Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. április 18., vasárnap

Nyertes:)

Sziasztok!

Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat a fejezethez.:) Mivel technikai problémák adódtak, ezennel kihirdetem a nyertest.:)

...illetve nyerteseket, mivel úgy gondoltam, hogy kompenzálásként, annak fejében, hogy nem kaptok egy ideig fejezetet, két embert választok.

A.Kata és Nita

Az ő hozzászólásaik voltak a leghosszabbak. A. Kata kérte tőlem,hogy az ő írását ne számoljam bele, de szeretném leszögezni, hogy nem kötöttem ki, hogy miről írjatok, és mit, egyszerűen csak annyit kértem, hogy írjatok, így akárhányszor, akármit írtatok, beleszámoltam.:)

Gratulálok a nyerteseknek. Írjatok nekem egy mailt.:)(madame.truska@gmail.com) a kérdésetekkel, ötletetekkel.:)
Pár napon belül igyekszem válaszolni.(amint gépközelbe leszek.:))

puszi, Truska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése