünk marad). És ha van ötlete, megbeszélhetjük.:) Valamint ha úgy alakul szívesen elküldöm neki a következő fejezetet is, ő lesz az első olvasó.:)( Tudom Freeb is hasonló módon, próbálja felébreszteni az olvasóit, de én kicsit igyekszem megspékelni a dolgot.)

A 3. fejezetet csak a 30 nagyobb terjedelmű hsz és a nyertessel való kapcsolatba kerülésem után fogom felrakni.:) Ha ügyesek vagytok, már a jövőhéten.:)
Szerintem a 30 hsz meg sem fog nektek kottyanni.:) Én várom őket.:)
Na, mit szóltok?:)

Puszi, Truska

Jah, és jó olvasást:D



Leomló falak (Jasper szemszöge)

Térdre vetettem magamat. Őrült erővel szívtam be a levegőt. Hagytam, hogy a tiszta téli levegő utat törjön magának a testemben. A tüdőmnek nem volt szüksége rá, de a tudatomnak igen. El kellett telnie jó néhány másodpercnek, hogy tisztán tudjak gondolkodni.

Az agyamat lassan elborítani készülő köd megszűnt. Már ismét magam voltam. A szörny, aki bennem élt, ismét vasmarkok közé lett szorítva. Ijesztő volt az ereje, ahogyan azt a rám törő érzelmek és az illata miatt kis híján szabadjára engedtem.

De most itt vagyok, én vagyok, azt hiszem.

Hátamat, egy könnyed sóhajjal a legközelebbi fának vetettem. A mozdulattól a fa ágairól egy adag hó zuhant rám. Nem okozott meglepetést, sem fájdalmat, mégsem poroltam le magamról. Csupán ültem és hallgattam.

Vámpír vagyok már évszázadok óta, de még nekem is kellett néhány másodperc, míg sikerült helyre tennem a zűrzavart a fejemben, a gondolataim között. Mintha összegubancolódott volna minden. Az, amit tettem összezavart mindent.

Hallottam a zokogását, és éreztem az érzéseit… A fájdalom és a hiány elemésztő volt. Különös, hogy oly sokáig kívántam azt bárcsak érezném, amit érez, most pedig az egész olyan mint egy büntetés. Megérdemeltem, hiszen én okoztam ezt. Mégis, oly édes volt az egész. Hiszen nem csak a fájdalmat, a szomorúságot akarta eltitkolni előlem, hanem ezt… a szerelmet, a vágyakozást. Amire én azt hittem, hogy Seth felé irányul… most kiderült, hogy csak képzelődés volt. És ezek az érzések erősebbek, mint valaha. És ami a legijesztőbb, hogy örülök neki.

Nem kellett volna megcsókolnom. Nem elég, hogy kis híján megölhettem, vagy - a családomban bízva - csak megsebesítettem volna, mégis kárt tehettem volna benne. Csak egy csók volt. Az emberek számára oly könnyed, és egyszerű módja az érzelmek kifejezésének. Nekem viszont, mint egy katalizátor, beindított mindent, és majdnem, majdnem meghalt…

Nagyot nyeltem a gondolatra.

Ott kellett hagynom. Tudom, hogy a többiek vigyázni fognak rá, amíg kész nem leszek arra, hogy visszamenjek… Visszamenjek? Folytatni akarom ezt az egészet? Tényleg szabad folytatnom? Nem tisztességes a részemről, hogy kihasználom őt. Hisz olyan ártatlan…

Olyan hihetetlen. Az elmúlt évszázadok során annyi mindennel találkoztam, de ezek érzések, a megkönnyebbülés… azt hittem, soha nem fogom megtalálni őket… újra…

Alice… Tényleg ennyit jelentettél volna nekem? Ez… ez képtelenség. Egy szörny vagyok, nem csak az életmódom miatt, hanem az érzéseim miatt is…
Nem lenne jogom szeretni. Sem Alice miatt, sem őmiatta.

Még mindig úgy emlékszem a vele töltött pillanatokra, mintha még mindig élne. Nem lenne szabad megsértenem az emlékét. Nem szabad mást szeretnem. Én… ez lehetetlen.

És ami a legrosszabb nem csak az ő emlékét sértem meg ezzel, hanem Audrey érzéseit is. Az, az aprócska remény, amit ezzel a csókkal adtam, még több fájdalmat fog neki okozni. Nem szabad őt szeretnem. Nem szabad ezt tennünk. Én nem vagyok olyan erős, hogy ilyen történjen. Én nem leszek erre képes.

Szorosan behunytam a szemem, és hallgattam, ahogyan Bella kinyitja az ajtót, és lassan bekíséri a zokogó lányt. Éreztem a bent lévők érzéseit is, a zavartságot, az aggodalmat, a féltést, a helytelenítést… mindent.

Nem szabadott volna.

A legjobb lenne, ha elmennék. Ha itt hagynám őt, és megvárnám, hogy kigyógyuljon ebből. Én nem számítok. Nem számít, hogy az előbb, alig néhány perccel ezelőtt még madarat lehetett volna fogatni velem, hogy ott vagyok a közelében. Hogy hozzá érhetek, hogy érzem, hogy… szeret. Éppúgy ahogyan én szeretem őt. Nincs félelem, vagy szomorúság, csak ő és én… nem, nem szabad. Nem számít. Csak az, hogy biztonságban legyen.

Ha eltelne egy kis idő nélkülem, talán elfelejtene. Talán… de Bella példáján okulva, nem hinném, hogy ez lenne a legjobb megoldás. Sikerült a világunkba még inkább belerángatnom, azzal, hogy ennyire kötődik hozzám. Talán, esetleg, bizonytalan, és feltételes szavak. Rengeteg dolog függ ezeken a sok apró talánon.

Azt kívántam bárcsak bújhatnék ki a bőrömből és lehetnék valaki más, mégis én… Egyszerre akartam az egészet, és egyszerre tiltakoztam ellene. Bárcsak egy egyszerű és hétköznapi ember lehetnék, aki feltétel nélkül, félelem nélkül, veszély nélkül tudná szeretni. Olyan ártatlan, és ő nem ezt érdemli. Nem…

Alice vajon mit tenne, ha tudná, hogy mi történt? Dühös lenne, és fájdalmat okoznék neki ezzel is. Meghalt, és jól tudom, hogy ezeket már nem érezheti, de az emlékeink, a szerelmünk… ő sem ezt érdemli…

Egy szörnyeteg vagyok.. nem, nem, nem tudom mitévő legyek…

Nem játszhatom el azt, amit Edward. Hisz Audrey is ember. Ezzel az egésszel csak egy hatalmas lavinát indítanék el vagy talán már el is indítottam.

Ültem és gondolkoztam. A zűrzavar, csak kicsit lett kisebb. A sok-sok ellentétes érzelem, egyszerre akart kitörni belőlem. Valahol tudtam, hogy most kell abbahagynom az egészet. Valahol meg éreztem, hogy nem fogom tudni megtenni. Bűntudat, boldogság, felelősség, felelőtlenség, félelem, vakmerőség, vágy…

Nem tudtam volna semmihez sem hasonlítani, mégis a MINDEN volt…

Mintha valahol a bordáim között akarná a világ összezsúfolni az összes emberi érzést, hogy megőrjítsenek, hogy elveszítsem a fejem, és valami meggondolatlanságot tegyek. A szív és az ész sosem állt egyetértésben. Ebben a pillanatban is úgy éreztem, a sok- sok érzés mellett a tudatos érvek labdába se rúgnak.

