Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. március 27., szombat

A végzet könnyei - 4. fejezet

Sziasztok! Köszönöm az alapötletet Anitának, és Mismouth-nak, Zsizsának meg Julcsinak a segítséget.

Két jelenetet megváltoztattam- amit még a bétám se látott - szóval Julcsi ha erre jársz olvasd el, mert vannak benne új dolgok.:) Bocsánat, hogy nem vagyok robot, hogy nem tudok pontos határidőre tökéletes fejezetet varázsolni nektek. Gondoltam nem létfontosságú az a fél óra, és ha eddig aranyosan vártatok, majd megvárjátok azt a pár percet. Sajnálom, hogy nem tudok mindenki kedvére tenni. Nem tudok százfelé szakadni. Ez van... Az ajándékokat megkaptam, köszönöm mindenkinek, még ma megpróbálom kirakni őket.:) puszi, Truska


A határ 30 hsz,( szokásos hat sor, meg ilyenek...) jó olvasást emberek! Várom a véleményeket!


Keserédes semmiségek ( Audrey szemszöge)

Reménykedve pillantottam ki az ablakon már vagy századszorra. A reggelem nagy része azzal telt, hogy járkáltam egyik ablaktól a másikig, és pásztáztam a hófödte tájat. Biztos voltam benne, hogy ha közelednek észreveszem őket valahogyan, csak a pontos időpontot nem tudtam, de nem adtam fel.


Közben számtalan párbeszédet játszottam le magamban. Érveket sorakoztattam fel, hogy meggyőzzem Jaspert. Nem akartam, hogy a makacs feje után menjen. Azt akartam, hogy megértse, hogy szeretem, hogy szükségem van rá… hogy kell nekem…


Próbáltam elhinni, hogy vissza fog jönni. Reméltem, hogy nem hagy egyedül. Nem hagyhat egyedül. De valahol egy részem tudta azt is, hogy elmegy. Annyira félt, hogy elmegy, és sosem látom őt többet. Mi neki néhány évtized, ő még mindig ugyanolyan gyönyörű, és vonzó lesz akkor is…


Mint minden ilyen helyzetben megjelent az ördög és az angyalka a vállamon. És lövöldöztek az érvekkel, lehetőségekkel. Az angyalom biztos volt benne, hogy visszajön, hogy mellettem marad, és hogy rá fog döbbenni, hogy ez így lesz jó mindkettőnknek. És meg fogja érteni Alice érveit is. Egy okos, és profi stratéga, egyszerűen nem lehet, hogy nem tudja ezt a zűrzavart kibogozni. Az ördögöm korántsem volt ilyen magabiztos. Az a részem valahogy tudta, hogy a tegnapi csók egy búcsú is volt egyben, hogy sose látom többet. Hogy itt hagyott. Egészen addig, amíg meg nem öregszem és el nem patkolok, vagy még nem találnak édes áldozatra bennem az üldözőim.


Sóhajtva nekitámasztottam a homlokomat az ablaküvegnek, és néztem a fehérséget, egészen addig, míg káprázni nem kezdett a szemem a végtelen csillogástól. A mélabú eluralkodott rajtam, szükségem volt valami vidámságra, valami örömre.


Sántikálva indultam el végül Maggie szobája felé. A kislány annyi energiát sugárzott a hangjával és a mosolyával, hogy gyógyszerként kellett volna árulni. Az ajtónál megtorpantam, és hallgatóztam, hátha még alszanak.


- Maggie, nézd ez a nyuszi feje, ez a keze, ide rá rakod, ne! Azt köpd ki, fújj! Nem szabad! – hallottam Seth kétségbeesett-mérges hangját az ajtón át. Mosolyogva benyitottam.


- Hát szép jó reggelt, Hercegnőm! – tártam ki felé a kezemet. Maggie fölugrott és boldogan szaladt oda hozzám.


- Ódjiiii! Ódjiiii!- ölelte át a lábamat örömében. Aprót szisszenem a fájós térdem miatt, de nem bántam.


Leültem melléjük a földre. Szanaszét mesekönyvek és mindenféle játékok hevertek. Maggie minden szempontból birtokba vette a birodalmát.


- Mag, tetszik az új szobád? – kérdeztem őt.


- Igen, igen, igen! - kiáltott fel boldogan. – Olvassszzunk egy mesééét! – adta ki az utasítást boldogan, és elém tolta az egyik mesekönyvét. Majd szakértően elkezdte lapozgatni. – Ezt máj olvasztuk! Et is! ett is! – motyogta maga elé komolyan. Majd egy oldalon kinyitotta, és rámutatott, hogy kezdhetjük.


- Ennyit elolvastatok már belőle? – Vadul bólogatni kezdett. – Hát ti nagyon ügyesek vagytok!


- Minden nap elolvassuk őket és megbeszéljük, hogy mi van a képeken, ugye csillagom? - tájékoztatott Seth, Mag csak édesen bólogatott. - Hogy vagy?- szegezte nekem a kérdést. Gyorsan lesütöttem a szememet, mintha valami égbekiáltó bűnt követtem volna el, és szégyellném magam miatta.


- Jól, köszönöm- suttogtam nem túl meggyőzően.


- Ha nem jön vissza 24 órán belül, utána mehetek, és megtanítom kesztyűbe dudálni.- mondta komoly arccal, szinte biztos voltam benne, hogy nem viccel.


- Hé, nyugalom, csigavér! Majd… megoldjuk. Egyébként is nem kell az erőtöket fitogtatni állandóan. Legyél csak Maggie-vel.


- Rendben, de tudd, hogy számíthatsz…


- Szeeeeee! Ne beszéééjjj! Ódjiiii olvaaaaasss! – szakította őt félbe Mag és adta ki a parancsot. Elmosolyodtunk mindketten, és elkezdtem olvasni.


Az adott történetben egy kisfiú megette a nagymamája által készített rumos sütiket- úgy, hogy székekből épített magának lépcsőt, és így elérte a legmagasabb polcot. A szülei csak akkor jöttek rá, mikor észrevették, hogy a kisfiú nagyon jól érzi magát és dülöngél. Maggie nem értette, hogy milyen becsípve lenni. És kérdéseket záporozott rám.


- Hát tudod, olyan innivaló volt a sütiben, hogy attól jól érzi magát. – kerestem a megfelelő szót rá.


- Nem tejjaaa? – kérdezte megerősítésképp.


