Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. március 20., szombat

Nyertes:)

Sziasztok!

Lezárom a mostani fejezetre vonatkozó játékot.:)
Néhányan írtátok, hogy miért emeltem meg ennyire...Hát én csak abban bíztam, hogy a téma annyira megrendít titeket, illetve, annyi gondolatot szül, hogy ugyanolyan gyorsan össze fog gyűlni ez is.:) Ahogy látom nem sikerül...:) Nem baj, nem adom fel.:) Köszönöm azoknak akik írtak!( van akik többször is:)és azokat is beleszámoltam, hogyha többször írtatok.:))

Így a nyertes ezúttal:

Julcsi

Kérlek, írj nekem egy mailt-amilyen gyorsan csak tudsz-:) (madame.truska@gmail.com). Kérdezhetsz, ötletelhetsz, és neked küldöm el először a következő fejezetet.:)

Már elküldtem bétázásra, szóval nemsokára(pár napon belül) remélhetőleg lesz friss.:) Én sietek.:)

Puszi,Truska

6 megjegyzés:

  1. juppi, már alig várom a kövit!!:D
    igaz már sokan mondták és már én is sokszor mondtam, de nagyon teccik az írásod, nagyon jól írsz!!:D
    ... nekem még egy fogalmazást is nehéz összehoznomxD :P:P :$
    :D
    pusszi

    VálaszTörlés
  2. Julcsi lécci siess és irj Truskának mert már nagyon várjuk a kövit!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia megleppi:)
    http://cullenesafeherfarkas.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Julcsi mikor irsz már Truskának?
    Nem választasz uj nyertest Truska?

    VálaszTörlés
  5. lécci, legyen már fejji!!!!!!!!!!!!!
    LÉCIII (óriásbociszemek):V

    VálaszTörlés
  6. juj de jó köszi Truska!!!!
    Én tuti hogy itt leszek ma este addig amíg nem lesz friss!!!!:)

    Amúgy miért nincs chat?
    Törölted?
    adri.

    VálaszTörlés