Vártam. Talán arra, hogy belém csapjon egy villám, vagy, hogy történjen valami, ami segít… mégis jobb volt csak ülni, és úgy tenni mintha a természet része lennék, mintha egybeolvadtam volna a fával. Mintha nem lennék más, mint egy apró kicsi huzal az élet nagy motorjában. Nem pedig egy veszélyes ragadozó, ami annyi mindent elronthat, annyi mindent, tehet semmissé… életeket, érzéseket…

Halk lépteket hallottam közeledni a ház felől. Nagyot sóhajtottam, és próbáltam észrevétlennek tűnni… bár felesleges volt.
Emmett megállt mellettem és elvigyorodott.

- Figyelj öcsi, én tegnap játszottam Maggie-vel hóembereset. Értsd, én voltam a hóember, akit Maggie és Rosalie beborított hóval. Amit te csinálsz az ijesztő. A jó nagy pocakos hóember illúziót tönkre teszed ezzel a szobor testtartásoddal, és a komor ábrázatoddal.- állapította meg komolyan. Emmetten nem éreztem semmi meglepettséget, vagy tiltakozást a tetteim ellen. Csak hozta a formáját és a legapróbb dologból is próbált viccet csinálni.

- Emmett szeretnék egyedül lenni- sóhajtottam, bár szükségem volt valami segítségre, de féltem, hogy Emmett csak ront a helyzeten.

- Nem. Parancsot kaptam, hogy ez, amit nem szabad hagynom.- kötötte az ebet a karóhoz. Valahogy számítanom is kellett erre. Az én aggódó családom… Csak tudnám, hogy miért pont Emmetet… Úgy éreztem, hogy még Rosalie fejmosása, vagy Esme aggodalma, jobban segített volna, mint Emmett.

- Emmett, tekintve, hogy nem tehetek kárt magamban, nem kell féltenetek.- kontráztam végül. Már tudtam, hogy ez a csata el van veszve. Úgy is addig téblábol a közelemben, míg végül beletörődök, hogy velem van.

- Nem is féltelek, de mindenkinek jobb lesz, ha most kicsit elmegyünk vadászni.- vigyorgott rám ismét. Mint aki, valamiféle lelkesedést vár.

- Emmett…- Tört ki belőlem az ellenkezés… Vadászat? A szó semmiféle érzelmet nem mozgatott meg bennem Nem vágytam újabb áldozatra, csak csendre és nyugalomra. Maximálisan emberinek éreztem magam. Olyannyira elnyomtam magamban az állatot, hogy az emberi felemet, az ösztönök nem tudták az irányításuk alá vonni olyan könnyedén. Nem is mertem. Még nem. Tudtam, hogy a 30 méterrel arrébb álló ház, egyik szobájában ott van. És még túl közel ahhoz, hogy a másik lényemmel veszélyt tudjak jelenteni rá. Vadászat… lehet, hogy mégis az kellene…

- Nem egy szót se többet. – szakította félbe a gondolatmenetemet, az arcomat fürkésző testvérem. - Északra éreztem egy medve illatát legutóbb. – tudtam, hogy ha ember lenne, most felgyorsulna a szívverése, izgalmában.- Ilyenkor télen a grizzlyk alszanak.- elvigyorodott. – az a legnagyobb kihívás számomra, olyan dühösek tudnak lenni, mikor felébresztem őket….- elrévedt a távolba, majd hirtelen rám emelte a tekintetét. - Na gyere te lúzer hóember. – és elindult, értetlenül néztem utána.

- Emmett.- szóltam, ellenkezés már rég elillant a hanghordozásomból.

- Mint mondtam semmi kifogás- kiáltott fel.

- De Dél felé mész.- sóhajtottam.

Elvigyorodott.

- Csak arra voltam kíváncsi, hogy figyelsz e – majd sarkon fordult, és elindult a másik irányba. Feltápászkodtam. A hó könnyedén hullott le rólam. Még utoljára a ház irányába néztem. Akármennyire is koncentráltam az érzések, amiket kerestem eltűntek, mintha elnyelte volna a föld. Hallgatóztam. Hallottam a szívverését. Ő nem tűnt el, csak az érzéseit zárta a köztünk lévő fal mögé. Biztos voltam benne, hogy az előbbi kétségbeesése nem múlt el.

- Gyere már öcsi, Bella vigyáz rá.- fordult vissza Emmet.

Emmett sosem volt a tapintat szobra. De látszott rajta, hogy próbálja megkönnyíteni a helyzetemet, ha mással nem csak azzal, hogy a vicceit félreteszi… legalább ha Audrey-ról van szó.

Ezért hálás voltam.

Néhány óra múlva napfelkelte előtt már a hegyekben voltunk. Az út során nem szóltunk egymáshoz. Csak futottunk. Jót tett a friss levegő. Ahol veszélytelenül, és könnyedén kiengedhettem a vadat, ami bennem élt. És valljuk be itt könnyebb volt visszazárni is. Kevesebb volt a csábítás. A bűn lehetősége. Ilyen helyeken távol az emberektől, nekem sem kellett tartanom attól, hogy kárt teszek valakiben.

A halott rénszarvas tetemét a földre dobtam. Megkönnyebbültem. Szükségem volt a vadászatra. Ezt Emmett és családom többi tagja is tudta. Igazuk volt. Magabiztosabbnak éreztem magam, hogy a testem megtelt vérrel.

Elégedetten álltam fel, és néztem körül. A hófehér havat néhány csepp óvatlanul elpazarolt vér, vakítóan vörösre festette. Megpróbáltam a kezemmel semmissé tenni a nyomait.

- Csak egyet mondj meg!- nézett rám Emmett. Alig néhány méterrel odébb fogyasztotta el az áldozatát ő is. Mióta eljöttünk, most szólt hozzám emberi szóval először. – Szóval…- kerülte a pillantásomat, kicsi félt a reakciómtól, de a kíváncsiság hajtotta.- Mit esztek, vagyis mit nem esztek az emberlányokban? Hékás, öcsi, ne nézz rám ilyen csúnyán, csak vicceltem.- mentegetőzött.

De a kérdés megragadt bennem. Igaza volt. Valami miatt vonzódom hozzá. Csak tudnám, hogy miért. Olyan más, mint… mint Alice, mégis ez a különbség, ami nem hagy nyugodni. Valahogy könnyebb átérezni a helyzetét, és szinte biztos vagyok bennem, hogy ő is átérzi az én helyzetemet.

Különös állapot. Tisztábban tudok gondolkozni a vérnek köszönhetően, mégis úgy érzem, ez az egész helyzet gordiuszi csomóként gubancolódott össze az életemben. Amit sem a vér, sem az emlékek nem tudtak egyszerűen kigubózni. Alice csak még bonyolultabbá tette az egészet. Hálás voltam Alice-nek a sok jóért, ami velem tett, hogy egyenesbe hozta a girbe-gurba életemet, de mégis bűnösnek érzem magam, hogy hagyom, hogy az érzések olyan sután, és keletlenül utolérjenek. Nem tudok ellenük tenni. Nem tudom megszűntetni. A képességemnek ez túl nagy falat. Mintha a létezésem okát akarnám megszűntetni. Túlságosan vágyakozom utána… nem, nem szabad erre gondolnom.

- Mért ne lenne szabad? – Edward hangja száz méterről utolért. Annyira elmerültem a gondolataimban, hogy észre sem vettem a levegőben megjelenő illatát.

Csak néhány emberi másodperc kellett, hogy a vámpírgyorsaságával utolérjen minket. Végigmért engem. Arca nyugodt volt, s magabiztos.

- Beszélnünk kell- suttogta oda nekem.