- Nem tea. –mondtuk egyszerre Seth-tel.


- És jól érzi magát?


- Igen, és dülöngél, valahogy így.- löktem egyet Sethen. Ami persze nem kellett volna semmi hatást elérjen a nagydarab fiún, de értette, hogy mit akarok, így hanyatt dőlt. Maggie, pedig viháncolva ráugrott.


- Segítség, mentsenek meg! Segítség!- kiabált színpadiasan.


- És most Ódjiiitt! – kiáltotta Maggie miközben felém vetette magát.


- Nem! Most őt nem!- állította meg félúton Seth. – Tudod, neki még fáj az oldala. És most nem ugorhatsz rá.


- Fáj az oldala?- nézett rám ijedten Maggie. Óvatosan odamászott hozzám, és két kis ujjacskájával elkezdte nyomogatni az oldalamat. – Megbökdöszlek jó?- nézett rám mindent tudóan. – Csak, hogy ne fájjon! – biztosított. Elmosolyodtam Annyira kis őszinte, és szeretettel teli csöppség volt.


- Óddjjjiii! Nagyon-nagyon- nagyon szerellek!!! – ölelt át.


- Én is nagyon szeretlek, drágám- öleltem át fél kézzel.


Az én kis örömem. Csodálkoztam azon, hogy mennyire ügyesen formálja a szavakat, és rakja össze a mondatokat.


Az egész délelőttöt Maggie-vel töltöttem. Most, hogy nem volt itthon Emmett, még az etetést is magamra tudtam vállalni. Reggeli után, pedig kimentünk kicsit az udvarra játszani.


Valahol a fák között sétáltunk mikor Maggie megtorpant és leguggolt.


- Mit találtál?- kérdeztem őt.


- Ez mi?- mutatott le maga elé.


- Egy lábnyom- állapítottam meg.


- Egy mókus lábnyoma - fűzte hozzá Seth. Akárhányszor ránéztem kirázott a hideg. Kabát, és pulcsi nélkül mászkálni ebben a hidegben…


- Móóóóku? – kérdezett vissza Maggie. Vigyorogva állt fel- Megsimogatooooom!


- Mag, már nincs itt a mókus. – láttam Seth-en, hogy próbálja kíméletesen közölni a „rossz” hírt.


- Mééééjjjt?- nézett ránk nagy szemekkel.


- Mert hazament. Csak a lábnyomát hagyta itt. Nézd, neked is van lábnyomod, meg nekem is.- A szűz hóba beletapostam, Maggie is nagy érdeklődéssel figyelte, hogy milyen nyomokat hagy a csizmácskája a hóban.


Beszívtam a hűvös, és tiszta levegőt. Felfrissítő volt a szabadban mászkálni. Az égen is, szétoszlottak a felhők, és csak egy vékony réteget hagytak maguk mögött. Tegnap volt a születésnapom, és egyedül voltam… csak akkor abban a pillanatban döbbentem rá, hogy az összes hozzátartozóm halott. Egyedül ez a kis csöppség maradt meg nekem. Mindennek vége. Nem lehet visszacsinálni. Annyira a mindennapjaim szerves részévé vált ez a tudat, hogy csak nagy ritkán döbbentem rá a valódi jelentőségére. Eszembe jutottak az együtt töltött telek, mikor szánkóztunk, meg korcsolyáztunk. A percek, amikor felelőtlenül boldogok voltunk. Körbenéztem a hatalmas fehérségen.


- Seth.- szóltam utánuk. Segítőkészen fordult felém.


- Mi az?- kérdezett vissza.


- Felhúzol majd?- vigyorodtam el.


- Mi?- nézett rám értetlenül.


Én nem válaszoltam, csak óvatosan hanyatt dőltem a friss hóba. A kezemet meg a lábamat föl – le mozgattam, és belenéztem a felhők közül kiszökő napsugarakba. Teli szájjal nevettem. Egy kicsit megint úgy éreztem ott, abban a pillanatban, mintha még mindig gyerek lennék, és a nővéremmel bohóckodnék az udvaron a téli napsütésben. Csak egy pillanatig tartott, de jó volt ebbe az illúzióba kergetnem magamat. Éreztem, hogy a könnyeim melegen és sósan csurognak le az arcomon.


- Ódji micsinááál?- hallottam Maggie édes hangját, ez kiszakított a képzeletemből.


- Angyalkázik. – válaszolta Seth - Na gyere - nyújtotta felém a kezét.


Mikor fel álltam sikerült letörölnöm a könnyeimet, nehogy Maggie észrevegye- rosszul viselte, ha valaki sír, olyan kis érzékeny lélek volt. Pedig én először nem a szomorúság miatt sírtam, hanem a boldogság miatt. Túl jól sikerült az illúzióm. Túlságosan valós lett…


- Jól vagy? - kérdezte Seth aggódva. Előle nem tudtam elrejteni a könnyeimet.


- Túlélem- válaszoltam elcsukló hangon.


- Nessie!—kiáltott a verandáról Esme.- Hol vagy? Gyere, indulunk!


Nessie, és Jacob a ház másik oldala felől rohantak elő. Jacob haja tiszta víz volt, Nessie meg viháncolva kipirult arccal rohant a nagyanyjához.


- Hova mentek?- kérdezte Seth.


- Elvisszük őt, a nagyapjához, Charlie, már hiányolja az unokáját.- mosolygott.


- Én iiiiiiissss!!!!- kiáltotta Maggie. - Én is megyeeek!


- Hát ha szeretnél te is jöhetsz,- mondta Esme. – akkor összepakolok neked is pár dolgot. – eltűnt az ajtó mögött.


Seth külön elismerést érdemelt, hogy hagyta, elmenni Maget, úgy hogy egy szóval se erősködött, hogy ő is menjen. Indulás előtt, háromszor ellenőrizte, hogy megfelelően van e bekötve az ülésbe a kicsi. Egyszer még meg is állította az autót, hogy lenyugtassa aggódó szívét. Mosolyognom kellet a ragaszkodásán.


Jacob sem volt könnyű eset ezen a téren. Bár az ő kirohanásai Nessie testi épsége mellett még a lelki egészségére is kiterjedtek. Megígértette Bellával, hogy nem engedi, hogy Nessie a napi újságot olvasgassa, mint a legutóbbi alkalommal. Mert véleménye szerint ez káros a gyerek fejlődésére, túl sok benne az erőszak. Bella szemét forgatva húzta fel az ajtó ablakát. De végülis elindultak.


