Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. május 14., péntek

A főnix feléledt hamvaiból.:)

Sziasztok Drágáim!

Jelentem vége az írásbeliknek.:) Köszönöm kérdéseteket, nagyon aranyosak vagytok.:) Hát nem szeretek előre mondani semmit.:) Majd kiderül, én elég nehéznek éreztem az összeset.:D De túl vagyok rajta.:D Akiknek még van írásbelije, annak pedig egy nagy kalappal! Ne aggódjatok ti is túl lesztek rajta hamarosan!:)

Jelentem tegnap este megterveztük nagyjából a folytatást.:) Szóval belevetem magamat az írásba. Nem mondok pontos időpontot, nagyon sietek, ha már ennyi ideig kibírtátok néhány nap- legrosszabb esetben egy hét- meg sem fog nektek kottyanni.:) Szóval sietek, csak előrebocsátom, hogy bizonyos egészségügyi problémák miatt elég labilis vagyok, és nem biztos, hogy hosszú ideig, tudok gép előtt ülni, de remélem ez is hamar megoldódik.:)

Mindezek mellett lenne egy kérésem hozzátok.:)
A helyzet az, hogy az osztályom benevezett egy országos versenyre.:) az osztálytablókra lehet szavazni neten.:) Szeretnélek titeket megkérni, hogy szavazzatok.:) Egyetlen pici bibi van, hogy szavazáshoz regisztrálni kell..:) De regelés után egészen elsejéig lehet naponta szavazni.:)

Szavazni, és megnézni lehet itt: a tablónk:)

Nem kötelezek rá senkit, nem kötöm frisshez sem, csak azért írom ki, hogy ha esetleg egy-két olvasómnak van kedve és energiája és szeretne engem boldoggá tenni:), adjon le ránk egy-egy szavazatot.:) Nagyon hálás lennék érte.:) Linkelem, és a linken meg tudjátok nézni a tablónkat is.:) (én vagyok a földgömb mellett, ha valaki kíváncsi.:D)

Még egyszer köszönöm előre is.:)
Hamarosan jön a friss.:) Már látszik a fény az alagút végén.:D

sok puszi drágáim.:)
Truska

4 megjegyzés:

  1. Szia Truska! Gondoltam Rád az érettségi alatt, remélem jól sikerült. Én majd meghaltam abban az időszakban, de mostmár visszasírom azokat az időket, bár fura ezt mondani az érettségire, de használd ki, élvezd ki minden pillanatát. Várom nagyon a köv fejezetet, remélem Jazzről és Audreyról fog szólni, várom már nagyon, hogy jöjjön egy csók... és még más is!!! Puszi, Orsi

    VálaszTörlés
  2. jujj, végre itt:)
    Én is nagyon örülök neked^^
    Várom a folytit, jah és jó lett a tablóképetek:)^^
    pussz

    VálaszTörlés
  3. Szia Truska!

    Örülök, hogy a felén túl vagy!
    A tablótok szupi, szavaztam rá!

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  4. Tűűűűkön ülöök!!! :) puszi Truska!
    Orsi

    VálaszTörlés