Számítottam arra, hogy hamarosan be kell következnie ennek is, hogy Edward az, aki a legjobban ismeri ezt a helyzetet, ő az, aki megfelelő indokokat tud adni háborgó lelkemnek, hogy be tudjam fejezni.

- Akkor én most megnézem azt a medvét- szólt Emmett megilletődve.

Elindult a megfelelő irányba, ahonnan egy szuszogó, egyenletes hangot hallottunk.
Edward leült mellém alig néhány méterrel odébb és fürkészte az arcomat.

Itt vagyok, hallgatlak –gondoltam könnyedén.

- Büszke vagyok rád - mondta. Rá kellett nézem, hogy megbizonyosodjak róla, komolyan gondolta. Az arca az érzései őszinték voltak.
Mégis kicsit csodálkozva néztem rá.

- Bocsánatot kell kérnem. – mondta szemlesütve. Döbbenten néztem rá. Helytelenítést, vagy valami teljesen mást vártam. Nem pedig ezt.

Miért?- gondoltam rögvest a kimondott szóra.

- Nem hittem benned, Jazz. Én még pár órával ezelőttig is azt hittem, hogy nem fogod bírni, hogy lesz egy pont, amikor feladod a küzdelmet. Kicsit öntelt voltam. Azt hittem, hogy te nem lennél képes rá- elkapta rólam a tekintetét.- Sajnálom.

Most ő tényleg rólam beszél? Tényleg rólunk beszélünk? Hisz igaza van, én nem vagyok erős…

- Ez nem igaz, Jazz, látnom kellett volna, el kellett volna hinnem, hogy igenis erős vagy.

- De majdnem megöltem- mondtam ki hangosan.

- A hangsúly a majdnemon van.- mondott ellent.

- Edward, te sem hiheted, hogy erős vagyok - kimondtam a szavakat, mintha a hanggal, egyfajta pecsétet nyomnék rájuk, hogy megerősítsem az igazamat.

- Jasper, én hallottam a gondolataidat, mikor megtámadtad..- apró szünetet hagyott- Bellát, majd később Audrey-t is. Rengeteget változtál azóta.

Kérdőn néztem rá.

- Te tényleg őszintén szereted őt. – mondta ki egyszerűen.

- Miért nem kiabálsz velem, Edward? Miért nem próbálod megértetni velem, hogy örültség, tisztességtelen, amit teszek? Nem hiszem el, hogy azt hiszed így a helyes…- vágtam ingerülten a fejéhez. Felugrottam és idegesen mászkálni kezdtem.

Nem szabadna bíztatni. Nem szabad megalapozni, azt a sok rosszat, amit elkövethetek. Nem, nem, nem!

- Pedig igen. Mit vársz, hogy megpróbáljalak lebeszélni róla, hogy nehogy elkövesd azt, amit én? Mit érnék vele? Csak megakadályoznám a boldogságodat, Jazz.

Ebből sosem lehetne boldogság- gondoltam megsemmisülten.

Jasper, te nem láttad, milyen sok minden alakult át bennetek, mennyi mindent változtattatok meg a másikban azzal, hogy figyeltetek egymásra. Én láttam, hallottam. – nézett rám nyugodtan, és határozottan.

A zűrzavar semmivel sem lett könnyebb, vártam a megkönnyebbülést, de nem jött. Ugyanolyan összezavarodottnak éreztem magamat, mint legutóbb.

Mégis mire gondolsz?- tettem fel magamban a kérdést.

- Te nem láttad, hogy mikor Audrey ide került mennyire elzárkózott. Sok-sok falat állított maga köré. El akart zárkózni a világ és a csalódások elől. Akár hiszed, akár nem, nem akart szeretni, átoknak, és csalódásnak hitte a szerelmet. Nem akart közel kerülni senkihez,

Furcsa volt őt hallgatni, mintha egy idegenről beszélnénk. Pedig ugyanaz a lány volt. Mégis egy teljesen más oldala. Csak most jöttem rá, hogy azzal, hogy legtöbbször nem éreztem az érzéseit, rengeteg mindent rejtegetett előlem,- még ha nem is tudatosan.

Könnyed léptekkel visszaültem egy kis sziklára, nem messze Edwardtól. És hallgattam, vártam hogy folytassa. Emmett felől, egyre vadabb morgást, és csapkodást hallottunk. Nem aggasztott, a testvérem hogyléte, tudtam, hogy ezek maximum csak tőle származhatnak, a medve rovására.

- És mi változott meg benne?- suttogtam. Újra felvéve a beszélgetés fonalát.

- Hát tényleg nem érted? Szeret téged.- a szóra, ahogy kimondta, rögtön le kellett hunynom a szemem. Mintha a tudat napsugárként vakítana el. Éreztem, tudtam, de más szájából hallani furcsa érés volt. Egyáltalán nem negatív, kellemes melegség töltött el.

- Azzal, hogy beléd szeretett, az összes elhatározását, az összes akadályt, amit a saját érzései, a saját életében állított fel, lehullott.

Kezdtem érteni, miről beszél. De még mindig hihetetlen volt az egész.

Te is tudod, nagyon jól, hogy én csak fájdalmat fogok neki okozni - kontráztam gondolatban.

- Csak? - kérdezett vissza könnyedén.

- Miért? Nem?

- Amikor kint álltatok a verandán én nem ezt hallottam. Pozitív gondolataitok voltak. Sőt boldogok voltatok. – közölte egyszerűen a tényt. Én is tudtam, ő is tudta. De az csak egy pillanat volt a mindenséghez képest. Attól még veszélyes vagyok rá, attól, még én vagyok a vadász, akinek behódolt vad, ennyi…

- Tudod, Jazz mikor azt mondtam, hogy sok minden változott, abba te is beletartozol- nézett rám türelmesen.

Mégis ,hogy?

-Mint mondtam, tudom,, milyen volt neked, mikor minden pillanatban csak a vérre, az ölésre tudtál gondolni. Hallottam. Láttam a sok- sok tervedet, mikor elment melletted egy édes vérű lány. Láttam hogy mennyire vágytál arra, hogy csillapítsd a szomjad.

Látod, szörnyeteg vagyok, ezt te is…

- De mást is láttam Jazz… Azok az idők elmúltak. Ragaszkodsz hozzá. Szépen lassan egyre közelebb kerültél hozzá, úgy hogy te észre sem vetted. Annyi de annyi lehetőséged lett volna megölni őt. Mikor először kapott levelet, vagy akármelyik alkalommal, mikor a nyugtatásodra volt szüksége.

A szavai eszembe juttatták azt az estét, mikor azért könyörgött, hogy öljem meg. És majdnem megtettem. Majdnem engedtem a kísértésnek.

- Akkor sem tetted meg, pedig jóval gyengébb voltál. Már akkor szeretted őt Jazz.

És ez felment minden alól?

- Nem, nehéz lesz, a továbbiakban is nehéz lesz, de szereted őt annyira, hogy mindig tudd, hol a határ.

- Jaj, Edward a tündérmesék csak a mesekönyvekben léteznek. Az idill, a boldogság. Boldogan élnek, amíg meg nem haltak. Ez mind csak mese.

- Minden csak az akaraton múlik Jazz. Tudom, hogy képes vagy rá. A te falaid is, a te kötöttségeid is leomlottak. Mikor felhoztad őt a víz alól,..- összerándultam az emlékre….
Volt jó néhány nyílt sebe, mégis hallottam, hogy nem akarod őt bántani, nem is gondoltál rá. Féltetted. Rettegtél, hogy meghal. Fordult a kocka Jasper. Már nem a szörny irányít, hanem te a szörnyet.