Amint beléptünk az ajtón, csak akkor tudatosult bennem, hogy négyen maradtunk. Rosalie, Seth, Jacob és én. A két fiú vigyorogva összenézett, majd Jacob könnyedén felkiáltott.


- Jaj, édesem, most ugye nagyon unatkozol? – nézett jelentőségteljesen Rosalie-ra.


- Mire gondolsz? - kérdezte Rose mogorván.


- Nincs senki, akivel játszadozhatnál. Csak mi ketten…


Próbáltam észrevétlennek tűnni, úgy éreztem ez az eszmecsere szigorúan az ő hatáskörük, Én csak egy ártatlan szemlélő voltam.


-Nincs kedvem most hozzád farkaskám, menj inkább és vegyél magadnak bolhairtót. Azzal elleszel egy darabig. Addig én majd kézben tartom a dolgokat.


- Igen kézben tartod a… fésűt… jaj, van egy remek viccem…


- Ne kímélj… - morogta Rosalie az orra alatt.


- Hogyan fésülködik a szőke nő? – Rosalie várakozásteljesen, és beletörődve várta a választ. - Egy hajszál jobbra, egy hajszál balra! – a két fiú hangosan kacagva csapkodták a térdüket, még én is elfojtottam egy mosolyt.


- Szánalmasak vagytok…


- Van még a repertoáromban, drágám. Csak szólj, és elszórakoztatlak.


- Te inkább foglalkozz mással. Olvass könyveket. Tudod az a téglalap alakú szétnyitható kis valami. Rengeteg okos dolgot lehet belőlük megtudni. Például, hogy hogy használd a fejedet…


A sajgó oldalamhoz kaptam, észre se vették, hogy elindultam a lépcső felé.


Azzal, hogy Maggie is elment Bella apukájához végképp nem tudtam mit kezdeni magammal. Eddig a kicsi valahogy elterelte arról a figyelmemet, hogy az ajtót nézem egész nap, de most hogy ismét egyedül maradtam nem volt más választásom, mint gondolkodni, ami esetemben nem mindig vezetett jóra.


Hosszú órák teltek el, és semmi. Nem tépte fel az ajtót, nem hallottam, hogy megérkeztek volna, hogy közelednének. Egyedül voltam. És minden egyes másodperc múlásával egyre magányosabbnak éreztem magamat.


Mintha az óra kattogása felerősödött volna, és minden egyes kattanás arra figyelmeztetetne, hogy elmegy… mint a távolodó léptek zaja. Megőrjített.


Végül csak egyetlen egy dologra tudtam gondolni. Hogy elaludjak, egy jó nagy alvásra vágytam. Valamire, ami megnyugtat, és elfeledteti velem ezt a sok mindent.


Óvatosan felkászálódtam a lépcsőn, és felmentem az emeletre. Igazából fogalmam sem volt, hogy Carlisle mikor dolgozik, és mikor nem. Ha tehette minden idejét a betegeivel töltötte - -de mivel senki sem tudott rejtett képességeiről így kénytelen volt itthon beletemetkezni a munkájába. Így hát egy pillanatra abban sem voltam biztos, hogy csupán négyen vagyunk a házban. Óvatosan kopogtam a dolgozószobája ajtaján. Vártam néhány pillanatot hátha válaszol valaki bentről, és csak ezután nyitottam be. Hallottam még a lentről szűrődő hangokat. Ha jól értettem Jacob, megint valami viccet mesélj, azt hiszem a szőke nők agyáról…


Bekukucskáltam a szobába. Üres volt, és csöndes. Már csuktam volna be az ajtót mikor megpillantottam a falon függő számtalan színes képet, festményt.


Remélve, hogy nem fog senki sem haragudni rám, beléptem a szobába, hogy közelebbről megcsodálhassam a képeket. Néhány kép közelről olyan réginek tűnt, hogy úgy éreztem, hogy ha hozzáérnék, elporladna az ujjaim között.


Körbenéztem a szobán. A szoba egyik sarkában egy hatalmas vitrin állt. Poharakkal és neves italokkal. Néhol elismerő oklevelek voltak kitéve, a szoba egyik sarkában, pedig gyerekrajzok. Nem gondoltam volna, hogy Carlisle foglalkozik gyermekekkel is, de jobban belegondolva, be kellett ismernem, hogy a gyógyítás nem csak a felnőttekre kiterjedő foglalkozás. Láttam szivárványt és virágcsokrokat a rajzokon. Elmosolyodtam rajtuk.


Annyira magával ragadó volt a szoba, hogy fogalmam se volt, hogy mennyi ideig álltam ott és nézelődtem.


- Carlisle még dolgozik- hallottam meg egy ismerős hangot a küszöbről.


- Igen észrevettem, bocsánat csak elbűvölt a berendezés. – néztem félszegen Rosalie-ra. Néhány lépés távolságot tartva mögötte álltak a fiúk is.


- Fáj valamid?- kérdezte Seth, figyelmen kívül hagyva a magyarázkodásomat.


- Csak a szokásos - suttogtam.


- Ha szeretnéd, felhívom, hogy jöjjön haza, és adjon valami gyógyszert.- biztosított Rose.


- Ne nem kell, hagyjátok csak, hadd dolgozzon.- egy kicsit elszomorított, hogy az alvás lehetőségére is várnom kell. Ez volt az egyetlen lehetőségem, hogy kicsit elfelejtsek gondolkozni.


- Ha segíthetek valamiben, csak szólj- lépett felém bátorítóan Seth.


- Farkaskám, nem hiszem, hogy ilyen helyzetben éppen rád van szüksége. Gondolj bele, te is pasiból vagy…. Képtelen lennél megérteni őt… - szállt vitába Rosalie.


- Mert pont rád van szüksége. Aki csak magára gondol, és nem hiszem, hogy te jobban meg tudnád őt érteni. – csatlakozott Jacob.


- Ne vitatkozzatok már most is. Mint a gyerekek… - kiáltott fel élesen Seth.


Nem foglalkoztam velük. A vitatkozás éltette őket. Rájuk hagytam. Körbenéztem még egyszer a szobán, és csak most akadt meg a vitrinen a szemem. Vagyis elkönyveltem, hogy ott van, de nem tulajdonítottam neki jelentőséget. Az üvegpoharak mellett méregdrága italok is álltak. Egyik márkáját sem ismertem, de jelen helyzetben ez volt a legkisebb gondom.


