Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. március 28., vasárnap

Díjak:)

Sziasztok!
Pár kedves olvasómtól kaptam díjat, pontosabban díjakat.:) Nagyon szépen köszönöm nekik ez úton is.:) Az én díjazottaimat, úgy választottam, hogy megnéztem a linkeket, hogy ki nem kapta még meg a díjat.:) Nem volt könnyű, de mindegyikhez találtam néhány embert.:)

Na szóval:

Született tehetség díj


Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2)a logót kirakom a blogomba.

3)a szabályzatot kirakom a blogomba.

4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7)betartom a szabályokat.

A díjazottak:) :
Ann

Mismouth

Brixi

Mystic Angel

Amy

Kitti

Név: Truska, Judit, Mókus

Lakhely: Magyarország, Veresegyház
Születési hely: Budapest

Magasság: öhm… hát minden évben egyre kisebb vagyok:D:D asszem most 163 cm
Névnap: Július 30.
Foglalkozás: gimnazista vagyok
Testvérek: van két nővérem
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek: Magyar, Angol, Francia ( vagyis inkább ezt tanult nyelvek kategóriába sorolnám, mert a bemutatkozáson kívül nem sokat tudok.:D)
Gyűjtemény: könyvek, idézetek
Cipőméret: 39-40
Iskola: Általánosba Veresen a Fabriczius József Általános Iskolába jártam, Most Újpesten a Könyves Kálmán Gimnázium végzős tanulója vagyok.
Kedvencek: öhm… ez egy bő kategória.:D szeretem a babákat, az állatokat, a zenét
Hobbi: olvasás, írás, alvás
Zsebpénz: konkrétan sosem kaptam zsebpénzt, ha szükségem van / volt valamire akkor kaptam pénzt, de így külön nem.:)
Kívánság: letegyem az érettségit sikeresen, és felvegyenek oda ahova szeretném.:)
Álom: a legnagyobb álmom, hogy sikeres gyermekpszichológus legyek a jövőben.

Szerencseszám: 9, 13
Szeretnék találkozni: Az olvasóimmal, meg a bloggeres ismerőseimmel.:)
Találkoztam múlt héten Mismouth-szal és olyan jó volt:), de ha lehet még szívesen találkoznék a szőke herceggel is- a ló nem kötelező kellék.:D

Háziállatok: hát van egy bolognase kutyusom: Pixi, és egy angóra cicám: Luca, de voltak még aranyhalaim is, és ahhoz képest elég jól bírták.:D

Ezt a díjat Hugitól kaptam! Köszönöm neki:)


Diamond díj




Szabályok:



1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

3. Értesíted őket az ajándékról =)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak =)

1. Ezt a díjat kaptam: Hugitól, Jointól, Vittitől és Kacey-től.
:) Köszönöm nektek!!!


2. Akiknek elküldöm:
Ann

Kitti

Mismouth

Brixi

Amy


4. Miért szeretek írni?

Ez egy nehéz kérdés.:) Ezt érezni kell. Az írással sikerült feldolgoznom egy elég mély lelki traumát. Tehát egyrészt azért mert azzal, hogy egy kitalált személyre vetítem rá a rossz dolgokat, és ezt sikerül lelkileg túlélnie, akkor valamilyen szinten közvetetten magamon is segítek.:) Másrészt meg nagyon jó tudni, hogy vannak, akik szeretik az írásomat. És örömet okozok nekik a fejezeteimmel.:) Tényleg nagyon nehéz megfogalmazni, de azt hiszem az írás nekem erről szól. Kölcsönös lelki segítség.:)

5. Bemutatkozás

huh… Hát sok mindent tudtok rólam: ) Veresegyházon lakom, és most fogok érettségizni. Szeretnék pszichológus lenni a jövőben. Nagyon szeretek ismerkedni, pl. az elmúlt egy évben rengeteg kedves, aranyos embert sikerült megismernem a blogozáson keresztül..:) Ezt nagyon jó dolognak tartom, és örülök, hogy ismerhettem őket.:)

Alapvetően egy kitartó személyiség vagyok. És nagyon akaratos is, amit elhatározok - még hogyha a végrehajtás közben szidom is magamat, mint az őrült- azt megcsinálom.:) Ha többre vagy kíváncsi ismerj meg.:)



Kreatív blogger díj




Szabályok:


1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
2.) Tedd ki a logót a blogodra!
3.) Írj magadról 7 dolgot!
4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról

1. Ezt a díjat Brixitől kaptam.:) Köszönöm neki!

2. Kitettem:) :)

3.

1.Van egy jól titkolt harmadik nevem is.:)

2. A legjobban az angol szóbeli érettségitől félek.
3. Kedvenc színem a piros.

4. Több mint valószínű, hogy én leszek Reni kistesójának a keresztanyja.:)

5. Utálok vásárolni, az egyetlen hely, ahol órákig képes vagyok nézelődni, az a könyvesbolt.:)

6. Imádok fényképezni, megörökíteni a pillanatokat. Ha valami fontos esemény van, akkor oda biztosan viszek magammal gépet.:D

7. Jó hallgató vagyok.:)

4. Akiknek küldöm:
Ann

Mismouth

Arielle

Mystic Angel

Angyal

Amy

Kitti


Köszönöm szépen mindenkinek!!!:):)

2 megjegyzés:

  1. Szia, Truska!

    Gratulálok a díjakhoz, megérdemled őket! :)
    Puszi
    Chi

    VálaszTörlés
  2. Üdvözlet minden online nézőnek, Gyurcsi Anna Mária vagyok, Budapesten vagyok, itt vagyok, hogy megoszthassam nekem dr. Igbinovia által végzett nagyszerű munkát. Három éves házasság után a férjemmel két gyerek van együtt, a férjem furcsán viselkedett, másokkal kimenvén, nőkkel és abbahagyta, hogy hideg szeretetét keltsen nekem, több alkalommal azzal fenyeget, hogy elválhat tőlem, ha merem megkérdezni tőle a kapcsolatait. más nők, teljesen pusztultam és zavart voltam, amíg egy régi barátom elmondott nekem Dr. Igbinovia-ról, aki segíti az embereket az elveszített kapcsolat visszaszerzésében és a házassági problémák megoldásában. Először meglepett, és megkérdezte magamtól, létezett-e valami ilyen, de úgy döntöttem, hogy kipróbálom, amikor felvettem a kapcsolatot, mindent elmondott nekem az életemről, annyira meglepett voltam, és azt mondta nekem, mit tegyek a három nap alatt, amit helyesen tettem. és az utolsó napon 48 órán belül a férjem visszajött hozzám, és elnézést kért mindaztól, amit mondott nekem. És most abbahagyja a beszélgetést más nőkkel, és most boldogan hagyunk együtt .Dr igbinovia megoldotta a válási problémát is, és ő gyógyított olyan jelentéktelen betegségeket is, mint a rák, a HIV / AIDS, a terhesség problémája, vegye fel a kapcsolatot vele, ha közvetlenül segítségére van szüksége a WhatsApp / Viber neki +2348144480786, vagy e-mailben, doctorigbinovia93@gmail.com annak köszönhetően, hogy időt töltöttél nekem .....

    VálaszTörlés