Való igaz, akkor tényleg nem gondoltam ilyesmire. Akkor más volt a fontos, hogy újra hallhassam egyenletes szívverését, hogy tudjam, meggyógyul, hogy túléli.

És mi van, ha nem fog sikerülni?- gondoltam halványan.

- Én bízom benned.

- És más miatt nem ítélsz el?- néztem rá kérdőn. Tudta miről beszélek.

- Alice nem akarná, hogy egyedül maradj.

- Mindenki ezt mondja de én mégis piszokul érzem magam Edward. Neked könnyebb volt Bellával. Te egyedül voltál. De nekem még bonyolítja az egészet az is, hogy csak három hónapja halt meg Alice. Egy részem utálja, hogy ezt teszem vele.

- Neked is kijár a boldogság.

- De így? Mégis mit értek azok az évek, ha most mindent semmissé teszek?- kiáltottam fel, a mai reggelen immár másodszorra.

- Jasper. Alice halott. Ott voltam mikor meghalt… - nagyot nyelt…- Az utolsó gondolatai, a tettei, csak azt sugározták, hogy azt akarta, hogy te élj. Mit gondolsz mi volt az utolsó gondolata felém? Hogy vigyázzak rád.

- Néha azt hiszem, hogy jobb lett volna, ha akkor mégis inkább én halok meg.

- Így kellett lennie. Nekem is hiányzik, de valami magasabb hatalom mást akart.- mondta szomorúan. Tudtam, hogy mennyire fontos volt neki Alice. Edward tényleg olyan volt neki, mint egy kedves megértő báty. Úgy, mint most velem.

- Valami magasabb hatalom?- sóhajtottam fel..- Mióta hiszel te ilyenekben Edward?

- Jasper, nem kell örök egyedüllétre ítélned magad.

- Az lenne a legjobb, ha elmennék- állapítottam meg.

- Nem, az lenne a legegyszerűbb.

- Mégis mit tegyek?

- Gyere haza, és folytasd, nem leszel egyedül. Megérdemled, hogy boldog legyél. Alice is ezt akarná-, mondta halkan, mintha csak a szél hozta volna magával a szavait.

- A maci majdnem meglógott. És majdnem elszakította a kedvenc pulcsimat- szaladt felénk felajzottan Emmett.

- Emmett, nincs is kedvenc pulcsid- szóltam oda.

- De van - mondta felháborodottan - mielőtt eljöttem Maggie megdicsérte ezt, hogy milyen jól áll.

Muszáj volt elmosolyodnom a szavaira. Edward is nevetve nézett rá. Örültem, hogy velem vannak.

Emmett felől pimaszságot, és kíváncsiságot éreztem.

- Na megvolt a lelkifröccs srácok? Megosztottátok a tapasztalatokat meg minden?- vigyorodott volna el, ha Edward nem találja arcon egy nagy adag hóval. Nemhiába, Edward volt közöttünk mindig is a leggyorsabb.

Egy szempillantás alatt küldte ő is felénk az ellentámadást. Hócsatáztunk. Mint a gyerekek. Vagy mint az ártatlan medvebocsok, akik egymással játszanak, Akikről senki sem gondolná, hogy valahol mélyen, gonosz, és veszélyes fenevadak.

Egy mozdulat közben, Edward megtorpant, és megfordult a tengelye körül. Valami felkeltette az érdeklődését, de nem értetem, hogy mi az.

- Ti is érzitek?- szólalt meg néhány pillanat múlva.

Mellette termettünk és kíváncsian szagoltunk mi is a levegőbe. Az ismerős édeskés illat lágyan, és nagyon haloványan terjengett a levegőben. Koncentrálni kellett, hogy tudjuk követni, hogy merről jön. Szó nélkül függesztettük fel a játékot, és indultunk el utána, a fejlett érzékszerveinkre hagyatkozva.

Bizakodással töltött el a nyom. Észre se vettem, mikor idejöttünk, hogy a Octopus hegység közelébe jutottunk. Így keresztezhettük a menekülési útvonalukat.

Mindannyian tudtuk, hogy már nem lehetnek ott, és már régen jó messzire elmenekültek. Ezt erősítette meg a csendes és nyugodt téli természet. Kíváncsisággal, és izgalommal töltött el, hogy valamit maguk mögött hagytak.

A fák egyre sűrűbbek lettek. Ahogy egyre jobban erősödött az illat, Néhány kidőlt- jobban mondva kitépett fa terült el keresztbe kasul az erdőn.

Edward ért oda először. Egy kiszáradt fatörzs mellett állt, amiből intenzíven sugárzott az illat. Belenyúltam, és a kezem, valami puhába ütközött. Ujjaim egy több helyen elszakadt barna anyagot húztak elő. Audrey húgáé volt éppúgy, ahogy az illat is. Ugyanezt a pulcsit viselte pár héttel ezelőtt, legutóbbi találkozásunkkor. A zsebében valami kemény fémes dolgot tapogattam ki.
Egy karperec volt benne. Egy aprócska jellel. Ránéztem a testvéreimre.

A fatörzs sikeresen megőrizte a nyomot, bár minden más jel, arra, hogy itt jártak – a kidőlt fákon kívül- elveszett a természeti erőknek köszönhetően. Most mégis, úgy fogtam azt az aprócska megviselt anyagot, mintha az egész jövőm függne tőle. Sok - sok kérdést kavart fel bennem, és annál több lehetőséget.

36 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett a fejezet, már nagyon várom a folytatást! Nagyon jól írsz.

    VálaszTörlés
  2. Hü a feji nagyon jó lett. A végzet könnyei a cím néha nem tudom mit takar de egyre jobban kezdem megérteni. Maggie! Ki vitte el? Szegény:( Remélem Jasper és Audrey összejönnek, a csók és aztán Jazz elmegy nagyon jól leirtad Jasper érzésit. Hócsatáznak mint a gyerekek ahogy elképzeltem őket fel kellett kuncognom magamban XD. Nagyon sajnálom Maggiet:( Alig várom a kövi fejit!!!!:) Siess az írással:P /kis telhetetlen/
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát..gratulálok! Nagyon jó lett! Egészen meglepett ez a folytatás. Valami olyanra számítottam, hogy Jasper elmegy és addig megtámadják a Culleneket:D Mindig megtudsz lepni minket. Engem az ragadt meg legjobban a történetben, hogy egy ilyen bonyolult helyzetből született meg a szerelmük.
    Jasper karaktere a Twilighthoz képest hatalmas változáson ment át azt hiszem. Ez a változás pedig szerintem igenis jó, mert végig vitted a történeten, hogy változik meg teljesen. Számomra az lett volna a hiba, ha nem változtatod meg, és úgy szeret bele egy emberbe, ami az eredeti karakterénél szerintem lehetetlen. Kíváncsi vagyok, hogy te ezzel kapcsolatban mit gondolsz.
    Még egyszer gratulálok.
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Truska!
    Örömmel töltöt el a friss, és hogy olvashatok egy újabb fejezetet tőled. Ami pedig a friss legelején volt, pedig még jobban előhozta a buzgó mócsing énem xD Bár nem hiszem, hogy tudok írni egy eléggé kifejtős kritikát, szóval a dolog máris veszve van, de megérdemled, hogy írjak, hiszen egy újabb szuper fejezettel bővült az írásod.
    Örültem, hogy Jasper szemszöget hoztál. Így azt hiszem egy ideig biztos lehetek a dologban, hogy Jasper nem fog elmenni. Legalábbis nekem az Edwarddal való beszélgetés után nem úgy tűnt, mint aki amellett dönt, hogy elmegy.
    Jasper érzéseit, és a benne lévő zűrzavart meg persze a tétovázást szerintem nagyon jól leírtad. Teljesen átéltem, amit érez. Mielőtt Emmett jött, már ott tartottam, hogy egy kicsit előrébb megyek, és majd holnap elolvasom azt a részt, mert ennyi önmarcangolást már nem bírok ki xD De jött Em, a humorzsám modorával, és engem - ha Jaspert nem is - megvenettetett.
    A vadászat után gondoltam, hogy Edward menni fog. Hiszen ő az, aki a legjobban megérti, mit érez. (Leszámítva persze Alec-szel kapcsolatban.) Edward elmondta azt, amit szerintem minden olvasó észrevett, de úgy senki sem gondolkozott el rajta. Én legalábbis nem szoktam filozofálni ilyeneken, de Jasper karaktere tényleg rengeteg változáson ment keresztül. De ezekre a változásokra nagy szükség volt :)
    Végül újra belépett a képbe Em, és megint hozta a szokásos formáját. Amikor hócsatázni kezdtek, nem csak a szereplők, de az én lelkem is felengedett egy pillanatra.
    Amikor pedig megérezték azt az illatot, reménykedni kezdtem, hogy találkoznak a nomádokkal, de aztán észbe kaptam, hogy hoppácsak, ez még csak a második fejezet, szóval le lehet nyugtatni az agykerekeket :D
    Audrey húgával pedig remélem nem csinált semmit az az állat meg a nőszemélye...
    A harmadik fejezetet pedig már szinte tűkön ülve várom, mert kíváncsi vagyok, hogy visszamennek-e a házba, meg hogy milyen szemszög lesz és még sorolhatnám a kérdéseket :)
    Puszi, Angyal