A kétségbeesésre, és az egyedüllétre gondoltam. A magányra a családom elvesztése miatt, a kétségekre a jövőt illetően. Az ördögöm hangja felerősödött, a vállamon, és csak az zakatolt a fejemben, hogy nem fog visszajönni.


- Szerinted Carlisle haragudna ha…- nyitottam ki mondat közben a szekrényt. Nem törődve a válogatással lekaptam a polcról az egyik üveget.


- Te meg mit csinálsz? – hallottam meg Seth meghökkent hangját.


- Ez is fájdalomcsillapító nem? – tettem fel a legegyszerűbb kérdést.


- Na azt már nem!- egy pillanat alatt mellettem termett és kimarta a kezemből az üveget.- Meg ne lássam, hogy iszol, ez nem megoldás semmire.


- Seth, kérlek…- kezdtem, bár hiába kutattam nem találtam semmi nyomós magyarázatot.


- Hagyd őt.- szólt egyszerre két hang, meglepve néztünk rájuk. Rosalie és Jacob…. Valamiben egyetért… ez sokkoló hatást ért el még náluk is.


- Tessék? Te hagynád, hogy leigya magát? Ez egy nagyon rossz ötlet!- kiáltotta Seth, és közben úgy szorongatta az üveg nyakát, hogy azt hittem, hogy eltöri. Nem tudtam, hogy tényleg aggódik értem, vagy csak többiek haragjától fél ennyire…


- Akkor majd veszek másikat- fordultam a vitrin felé.


- Meg ne próbáld!- állta el az utamat.


- Seth, tényleg hagyd. Audrey már nem gyerek, ha úgy érzi, csak ez segíthet rajta, akkor hagyd.


- És hogyha hazaérnek? Mit fogunk neki mondani, hogy ez volt az egyetlen megoldás, jaj Jacob, gondolkozz már!


Ha hazajönnek, keserűen ízlelgettem a szót magamban egyáltalán nem töltött el reménykedéssel, a ha szócska elvette ennek lehetőségét,. Egyáltalán nem voltam biztos benne, hogy visszajönnek. Legalábbis Jasper…

Becsuktam a szememet és elképzeltem, hogy milyen dühös lenne, ha meghallaná az ötletem, Seth reakciójánál sokkal durvább dologra számítottam. Elmosolyodtam magamban. Ellent akartam neki mondani. Fel akartam dühíteni, azt akartam, hogy foglalkozzon velem, és ha csak így érhetem el, hát megteszem.


- Kérlek, add ide. – nyújtottam a kezemet Seth felé.


- Tényleg erre vágysz, hogy lerészegedj? Hogy másnapos legyél?


- Ő is ember, hagyd, hadd tapasztaljon, csak így tanul, és ha úgy érzi, erre van szüksége hát legyen.


- Seth, hagy őt.- Jake olyan jelentőségteljesen nézett Seth szemébe, hogy azt hittem hipnotizálja. Már-már arra számítottam, hogy hoz egy poharat, és ő tölti ki nekem.


Meg akartam szüntetni a görcsöt a gyomromban. Meg akartam könnyebbülni, nem akartam gondolni semmire.


- Kérlek – nyújtottam a kezem még mindig kitartóan felé.


Megadóan sóhajtott s lerakta Carlisle asztalára az üveget.


Egy Wiskey volt. Nem igazán voltam jártas az italok terén, de ezt meg tudtam állapítani..


Magam alá húztam egy széket. Láttam Seth fintorát, ahogy kitöltöttem magamnak egy adagot a pohárba. Alig kétujjnyit a pohár aljába, egyrészt, mert nem tudtam mennyire fog fejbe vágni, másrészt, mert a filmekben így láttam, és ki akartam próbálni. Egy húzással felhajtottam a tartalmát. Mintha patkánymérget ittam volna, vagy sósavat, őrülten marta a torkomat. Fuldokolva köhögni kezdtem, de a könnyeimen ellenére ismét nyúltam az üveg felé.


- Jó mostmár tapasztalt. Elég legyen!


- Nem!- dacosan töltöttem magamnak ismét, és nem törődtem azzal, hogy a szokatlan íz, még mindig a számban érződik. Mindannyian a szobában maradtak, és kíváncsian nézték az arcomat.


A második után töltöttem még egyet. Mikor leraktam a poharat a szoba megfordult velem. Nem értettem, hogy az előttem lévő üveg mért mozog jobbra, balra. Valamiért őrült meleg lett a szobában. Mintha felvették volna a fűtést harminc fokra. Fogtam egy üres papírt Carlisle asztaláról és elkezdtem legyezgetni magam.


- Mostmár elég legyen! –szólt magabiztosan Seth ismét.


- Nnnn – néhány pillanatig gondolkoztam, hogy, hogy van a szó vége. - ….neeeeemmm. Jól vakogy, va-vagyok….


Kitöltöttem magamnak még egy kicsit. Közben azon gondolkoztam, hogy miért kezdtem inni, de valahogy kiesett a fejemből.

Ránéztem az üvegre, és próbáltam elolvasni rajta az írást, de nem sikerült. Láttam azokat az ismerős krikszkrakszokat, de nem tudtam belőle értelmes szót képezni.


Lehunytam a szememet. Ezt akartam. Nem éreztem semmit, sem a félelmet, az aggódást vagy a vágyódást. Semmit, csak lebegtem. Valahol a semmiben.


Megtámasztottam a homlokomat az asztal szélében, és a cipőm orrát bámultam. Mintha a vízen feküdnék, lebegtem és selymesen ölelt körbe minden. Lehunytam a szememet és élveztem a semmit. Erős hangok szakítottak ki az állapotomból. Eltartott egy kis ideig, míg rájöttem, hogy melyik izmomat kell használni, hogy fel tudjam emelni a fejemet. Hűvös érintést éreztem az arcomon, mire muszáj volt kinyitnom a szemem.


Majdnem felkacagtam. Ha tudtam volna, hogy innom kell, ahhoz hogy újra láthassam, már reggel ide vezet az első utam, de szinte biztos voltam benne, hogy csak képzelem.


Halkan felkuncogtam magamban. Újabb néhány percnek kellett eltelnie, míg rájöttem, hogy hozzám beszélnek.


- Audrey! Audrey, hallasz engem?- a képzeletbeli Jasper olyan élethűen mondta ki a szavakat, hogy már- már elhittem, hogy valóságos.


- Te. Te maaa… meeeggg mmit vagy itt? – kérdeztem tőle.


- Hazajöttünk…- suttogta a szemei még mindig aggódva fürkészték az arcomat.


- Hááááát…. - Szinte meglepett, hogy ennél a szónál nem akadt össze a nyelvem. Valami miatt folyamatosan furcsán forgott a számban, pedig én csak beszélni akartam.- … ez re- re- remmmekk…


- Melyikőtök adott neki inni?- nézett szikrázó szemmel a többiekre.


- Ééén volllttttammmm…. Néézzd, evvel a két …- lenéztem a két hadonászó valamire a testem előtt, de nem jutott eszembe a neve.- izével… benyúltam …abba – mutattam a tett helyszíne felé. – és ki-ki-kivettemmm.


- Carlisle, csinálj valamit.!- kiáltotta. Csak most vettem észre, hogy ő is a szobában van.


- Jasper, azt hiszem, hogy ez ellen nem tudok mit tenni. Egy nagy alvásra van szüksége, és majd holnap kap egy nagyobb adag fájdalomcsillapítót. – Hallottam nyugodt hangját. Mellém lépett és megnézte az üveget, csak most vettem észre, hogy legalább a harmada hiányzott már.- Hát, ahogy látom a legerősebbet sikerült levennie a polcomról.- ezután sóhaj következett.- Kb hatvan évvel ezelőtt kaptam hálából, és már akkor is azt mondták, hogy több évtizedes.


- Addd visssza mmmég nnnnem végeztem.


- Na még csak az kéne.- Jasper arckifejezése még Seth-énél is ádázabb volt.


- Jasper, ennél jobban már nem ihatja le magát. – ismerős nevetés töltötte be a szobát. Eltartott egy fél percig, míg rá tudtam fókuszálni Emmett-re, láthatóan nagyon jól érezte magát.


- Akkor sincs több.


Durcásan nyúltam a pohár felé, és felhajtottam az a kis kortyot, ami még benne volt. Nem is értettem, hogy mért éreztem olyan rossznak kezdetben


- Nnnnemm, vagy az a-a-appám, hogy pacsa- pa- pa parancsolgaassss.


- Na gyere jobb, ha kicsit megmosod az arcod.


- Neemmm!


Éreztem, ahogy erős karok kúsznak a vállamra. Ijedten ráztam meg magamat. –nnnemm! Majd akko meggyek egyeddül!


Megtámaszkodtam az asztal szélében és felálltam,. Valahogy a lábaim nem tudták, hogy kell megtartani a testsúlyomat, el kellett telni néhány másodpercnek, míg rájöttem, hogy kell lépni.


- Gyere legalább, hadd segítsek.


- Mmmegy egye-egyeddüll is!- indultam el magabiztosan az ajtó felé, bár a szoba forgott, mintha egy körhintán lennék. Aztán hirtelen elkezdett közeledni a föld. Mikor ismét feleszméltem a földön hasaltam. Bosszankodva néztem magam mögé.


- Ki rakta ide ezt a küsz- küsz- küszöböt?- néztem a tettesre. Emmett hangosan nevetve nyúlt le felém, hogy felsegítsen. – Te csak ne kaca- ka – kaca kaca nevess.


Jasper megint átkarolt, én pedig megint leráztam magamról a kezét. Elindultam a folyosón.


Nekimentem egy polcnak, amiről biztosan tudtam, hogy még nem volt ott, mikor utoljára itt jártam, és a lábam néha összeakadt, de ezt leszámítva teljesen jól voltam.


Jasper végig mögöttem mászkált. És beterelt a fürdőszobába. Még a csapot is megnyitotta nekem. A hideg víz kitisztította annyira ködöt, hogy úgy érezzem, kicsit folyékonyabban tudok beszélni.


- Mééértt jöttél vissza?- suttogtam.


- A családhoz tartozom…- válaszolta jó hosszú idővel később. Igazság szerint fogalmam sincs mi mennyi idő telt el.- Miért?


- Te mmég meg mered ké- kérdezni, hogy mi- miért? – dühösen indultam el felé, aztán megbotlottam, az

egyik lábamban- azt hiszem. - Utálllak!- suttogtam- uttállak, hogy ezt csinálod velem. –az arca aprót rezdült de továbbra is az enyémet fürkészte.- És - és közben szeerettlek is! Naggyon szerellek! Ha egy tőőrt döfnél a szi- szívembe akkor is ssszeretnélek. – megtántorodtam, mire felém lépett.


Az illata megcsapta az orromat, most hogy kicsit kitisztult a fejem jöttem rá, amit eddig észre vettem, hogy még mindig mennyire elkábít. Nem tudom, hogy attól vagy csak a kótyagosságtól, de megtántorodtam.


- A szerelemben, ni—ninnnncsen sem- semmi logika. – fűztem hozzá végül dühösen. A világ még mindig forgott, és tudtam, ha nem tartott volna a kezeivel, akkor már rég összecsuklottam volna.


- Gyere, le kell pihenned- mondta ellentmondást nem tűrően. Nem szóltam semmi.


Hagytam, hogy elráncigáljon a szobám felé, bár én úgy emlékeztem, hogy a másik irányba kellett volna menni, de már semmiben sem voltam biztos.


Lenyomott az ágyamra. Őrülten szédültem, forgott velem a világ. A semmiben lebegés és a szédülés között voltam. A valóság és a semmi peremén.

Nagyokat pislogva néztem a plafont. Hagytam, hogy rám terítse a takarót. Mikor kifele fordult a keze után nyúltam. Meglepve nézett rám.


- Jazz… Csak egyet mondj me- meg.


- Mit?


- Ugye nem mész el tö-többet?


Mintha elmosolyodott volna, és megrázta volna a fejét. Mikor az ajtó felé lépett megint megszorítottam a kezét.- Jazz..


Kérdőn, és talán kicsit aggódva nézett le rám.


- Jazz, nagyon szeretlek - suttogtam félálomban. Hogy mit mondott arra már nem emlékszem, ha egyáltalán válaszolt valamit.