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Imádtam!De télegg!
    Remélem Jasper vissza megy Audrey -hez meg minden.
    Várom a folytit.
    Puszika

    VálaszTörlés
  6. SZija!
    Istenien szuper lett ez a rész!
    ALig várom már lesz Jasperrel és Audreyval XD
    Pux

    VálaszTörlés
  7. szia!

    nagyon jó lett ez a fejezet is, csak kár hogy ilyen sokáig kellett várni rá. De már kár gyötörni magunkat, mert itt van, és ha minden jól megy, nemsokára folytatást is kapunk.

    Hihetetlen, hogy Jasper mennyire hasonlít Edwardra. Ez a folytonos önmarcangolás, meg hogy "az mindenkinek jobb lesz, ha én elmegyek" , meg a sok "mi lett volna ha..." az őrületbe tudnak kergetni az önmarcangolós emberek.

    Sejtettem, hogy amikor Jasper magát hibáztattaa, akkor Edward megjelenik, hiszen ő már egyszer megélte ezt a szituációt, hogy beleszeretett egy emberbe.

    Emmett annyira aranyos! A vámpírok közül nekem ő a kedvencem meg Alice, ( aki sajnos a te ficedben meghalt :( ) mert amikor róluk olvasok fejiket, vagy ők is belekerülnek valamilyen módon az eseményekbe, akkor jó kedvem lesz. Kedvenc beszólásom ebben a fejezetben: "Na megvolt a lelkifröccs srácok?" ezen jót nevettem. Emmett ehy humorzsák, aki mindig próbál viccet csinálni mindenből. Persze ez nem baj két olyan önmarcangolós ember(illetve vámpír) mellett, mint Edward és Jasper.

    Én szinte biztos vagyok abban, hogy a végén Jasper és Audrey össze fognak jönni, sőt szerintem Audrey egyszer vámpír lesz. De ez csak egy tipp.

    Nagyon kíváncsi vagyok, mi lett Audrey hugával. Remélem nincs komoly baja.

    Amikor Jazzék elkezdtek hócsatázni, mint a gyerekek, akkor én akaratlanul is beleképzeltem magam abba a szituációba, és jó kedvem lett. Aztán kicsit elszomordtam, amikor megtalálták azt a ruhát a fában.

    Nagyon nagyon jól írsz, és már alig várom a következő fejit!

    puszi

    nicolle

    VálaszTörlés
  8. szia!
    nagyon örülök, h itt egy újabb feji:)
    ...már nagyon hiányzott:D
    De megérte várni, nagyon jó lett..
    ..ahogy leírtad, h mit érez Jasper, hát egyszerűen fantasztikus:D
    és természetesen Emett is hozta a formáját, egyszerűen imádom:D(L)
    ..és még az teccet, h újból képbe került Audrey tesója... kiváncsi vagyok, h mit hozol ki ebből:D
    ..jajj de szeretném már olvasni,h Jasper és Audrey igazából összejönnek::D(elgondolkozófejecske:D)
    ...és már várom a kövit:D (kis "buzgómócsing vagyok" xD ^^ :)
    és mégegyszer: nagyon jó lett eza feji is, csak így tovább:D
    pussz

    VálaszTörlés
  9. wow nagyon nagyon jó kövit hamar
    pusz Mimi

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Erre a fejezetre is megérte várni! Nagyon jó lett. Szeretem az ilyen lelkizős részeket, ezekből lehet megtudni a legtöbbet.
    Emmett aranyos volt, de azért remélem, nem ölte meg az összes macit.:)
    Edward bíztatása jó volt, Jazznek néha nagyon kell, hogy valaki "helyre tegye", eléggé labilis személyiség. Még jó, hogy a családja mellette áll és mindenben segítenek neki. :)
    És majd Audrey is fog, ha jól gondolom. :)
    Azért ez nem lesz egyszerű menet, míg ők igazán egymásra találnak, ezzel a sok bonyodalommal. Mindenesetre én drukkolok nekik, meg neked is, hogy folytasd a sztorit. :)
    Puszi
    Chi

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nem is számítottam rá,hogy ma lesz új fejezet,és külön örülök,a Jasper szemszögnek. Meg tudom érteni,hogy ennyire nehéznek és bonyolutnak érzi Jas ezt a helyzetet.Jól leírtad, milyen ez az állapot,amikor még a döntés elött van,és hol jobbra hol balra billen a mérleg nyelve. És jó,hogy nem hagyja magára a családja. Emett megjelenése enyhíti ezt a feszültséget, Edward meg még inkább segít neki tisztábban látni ,és a kivülálló szemével látni kettőjük kapcsolatát.Olyan igazi testvérek közti beszélgetés volt ez.
    A végén meglepődtem,h. újra felbukkantak a momádok./igaz csak az illatuk/ Nagyon várom mi lesz ezután.
    Puszi
    Dianne

    VálaszTörlés
  12. Kedves Truska!

    Tegnap éjjel találtam rá a honlapodra, és erre a csodálatos történetre. Nem tudom, hogy hány éves vagy, és ilyent nem is illik kérdezni, de kiforrt, lendületes írói stílusod van. A történetet három óra alatt olvastam végig, ebben az az időszak is szerepelt, mikor zokogástól nem láttam a képernyőt. Már a történet eleje is megfogott, hiszen kit nem érdekelne, hogy egy kislány, Audry mit keres az öccsével Forksba, és ráadásul a szülei nélkül. A bevésődéses dolog aztán meglepett. Egy csecsemő és egy vérfarkas, így viszont ügyesen megoldottad hogy ők is belekerültek a történetbe. Alice halálát csak nehezen tudtam elolvasni, annyira jól megfogtad a jelenetet, hogy egy százas papír zsebkendőt használtam el sírás közben. Utána álom formába visszatér, hát ilyen ötlet, de zseniális. A kínzási jelenetet meg nem bírtam elolvasni. Bevallom tegnap éjjel azt kihagytam, olyan félelmetes volt, csak világosságban mertem elolvasni.

    Most, hogy végre minden egyenesbe kerülne, Jasper taszítja el magától a boldogságot, bár amennyire fontos volt az életében Alice, megértem a cselekedetit. Kíváncsi vagyok mikor hagynak fel egymás kerülgetésével, és mikor teljesül be szerelmük, akár csak lelkileg is. Vajon Audry-nak fel kell adni emberi mivoltát, hogy Jaspert szerethesse, és vámpírrá kell változni, ha igen, ki fogja átváltoztatni. Az üldözőivel mi történi majd. Sok- sok kérdés van megválaszolatlanul, de egy jó író, és úgy látszik, Te is ide tartozol, tudja, hogy ezzel tarthatja a könyv mellett az olvasóit.

    Tudom, sok dicséretet kaptál a levelembe, és kritikát semmit. Ennek oka, hogy így első olvasásra nem találtam kivetni valót, a szőrszálhasogatás meg nem az én dolgom. 28 éves vagyok, és hobbimból adódóan rengeteg, könyvet elolvastam már, de ilyen fordulatos, humoros, és érzelmekkel teli történetet csak a legnagyobb íróktól kaptam eddig.

    Szóval, csak így tovább, várom a folytatást, Amber

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Húúú! Erre tényleg érdemes volt várni. Nem gondoltam volna, hogy Jasper is olyan érzelgős, mint Edward, de nagyon jól áll neki. Bár sajnálom is, mert sokat tépelődik olyan dolgokon, amin nem kellene, hisz a családja mellette áll.
    Olyan jó lenne, ha Audrei és a huga végre egy családot képeznének. Nagyon szimpatikusak, még akkor is, hogy elég csúnyán viselkedett a vámpír lány.
    Nagyon szeretem a te írásaidat is, és azt hiszem ez ösztönzött arra, hogy én is feltegyem az enyémeket.
    Remek lett ez a rész is, épp úgy, mint a többi. Gratulálok!
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  14. halika :D
    végre idejutottam és elolvastam xD
    hát nekem nem az jött le hogy Maggiet elrabolták.... vagy nem értem xD
    hanem hogy régebbről oda elrejtettek cuccokat.. de mi a karkötő?? nah ááá ez kinzás így lezárni Xd
    Emmettet még mindig bírom XD egysezrrűen nem lehet nemszeretni :P
    Ed is ED marad a trténeteidben és az külön szeretem, viszont rajta is és a többieken is látszik a jellembéli fejlődés, és ez szuper. Meer ebben felülmúlod. nálla sajnos ebből a szempontból nincsen fejlődés S: de azért imádom XD
    még egyszer köszi a fejit, és remélem a pályázatunkra is írsz valamit :D
    már az ajándékokról a képet is meg lehet nézni :P
    csillibilli112

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Elöször nekem is az jött le belőle hogy Maggit elrabolták de kétlem hogy 3 vámpír mellől olyan egyszerűen el lehet vinni... bár ha többen voltak.
    De csak nyomnak azaz illatmintának vitték el sztem.
    A kövi részben vissza megy Jasper ugye?
    olyan bolondok a férfiak de komolyan...:)
    Várom a kövit szia adri.

    VálaszTörlés
  16. Hali!

    Igyexem 6 sort írni minimum, mert nagyon érdekel a folytatás!

    Az elején kicsit soknak éreztem Jasper érzéseit, persze tom, h ennyi és ilyen sok volt/van neki, de csak olvastam, olvastam... és belefáradtam. Átugrottam odáig, h Emmett megérkezett. (Később a 'lelki fröccs' - no comment - XD)

    Aztán Edward azzal, h nem az lenne a legjobb, hanem a leg1xűb... hogy ezzel mennyire magára is utalt (nem mintha nem ezt tette vna az egész beszélgetés alatt, de ez a mondat annyira igaz rá).

    Már tuti megvan a 6 sor, de azért még folytatom:
    Hócsata... irigylem őket!
    És Audrey huga - ő az 1ik kedvenc szereplőm! Nagyon érdekelne, h mit keres itt, de azért annyira nem, h előre lelődd az okot és a következményeket. Persze ettől még furdal a kíváncsiság, de ennek ez a rendje. :)
    Remélem, hamar összegyűlik a 30, és hozod a következőt!
    Pusz

    UI: Ebben a fejezetben Alice annyira tudta vna, h mit mondjon, h hogyan vigasztalja Jaspert - most nagyon hiányzott.

    VálaszTörlés
  17. Szia Truska!

    El se hinnéd, milyen boldogságot okoztál a frissel...Már nagyon vártam!

    Jasper, drága Jasper!
    Mikor az előző feji végén elrohant, nagyon tartottam tőle, hogy egy ideig nem hallunk felőle...Szerencsére az összetartó család nem hagyta "meglógni"!
    Persze nagyon is érthető, min megy keresztül! Ed már csak tudja...Azt is, hogy nem fogja bántani Audreyt, mert NEM AKARJA bántani! Ez az a lényeges változás, amire Edward utalt! Azon, hogy nem bízik magában Jasper csak az idő fog segíteni, hiszen saját magának is bizonyítania kell!
    De ahogy régen Edward, ő sem lesz egyedül, a többiek mellette állnak!És mivel már Audreyt is családtagnak tekintik, duplán öröm a számukra, ha egymásra találnak!!!

    Remélem, hogy a Chloe által hátrahagyott nyom nem csapda! Márcsak azért is, mert én mindíg sajnáltam a hugát, amiért így járt és nem volt aki megvédje!Talán jelezni akar valamit Audreynak! Ő nem gonosz és a Cullenek segíthetnek rajta is...Valószínüleg ő is ebben bízik!

    Mivel a veszély közelről sem múlt el, egy okkal több, amiért Jaspernek Audrey mellett a helye...

    Nagyon várom a találkozásukat!
    /Ugye a következő feji ezzel kezdődik?! :) /

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  18. szia Truska!

    már nagyon vártuk mindannyian a frisset és megérte várni mert nagyon jó lett! Remélem Magginek nem lesz semmi baja! Mint ahogy az előttem iro is mondta most sztem is Jaspernek Audrey mellett van a helye!

    Jaspernek azért jobb mert Ő letudja vonni a következményeket abból hogy mi lesz ha elhadja Audrey-t mert láthatta hogy mi lett Bellával is... de ugye mostmár nem fog elrohanni az érzései elől Jasper? és eltudja engedni Alice-t?
    JÓ nem azt mondom hogy egyik pillanatról a másikra felejtse el és a helyére tegye be Audrey-t mert bárhogy és bármennyire is szereti a lányt mindig is Alice lesz neki a legfontosabb de ezt sztem Audrey is megérti vagy nem?

    Na, de mindegy már nagyon várom a kövit(remélem nem kell most olyan sokat várnunk:))
    szia Rena001

    VálaszTörlés
  19. Szia Truska! Tudod, annyira örültem, hogy van új fejezet, nagyon sokszor néztem fel az oldaladra, hogy mikor van friss. Most nincs túl sok időm, hogy hosszasan boncolgassam a fejezetet, írni viszont mindenképp akartam. A lényeg az, hogy most is nagyon tetszett, főleg, hogy Edward beszélt Jasperrel. Már kellett ez nagyon :) Csak így tovább, ezentúl is sokszor fogok felnézni ide, remélem a tanulás mellett hamar jön az új fejezet. Vigyázz magadra, szia: Orsi

    VálaszTörlés
  20. sziasztok!!
    Új olvasó vok!
    Eddig naon tettszik a történet bár még csak az első könyvet olvasom, de már alig birok magammal, hogy ne olvassak bele a következőbe! egyszerűen nem lehet betelni vele :D
    Amúgy is Jasper rajongó vagyok :D
    Imádom a kis szöszy-t ;) Jó azért szeretem a többieket is, Jazz nálam a pálya vezető :D
    örülök, hogy vannak ilyen írók akik Jasper ficekkel foglalkoznak.
    Ügyesek vagytok csak így tovább.
    szurkolok nektek a továbbiakban is majd azért még írok véleményt és dicséretet és nem azért h nőjjön az egótok :P nem ám.
    tényleg hála amiért Írtok róla.
    puszi by: egy piszo.Ok olvasó:)

    VálaszTörlés
  21. drága Truska!

    idáig is megpróbáltam mindig kifejteni a véleményemet, de sajnos mostanában egyre kevesebb időm van. most bepótolom:)
    először is nagyon tetszett hogy Jasper szemszögéből olvashattuk ezt a fejezetet, szóval megtudhattuk mi történt vele, mert ha Audrey-éből olvastuk volna, lehet hogy ez a rész nem is derült volna ki, vagy csak részben, homályosan.:)
    ezzel a szemszögváltással kapcsolatban is mondok valamit:) tetszik, hogy nem összevissza váltogatva meg összekuszálva írod a fejezeteket, egyszer ennek a szereplőnek a szemszögéből, egyszer annak a szemszögéből. mert az ilyen fanfic-ek nem tetszenek nekem. de te szerintem tökélekes egyensúlyt tudtál létrehozni azzal, hogy Audrey-t meghagytad a főszereplőnek, és továbbra is ő a közpotni szereplő is egyben, és Jasper-fejezeteket akkor hozol, mikor az szükséges. úgy értem mint mikor az ő érzései kerülnek előtérbe, mint például ebben a fejezetben is. szóval tetszik ahogyan te megoldod a szemszög-dolgot. az alice-es 1-2 feji meg egy jó kis csemege ezek mellé, ami még pont kellemesen belefér.:) szóval csak így tovább!:D

    a fejivel kapcsolatban pedig, jó volt olvasni Jazz gondolatait, hogyan marcangolja magát (vagyis ez nem jó dolog, de....) jó belepillantani a fejébe:) szerintem ebben a fejezetben nagyon kiderült a hasonlóság közte és Edward között. mindketten önmarcangolóak, magukat vádolják, és szerintem ezért is Edward ment beszélgetni hozzá. olyan jó lelkizős-tesós hangulat volt:)

    Emmett pedig hozta a formájátxD ez a mit esznek az embereken, háát:) nagyon jól sikerül mindig Emmett karakterének a viccességét hoznod:D nagyon beletrafálsz abba, hogy egyes helyzetekben mit modnana:D
    és szerintem pont jó volt így, hogy végül is ez egy szomorú feji volt, vagyis nem teljesen, de olyan önmarcangolós. és ezzel a kis humorral pont tökéletes volt:D

    pont kezdtem érezni, hogy kicsit "elfeledtük" már a gonoszainkat, erre egy ilyet fordulatot hozol! mekkorát néztem, mikor megtalálták! de amúgy is egy kicsit húztad az időt, ami egy jó feszültségkeltés volt, hogy először nem tudtam hogy vajon minek az illatát érezték meg. aztán meg kiderült, hogy a pulcsiét. hát egy jó kis meglepetés volt:) most már kiváncsi vagyok, hogyan fogják elkapni őket. idáig is kijutott nekünk az izgalomból, de mi jöhet még!

    szóval nagyon várom a köv. fejit, és megérte várni erre, mert nagyon jó volt, a vége meg nagyot robbant:)

    és szeretném megköszönni hogy válaszoltál a kérdésemre a neveddel kapcsolatban. am nekem is madame Truska jutott azonnal az eszmbe róla ( a rémségek cirkuszából):D

    puszi, Lou:)

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Én is egy új olvasód vagyok és még én is csak az első könyvnél tartok de gondoltam ide irok mert itt hamarabb észreveszed mint pl.az előző töri 4-5 fejezeténél.
    Amit eddig elolvastam az nagyon tetszet már az hogy Jasper benne a főszereplő már az megfogott engem is mert nagy Jasper rajongó vok.
    Ha az irásodat kéne jellemeznem pár mondatban akkor azt kéne hogy mondjam hogy az lehetetlen mert nagyon jó
    Van benne(legalábbis nekem)valami jellegzetésség és valami "varázslatosság".
    Vagyis olyan jól irsz hogy az olvasót egyből megfogod vele és teljesen át tudja élni a történteket.
    Most ezt remélem nem ugy vélted hogy én "nyalizni"próbálok neked mert nem csak nekem ez a véleményem.
    Nagyon várom a kövit.
    Szia vuky17

    ui.:Amúgy lehet hogy több oldalon kéne hirdetned az oldalt mert lehet hogy van több linket más oldalról és ott a te blogod linkje is fenn van de sztem nem sokan találna rá!!!
    Pedig ha hirdetnéd vagy megkérnél mindenkit hogy hirdesse aki erre jár akkor többen tudnának az oldaladról.Szia.

    VálaszTörlés
  23. Juj nagyon várom a kövi fejit:) Nagyon lassan akar gyűlni az a 30 - inc komi:) Nekem nagyon tetszett ez a rész legfőképp a hócsatázás miatt!!!!!
    Ténylg nagyon várom a kövit.
    Cupp - Cupp

    VálaszTörlés
  24. Anyira tetszik az egész, töri hogy nagyon, ténylg jó lett. Audrey és Japer anyira szép pár lennének. Biztos van anyira önuralma Jazznak hogy nem bántja. Szegény Maggie anyira sajnálom:( De a Cullen fiuk and csajok biztos megmentik :D

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Bocsi, hogy csak most, de ismersz, amint van időm írok.
    Nos megérte várni, mint mindig, és hoztad amit vártam. Érdekes, lassú és mégis fordulatos, egyszerre szomorú és boldog fejezet.
    Nem gondoltam volna, hogy Jazz a közelben marad, és azt sem, hogy Emmett lesz aki utána megy, de nagyon jó megoldás volt. Emmett hozta a formáját, és Jazz lelkének most valóban erre volt a legnagyobb szüksége. Az pedig, hogy utána küldted Edwardot, egy nagyon is logikus lépés volt. Ki más tudná nála jobban helyre tenni ezeket az érzéseket Jazzben?!
    Szóval nagyon tetszett! Kiemelni pedig most Emmett vicces oldalát fogom, mert annyira jól esett olvasni!

    „Figyelj öcsi, én tegnap játszottam Maggie-vel hóembereset. Értsd, én voltam a hóember, akit Maggie és Rosalie beborított hóval. Amit te csinálsz az ijesztő. A jó nagy pocakos hóember illúziót tönkre teszed ezzel a szobor testtartásoddal, és a komor ábrázatoddal.- állapította meg komolyan.”

    „Na gyere te lúzer hóember."

    „Mit esztek, vagyis mit nem esztek az emberlányokban? Hékás, öcsi, ne nézz rám ilyen csúnyán, csak vicceltem.- mentegetőzött.”

    Lenne még mit kiemelni, de most ennyi.
    A karkötőről pedig annyit, hogy szerintem Audrey testvére így próbál meg segítséget kérni tőlük. Biztosan nem csapdába akarja csalni őket, mert akkor olyan helyre teszi, ahol már hamarabb ráakadtak volna.