23 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jó lett ,pont most megy az Alkonyat HBo on most kezdődőt ,nem mintha nem láttam volna már egy párszor ,mire elolvastam ezt szuper részt na megyek megnézem a filmet még egyszer üdv Böbe

    VálaszTörlés
  2. szia!
    nagyon jó lett! bár eléggé meglepett ez a lerészegedés dolog. nem gondoltam volna Audrey-ról, hogy ilyen az eszébe jutna... először azt gondoltam, hogy altatót vagy valami gyógyszert keres, nem pedig valami erős italt. szóval megleptél:)
    Jujj és Jasper visszajött!!:D ennek örülök:D meg annak is hogy nem várakoztattál meg minket vele sokáig.:)
    Maggie nagyon édes volt:) jó hogy egy kicsit őt is belecsempészted:)
    szóval csak jót tudok modani, mint mindig:D
    sok puszi, Lou:)

    VálaszTörlés
  3. Juj anyira tetszett:) Audrey bepiált XD Hát ez a rész fájdalmasan joó volt:) Mondjuk arra nagyon kiváncsi lettem volna h Jasper mit mond arra h Audrey nagyon szereti:) Anyira édsek lennének:) Alig várom a kövi részt ez nagyon, de nagyon tetszett:D Így tovább:)
    Puxy: Kacey

    VálaszTörlés
  4. :D:D nagyon jó lett :D:D
    tegnap képes voltam éjfélig fennt maradni, hátha lesz friss, de hát nem volt, de nem baj :D:D ismét megérte várni:)
    engem is meglepett, hogy Audrey ivott, de nagyon teccet
    ...és végre megérkezettt Jasper is, remi ezek után már alakulni fog a dolog kettejük közt(L) ^^
    :D:D várom a folytatást!:)
    szia

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jól érzékeltetted megint Audrey hangulatát, én is végig aggódtam, szomorkodtam vele.Aranyos volt az elején a Maggies rész, de azon csodálkoztam,hogy az otthon maradottak hagyták,hogy ennyit igyon.Kár,hogy már nem volt józan mire Jasper hazajött,viszont elég szókimondó lett.Kíváncsian várom a fojtatást.
    Puszi:Dianne

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nem olyan rég találtam rá az oldaladra, nagyon jó az egész történeted. Először mikor olvastam nagyon meg sirattam Alice-t sajnáltam, hogy megölted szegényt, ezért nem is akartam tovább olvasni, de azért mégis folytattam. Nem bántam meg mert nagyon jól írsz, úgyhogy most már nagyon várom, hogy hogyan alakul tovább Audrey sorsa. De ne sértődj meg szerintem ez az utolsó fejezet amit nagyon vártam elég sokára érkezett meg de sebaj minden nap feljövök és megnézem, hogy van e friss így lesz ez addig míg be nem fejezed a sztorit. Szóval további jó írást kívánok. üdv: Rozi

    VálaszTörlés
  7. Tényleg jó lett.
    A humoros részeket legalább olyan jó színvonalon írod, mit a komoly, megrázó eseményeket korábban.
    Rosalie és a farkasok igazán szórakoztatóan bosszantják egymást, a szituáció is teljesen "életszerű".
    És most újra várhatjuk a folytatást.
    Nem hiszem, hogy sokkal több időd lesz... sajnos.
    Szia!
    Julcsi

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Maggie annyira aranyos volt ebben a részben! Meg Seth is vele együtt. :) Örülök, hogy Jasper visszajött, ebben reménykedtem. Én nem tartom annyira furcsa dolognak Audrey lerészegedési tervét, legalább a fájdalmat is csillapítja. :D Kíváncsi vagyok, hogyan alakul ez után a kapcsolatuk. Az a rész is tetszett, amikor Jake Seth-tel együtt kezdte idegesíteni Rose-t. XD
    Am. egyet értek Jake-kel, az újságolvasás nem Nessie-nek való, tényleg csak rosszat tapasztal általa. :s
    Jó rész volt, mint mindig!
    Puszi
    Chi

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Jajj de jó! Vissza jött Jasper!:)Nagyon tetszett ez a rész is,imádom a történeted,remélem hamar lesz folytatás.

    Puszi
    Anita

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon tetszett ez a rész is de szerintem a ásik is jó volt:)
    Annyira aranyos az a csőppség, nem csoda, hogy mindenki oda van érte.
    Azt nem gondoltam volna, hogy Audrei így bepiál, de valahol meg lehet érteni.
    Annk viszont örülök, hogy Jasper vissza jött, és remélem,most már minden rendbe jön köztük:)
    Várom a kövit!
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  11. Szia Truska!

    Kicsit haragszom Audreyra!
    Nagyon vártam már az újra találkozásukat, de azt hiszem az érdemleges társalgásra még várni kell a következő részig! :)
    Szegény Audrey biztos rosszul lesz "másnap" és nem csak azért, mert nagyon szégyenli a viselkedését...
    Rosetól nem vártam mást, Seth viszont nagyon aranyos volt, amiért próbált segíteni! Kár, hogy ezt Jasper nem tudja, kicsit enyhítene a kettejük viszonyán...
    Kíváncsi lennék Chloe "helyzetére" is, lehetne a köviben váltott szemszög, hogy mindenkivel képben legyünk? :)

    Nagyon várom a következőt!
    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  12. szia!
    nagyon jó lett ez a feji is bár kár hogy alkoholhoz kellett fordulnia... de jó hogy Carlisle nem haragudott meg érte.
    és jujjjjj!!!!!! visszajött Jasper!!!!!
    ez már nagyon kellett remélem a kövi részben megbeszélik és öszze is jönnek :)
    várom a kövit szia adri

    VálaszTörlés
  13. Szia Truska!
    Mint mindig most is nagyon-nagyon jó lett! Most főleg az a rész tetszet benne amikor kimentek a hóba és csináltak hóangyalt. Az nagyon aranyos volt sztem:) NA meg a legfőbb jó dolog hogy végre visszajött Jasper!!!!! De ugye mostmár nem megy el és elkezd jobban kialakulni a kapcsolatuk??? Olvastam a chat-ben ezt az Alice-s dolgot és tényleg kár hogy meghalt de azért sztem nagyon jó a töri bár én még szivesen "talákoznék" egyszer Alice-szel:) Várom a kövit szia rena001
    u.i.:Meglepetésként és húsvét alkalmábol nem jöhetne húsvét hétfőn a friss?(komiktól függetlenül?)

    VálaszTörlés
  14. Szia nagyon jó lett hát igen az alkohol hatására még őszintébbek az emberek ,jobban kimondják hogy mit is éreznek ,na ez hátha segített Jaspernek is hogy felvállalja az új szerelmet üdv libus

    VálaszTörlés
  15. Szia! Már rég írni akartam, aznap olvastalak, mikor felkerült a fejezet, de akkor a munkahelyemen nehéz lett volna... Ez már nagyon ott volt! Hejjj... alig várom, hogy Audrey kijózanodjon, aztán gondolom jól megbán mindent. :( az nem lenne jó. Megint csak arra tudlak bíztatni, hogy írj-írj, mert én kitartóan várom. Rean001 felvetett egy nem utolsó dolgot. Függetlenül a hsz-től jó lenne , ha a nyúl hozna egy új fejezetet. Persze azt is értem, hogy nem ez teszi ki minden per cedet, de már tövig rágtam a körmöm, hogy újat olvashassalak :) Most mennem kell, tollat elő, jó írást és minden egyéb dolog mellett, persze szép napot is kívánok Neked! Pusza: Orsi

    VálaszTörlés
  16. Szia Truska!
    Bocs, hogy eltűntem egy időre, egy ideig szüneteltettem a fanfiction olvasást úgy általában (ez volt a nagyböjti lemondásom, nem volt könnyű megállni :) De most újra itt vagyok, és gyorsan pótoltam is a lemaradásomat. :)
    Először is meglepődtem, hogy milyen gyakran frisseltél mostanában, le a kalappal előtted, hogy az érettségire készülés közben tudsz az írásra is időt szakítani! (És aki elégedetlenkedik, próbálja meg kicsit a helyedbe képzelni magát... Az a gond, hogy néhányan úgy állnak hozzá, mintha ez egy szolgáltatás lenne és nekünk járna a friss bizonyos időközönként... Én inkább úgy tekintem, hogy ajándék tőled - nekünk, amiért hálásak lehetünk, és annyit minimum megtehetünk cserébe, hogy néhány sorban leírjuk a véleményünket. Nekünk csak néhány perc, amíg te rengeteget dolgozol egy-egy fejezettel...
    Nagyon tetszettek az új részek! Örülök, hogy Jasper visszatért - nagyon bíztam benne, hogy így lesz, és bár még mindig húzod az egymásra találásukat, azért már csak bekövetkezik előbb-utóbb. :) Alice az áldását adta rájuk, Audrey-ban megvan az elhatározás, hogy meggyőzze Jaspert, szerintem nem lesz gond. Nagyon megható volt Jasper beszélgetése Edwarddal, ahogy rávilágít, hogy Jasper és Audrey mennyit változott egymás hatására.
    Aztán találják azt a nyomot, amit Chloe hagyott, és itt már gyanús volt, hogy közben egy másik szálon is továbbmegy a történet. Ami persze jó, mert kell az izgalom és nem szólhat az egész csak Jasper és Audrey románcáról, de azért én most kicsit bosszús voltam, hogy nem ott haladtak tovább a dolgok. A Chloe szemszögű fejezet sokkoló volt, nagyon jól megírtad, teljesen át tudtuk érezni vele a kiszolgáltatottság és megalázottság érzését... És persze sok lehetőség ígérkezik ezen a szálon is tovább, kíváncsi vagyok, hogy találnak majd rájuk Cullenék, és nagyon remélem, hogy ki fogják szabadítani Chloet, azt az állatot pedig megfelelően megbüntetik...
    A legfrissebb résznél örültem, hogy visszatértünk a Cullen-házba. :) A Meggie-s jelenetek nagyon aranyosak voltak, mint mindig, és jól ellensúlyozzák Audrey komor hangulatát. Csodálkoztam, hogy az alkoholhoz nyúlt, de végülis teljesen érthető az ő helyzetében, és nagyon jól leírtad azokat a jeleneteket is. :) Részegen mindig őszinték és szókimondók az emberek, lehet, hogy pont ez segít majd meggyőzni Jaspert? Nagyon kíváncsi vagyok a beszélgetésükre Audrey ébredése után. Remélem, hogy ez jön most és nem megint Chloe. :)
    (De persze te tudod, hogy hogy akarod szerkeszteni. És ez nem azt jelenti, hogy az a szál nem érdekel, csak emez jobban. :)
    Nagyon köszi, jó tanulást és sok sikert itt az érettségire készülés hajrájában, és ha belefér, azért írjál is mert nagyon várjuk!
    Puszi:
    Kata

    PS. A hosszúság-versenybe engem most ne számíts bele, mert én több részről írtam most egyszerre, nem lenne igazságos. De azért remélem, egyszer majd elnyerem, mert szívesen kérdeznék tőled és nagyon jó lenne korábban olvasni a friss fejezetet!

    VálaszTörlés
  17. Hali!
    Az a rumos süti meg ahogy utána leissza magát... Ááá!
    Meg Seth, ahogy meg akarja akadályozni, hogy leigya magát, és Rose és Jake vmiben egyetért... Ezek fura dolgok. Főleg az utóbbi.
    Egyébként Seth Audrey miatt vagy Maggie miatt nem akarja ezt a berugást? Estetleg mindkettő...?
    Jasper reakciójára meg kíváncsi leszek, mert így ugye nem sokat tehetett, egy részeg-Audrey-val nem sokra ment vna, ha előadja neki, h milyen hülye, úgyse fogja föl.
    V legalábbis én nemtom, még sosem vtam részeg.
    FOLYTATÁST!
    Pusz:
    Kisildikó

    VálaszTörlés
  18. Nagyon tetszik a történeted és ez a feji nagyon jó volt /csakúgy, mint a többi/ X)
    Örülök, hogy Jazz visszajött...
    Tetszett az a jelenet, mikor leissza magát... XD Végre megint láthatjuk Jasper aggódó arcát!!!! Jupiiiii!!! Mikor lesz friss?? Nagyon várom már!!

    Pusszancs: Yoopi

    U.i.: Nem lenne kedved elolvasni az én blogomat?? Egyébként tudom, hogy nem ismersz, de küldtem neked díjat, mert negyon tetszik a történeted. Nézd meg, ha szeretnéd!
    http://www.everlife-story.blogspot.com

    VálaszTörlés
  19. Szia Truska!