    Puszi :-)

    VálaszTörlés
  26. szia!
    nagyon jó lett ez a feji, Jasper a kövi részben visszamegy Audrey-hez nem?
    várom már hogy mikor lesz a kövi csókjelenet Jasper és Audrey között.

    Cupp-Cupp:Amúgy az nem elég hogy meg legyen a 30 komi mert a 2-3 sorosakat nem fogja beleszámolni Truska a 30-ba...

    Truska amúgy ha nem is lesz meg a 30 komi azért ugye jövőhét hétvége felé felteszed?
    Mert akik irtak azok már nagyon várják, de nem tehetnek róla hogy többen még legalább pár mondatra se méltatnak.

    De amúgy ha komit nem is irnak olyan sokan akkor se legyél letörve mert az aki ír az megmondja neked hogy nagyon király a törid.

    Várom a kövit:
    szia vuky17

    VálaszTörlés
  27. Kedves Truska!
    Phú,már megint valami hatalmasat alkottál... megint csak azt tudom mondani,hogy megérte várni,mert ez valami fantasztikus...már épp kezdtem azt hinni,hogy befejezed az írást,és egyre ritkábban jöttem fel az oldalra,de pár napja észrevettem,hogy van új fejezet...El sem tudod képzelni,mennyire örültem...A testvérem úgy nézett rám,mint egy őrültre...:D természetesen rögtön olvasni kezdtem,és meg kell hogy mondjam,hogy megint csak elcsodálkoztam,mennyire jól tudod "csavargatni" a dolgokat.Jasper karakterében nagyon sok minden van,és te mindent kihoztál belőle.Az érzelmei:hogy nem akarja ezt az egészet Alice miatt se,mert bűntadata van,és Audrey miatt se.Ahogy azt hiszi,hogy ő nem lehet annyira erős,mint Edward.És hát Emmett...örülök,hogy sok fanfic íróval ellentétben,te meghagyod a karakterek személyiségét,szerintem ez így teljes.És hát ez a sok érzelem,amit Jasper mind egyszerre érez...
    Imádom ezt a ficet,és remélem,hogy mostanában gyakrabban fog új fejezet felkerülni,de tisztában vagyok vele,hogy neked most az iskola az első.....
    Minden elismerésem a tiéd..minden jót!
    Judit

    VálaszTörlés
  28. szia Truska!

    ugye nemlesz baj? :(
    már nemtudok mit írni, előttem mindent leírtak :) nagyon jó lett, ez a kedvenc Twilight ficem:) azért mert nem sablon, hanem egy teljesen más szögből vannak a dolgok:) (jó most értelmes voltam:D) amúgy neked köszönhetően Jasper fan lettem:P:D
    remélem hamar lesz folytatás:)


    tiri

    VálaszTörlés
  29. Szia Truska!

    Igazad van, meg nem is a határok megszabásával. Én eddig is olvastam az oldaladat, de véleményt eddig nem írtam, pedig nagyon jók. Ez a rész egy kicsit lelkizős lett, de Jaspertől nem vártam mást. Remélem végre egymásra lelnek, mert lassan lerágom az összes körmömet.

    Audry egy kicsit furcsa, legalábbis nekem szereplőnek, de épp ezért imádom Szóval várom a kövit, és amint látom én vagyok a 29-ik, így már csak egy választ el a boldogságtól. Kérlek ne kínoz tovább! Barbara

    VálaszTörlés
  30. Szia Truska!

    Igen, igen, igen, soha nem hittem volna, hogy ennyire fontos is lehet a véleményem. Én vagyok a 30. Megcsináltuk! Várom a folytatást, egyszerűen imádom a stílusod, most már. Bevallom mikor megölted Alice- t megfogadtam, hogy többet nem olvaslak, de annyira kíváncsi voltam, hogy nem bírtam tovább. Azóta minden nap lesem, hátha, de hát nem megy. De most fordítok a dolgokon, remélhetőleg Szóval a kövi. Lena

    VálaszTörlés
  31. Nagyon jó a blg most találtam rá nagyon tetszik:) Jasper érzései nagyn megleptek tényleg tetszik az egész:) Anyira át lehet élni az egészet. Mndjuk Alicet sajnáltam :( De azért énylg joó lett!!!!:)
    Ha jól számoltam akkor én vagyok a 25.-ik /aki 6 srnál többet irt:)/
    Cupp, cupp

    VálaszTörlés
  32. Nagyon jó lett tényleg naon tecccccik:) Onyira jó az egész:) Komondhatatlanul örülök neki hogy rátaláltam erre a blogra. Nagyon fantastikus, mindig is Jasper volt a kedvencem az egész Alkonyat Sagában és most tessék róla szól ez a töri ami nagyon jó:)
    Rmélem hamarosan kövi rész:)))))

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Nagyon szeretem a történetedet, hihetetlenül élethűen alakítottad ki a karaktereidet. Nagyon tetszik Audry gondolkodása, viselkedése, könnyedén tudok azonosulni vele, és számomra ez fontos.
    Őrületes változásokon mennek keresztül a szereplők, főleg Jasper. De a hideg, kőkemény Rosalie is egészen megváltozik a kis Maggie hatására. Jasper meg annyira megváltozik, hogy ha csak az eredetit, meg mondjuk ezt a fejezetet olvasom el, talán el sem hiszem, hogy ő az.
    Jó döntés volt, hogy Emmett-et küldted utána. Ő vicces, szerethető, bár kissé nehezn érzi át mások szívfájdalmát, de a legjobb gyógyszer rá. Jó volt a "lúzer hóember"-es beszólás, és előtte a mese. (szeretem Maggie-t, és a kedvenc jeleneteim közé taratotik az a rész, amikor Maggie meglátja a halott anyukája fényképét, és csak Jaspernek sikerül megnyugtatnia.- Igaz ez a kedvenc jelenetes érzés végigkísér a történeteden, hiszen amikor olvasom, minden pillanatban úgy érzem, hogy ez a kedvenc részem, és már fokozhatatlan az érzés, de akkor a övetkező oercben ugyanezt érzem. Tollmágus, vagy szómágus? vagy.
    Megnyugtató volt, hogy Edward is utána ment, hiszen ő majdnem pontosan tudja, hogy mi zajlik most Jasperben. Féltem, hogy megint eltűnik, és baj lesz, de szerencsére nem így történt.
    Kíváncsian várom a folytatást!
    Üdv, Nita

    VálaszTörlés
  34. H a tö nan tetszik így tovább naogyon, nagyon várom a 3. részt Anyira jó hogy Jasper érzéseit is megtudhatuk anyira tetszett így hogy erre szó nncs:) Nagyn jó ltt!! Ugy irtad meg mntha tényleg ott lennénk ez nagyon sokat számított:)

    VálaszTörlés
  35. Wao, wao, wao nagyon tetszettek Jasper érzései mindig is ő volt az Alkonyatból a kedvencem és itt van anyira tetszik az egész meg mint a gyerekek az a rész nagyon jó lett:) Szegény Maggie nagyon sajnálom:(((((
    Alig várom a kövit asszem 29. - ik:):)
    Pacsiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Lizi:)

    VálaszTörlés
  36. Szia ez a komi asszem sors fordító lesz:) Alig várom a kövi részt!!!! Ez valami nagyon jó lett Jasper szemszögéböl, megleptek kicsit az érzései. Szegény Maggie nagyon sajnálom:( De mondjuk annyi vámpír mellett hogyan tünhetett el? Ez nekem magas De várom a kövi fejit nagyon:)
    Szeri:)

    VálaszTörlés