    Alig vártam már, hogy Audrey felébredjen. Nagyon tetszik ez az egyik vállán angyalka, másik kisördög, mikor döntés előtt áll, és érvekez sorakoztat fel.
    Maggie elmondhatatlanul édes volt, nagyon ügyesen írod le az épp beszélni tanuló babák nyelvét, de kicsit szerintem gyorsan, egyik napról a másikra tanult meg beszélni, de ennek ellenére nagyon szerethető kicsi lány.:)
    Nem gondoltam volna, hogy Audrey a pohár fenekére néz, ennél kicsit meggondoltabbnak, és szilárdabbnak gondoltam az elveit, de elég sok minden történt rövid idő alatt, és egy kissé összecsúszott. Viszont szerintem nem kellett volna hagyniuk a többieknek, hogy tegye, amit jónak lát. Egyetértettem Seth-tel, hogy nem akarta hagyni, de csalódott voltam, mikor engedett. Hogy bíztahna benne tökéletesen Audrey, ha magától nem tudja megvédeni?
    Látványos volt a lerészegedés, és Carlisle hozta a tökéletes önuralmát minden téren. Jasper viselkedése nagyon életszerű, és tetszett, ahogy végighallgatta Audrey kis monológját. Remélem Audrey másnap nem fog teljesen visszahúzódni a szégyen miatt.
    Szeretem olvasni Jake és Rose marakodását, nagyon vicces.

    Szeretem olvasni a történeted, és sokakkal ellentétben engem nem zavar a határ, amit meghúztál, de van egy dolog, ami kissé böki a csőrömet. Ha elvárod, hogy ennyien írjunk neked, hogy kaphassunk egy fejezetet, legalább egy összefoglaló kommenttel válaszolj a megjegyzésekre. Tudom, hogy sok idő elolvasni mindet, és ott van a fejezet is, amit meg kell írni, de szerintem mindenkinek jól esne, ha hozzáfűznél valamit. Pár szót, hiszen gondolom, te sem azért írsz, hogy az olvasóid olvashassanak, hanem, mert neked örömet okoz. És ha ezért az olvasóid kifejtik a véleményüket, legalább egy köszönöm járna. Ez kétélű dolog.
    Nem állt szándékomban sértőn fogalmazni, remélem nem voltam túl nyers, vagy félreérthető, és nem haragszol meg ezért.
    Üdv.: Nita

    VálaszTörlés
  20. ... ugye a feji elejére, azt írtad ki, h a hsz. határ 30... most nézem, hogy már egy ideje nem is ír senki sem véleményt.....
    ...kicsit lassan fog összejönni a 30.
    ...és ha mondjuk, kész leszel a friss fejivel és ha még mindig nem lesz meg a 30 hsz, akkor nem fogod felrakni a frisset??!:'(
    már nagyon várom.. nagyon jól írsz, csak kicsit azt sajnálom, hogy két fejezet között vmikor (általában) sok a várakozás......
    ...de ezt csak úgy megjegyeztem, nem kritizálni akarlak..., gondolom, h mennyi időt elvesz egy ilyen jó feji írása, úgy hogy még közben tanulnod is kell, stb....
    ..hát szóval csak ennyit akartam...
    + még azért is írtam még egyszer komit, mert tényleg várom a frisset és hogy minnél elöbb összejöjjön a 30 hsz..
    ..és végül, mer minnél jobban halogatom a tanulást!xD :D:D:P
    nah ennyi.. ez lehet h kicsit hosszú lett..:$
    szió

    VálaszTörlés
  21. Uhh,az előtt írtam egy 40 soros hozzászólást,és rákattintottam,hogy küldés,de aztán kidobta:"Az internet explorer nem találja a weblapot"
    Ez annyira fölcseszett...
    Na mindegy,a hozzászólás lényege csak annyi volt,hogy nekem nagyon tetszik a fejezet,sokkal jobban,mint az előző.
    Ahogy az emberek érzéseiről,illetve kapcsolatairól írsz,az nagyon tisztán jön nekem át.
    Rosalie és JAcob folytonos piszkálódása,amit csak a szent cél érdekében szakíranak meg,az valami zseniális.
    Seth pedig az egyik kedvenc karakterem,épp azért,mert annyira "szerencsétlennek" jön le,legalábbis nekem.Gondoskodik Meggie-ről,törődik Audrey-val.mindig segít,ahol tud,a maga kis szerencsétlen módján.
    Még sose vooltam részeg,de nagyon tetszik,ahogy leírod az "érzést".Az a küszöbös rész meg..no comment,szerintem legalább 10 percet röhögtem rajta.Érdekes dolgokat művel az alkohol az emberekkel.
    Az a:"Szerelemben nincs semmi logika" pedig egy találó.
    Na most írogathatnék megint félóráig,aztán megint nem küldené el,úgyhogy szerintem én ennyinél maradok.
    Még egyszer,nekem nagyon tetszik,és már tűkön ülve várom a folytatást.
    Tudom,hogy suliba jársz,meg minden,úgyhogy próbálk türelmes lenni.
    Tanulj szorgalmasan,és aztán pedig Írjál..:)
    Sok szerencsét!
    JAjaja,ezt kihagytam..A bántó kommentekkel pedig ne törődj..Biztos csak savanyú nekik a szőlő,vagy valami más..xD
    Na,minden jót,
    TinTin

    VálaszTörlés
  22. Hát jó reggelt! Bár én már írtam, miután olvastalak, nem tudom figyelmen kívül hagyni, hogy szerintem sokkal, de sokkal többen olvasnak, mint akik megjegyzést írnak. Miért? Egyszerűen nem értem.
    Az én mostani hozzászólásom nem csalás akar lenni, nem kell beleszámolnod, csak biztosítani akartalak, hogy továbbra is várom a követjező részt, majdnem minden nap benézek. Remélem a suli jól megy. Vigyázz magadra és írj minél hamarabb, mert már elvonási tüneteim vannak, ami elég veszélyes is lehet :) Puszi, Orsi

    VálaszTörlés
  23. Ohhh, Lányok, ne már!!!!!
    Mindenki imádja Truska történetét, olyan nagy áldozat számotokra az a pár soros komi?????
    Jogosan vár visszajelzés és bátorítást, amiért ilyen sokunknak örömet okoz! Egy kicsit mindenki megerőltethetné magát...

    KEDVES TRUSKA!
    Kérlek, ne haragudj a hálátlan olvasókra és főleg ne büntesd miattuk a lelkes rajongóidat, akik tűkön ülve várják a fejleményeket... :)))

    De ne izgulj, kitartunk!
    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés