Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. április 18., vasárnap

Kényszerszünet:(

Sziasztok!


Na most fogtok meglincselni….

Bármily meglepő…. Még húsvét vasárnap elszállt a gépem, és azóta csak rövid időkre jutottam géphez, elvétve egy- két órára, akkor is a sulival kapcsolatos hiányt próbáltam behozni…


Bekapcsoltam és egy pontnál kiírta, hogy Alkalmazáshiba explorer exe, Az alkalmazás inicializása nem megfelelő ( 0xx000001d). Az alkalmazás befejezéséhez kattintson az Ok gombra. Szóval nem viccelek, nem az indokokat keresek, tényleg nem tudom használni.


Pedig komolyan szerettem volna még nektek egy fejezetet alkotni így érettségi előtt, de úgy néz ki, hogy nem jön össze:$ Az érettségi meg kicsivel több, mint két hét múlva lesz, szóval mostmár meg sem próbálok írni, amíg nem lesz vége az írásbeliknek. Május 12-én írom az uccsó írásbelit (bioszból) és utána szóbeliig egy hónapig itthon vagyok. Az alatt az idő alatt próbálom behozni a lemaradást.


TÉNYLEG NE HARAGUDJATOK!


Még valami….

Aki elégedetlenkedik ebből kifolyólag bármi miatt is… Sajnálom megmondtam előre még szeptemberben, hogy nem leszek olyan gyors mint régebben, hogy most nem az írás lesz az elsődleges szempont. Megtehettem volna azt is, hogy teszem azt, januárban kiírom, hogy júniusig az oldal szünetel. Megspóroltam volna néhány sírógörcsöt ( már ne haragudjon senki, én bírom a negatív kritikát, de én is ember vagyok, és nekem is vannak érzéseim , és a modor nem mindig emberhez méltó…) na szóval ettől eltekintve, - véleményem szerint - én mindent megtettem annak érdekében, hogy kielégítsem a kíváncsiságotokat. Azért sem szüneteltettem már hónapokkal ezelőtt az írást, mert nem akartalak titeket elveszíteni. De most muszáj lesz várnotok. Tudom milyen rossz várni, de ígérem, hogy kárpótolni foglak titeket. Feltéve, ha a kihagyás után is csatlakoztok ismét hozzám.:)


Másrészt a játékot leállítom, vagyis ha valaki örömet akar szerezni nekem, az írjon, nincs megtiltva, csak nem muszáj összehozni a 30at. Még ma kiírom a nyertest, mert bár fejezetet még nem kap, de a szünet ellenére kérdezhet.:)


Továbbá, Aki a linket akar velem cserélni lécci ehhez a bejegyzéshez írja még egyszer. Csak hogy képben legyek. Köszönöm. Bárkinek szívesen kirakom a linkjét, csak jelezze valahogyan, és ha esetleg mailt küldött vki és nem válaszoltam, akkor küldje el még egyszer lehet, hogy nem kaptam meg, sose lehet tudni.


Pár emberkét láttam, hogy kérték, hogy olvassam el az írásaikat. Nos, mivel írni sincs időm hát olvasni se. Spiritet szoktam olvasni, de már róla is kezdek lemaradni. Nem azért mert nem tetszik, csak nekem egy külön hangulat kell egy-egy fejezethez.:) és ha valami helyzet siettet akkor nem tudom élvezni a történetet.:) Én ilyen vagyok.


Valamint, a chatben egyre sűrűbbek a névtelen( ’Guest’) bejegyzések. Ez számomra nagyon zavaró, mert nem tudom, hogy hányan írtok egyszerre névtelenül, és nehezen tudlak külön választani titeket. Tudom, hogy nem szabály névvel írni bármit is, csak vmi külön kis jelölés segítene, hogy meg tudjam különböztetni a névteleneket. Ha nem nagy kérés…


Láttam azt az üzenetet, hogy az illető hörcsögét Audrey-nak hívják. Köszönöm. Nagyon aranyos vagy jól esett.:) Az ajándékot köszönöm, kirakom, amint tudom.


Nita megemlítette, hogy cserébe igazán írhatnék egy összefoglaló véleményt a hsz-ekért. Igazad van, tudom, én sem vagyok tökéletes…. Nem akarom egy szimpla köszönömmel lerendezni a dolgot, szóval amint vége lesz ennek az őrületnek erre is figyelni fogok ígérem köszönöm, hogy figyelmeztettél,igazad van.:)


A chatre visszatérve, néha nem működik, legalábbis kaptam ilyen jellegű visszajelzést is. Lehet… Nem vagyok egy rendszerzseni, de ezek szerint, ahogy látom azért meg szokott javulni. Nem én működtem rajta. Valami belső hiba lehet.


Kirakok néhány szavazást.:) Kíváncsiság gyanánt:) Kérlek titeket, mondjátok el ezúton is a véleményeteket.:)


Még egyszer sajnálom…


Puszi, Truska

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudom, még nem írtam ide, de most úgy éreztem, hogy meg kell szólalnom. Eddig nem azért nem írtam, mert nem akartam, csak nálam is megvan az időzavar. Sokszor én sem értem azokat, akik olyan dolgokat írnak, amikkel észrevétlenül is megbántanak másokat. Teljesen átérzem a helyzetedet, mert én is érettségizem és a saját blogomon nekem is ki kellett írnom, hogy nem tudok mindig írni. Amíg nem tudja valaki, hogy milyen, mikor a jövőd függ azon, hogy milyen lesz az érettségid, addig nem ismeri a helyzetedet. Arra szeretnélek kérni, hogy ne keseredj el, éltessen az, hogy rengetegen szeretnek!
    Puszi!

    U.i.: sok sikert az érettségihez :)!

    VálaszTörlés
  2. Szia Truska!
    Nagyon rendes tőled, hogy jelezted, mostanában nem érsz rá. Aggódtunk volna, ha csak eltűnsz.
    Mégis milyen alapon haragudhatna bárki is?
    Írsz, ha akarsz (és módod van rá), és nagyon örülünk, ha megosztod velünk. Miért volna ez a kötelességed? Persze hiányzik a meséd, és kedves tőled, hogy ezért sajnálsz minket, de nehogy lelkiismeret furdalásod legyen
    miatta! Az legyen azoknak, akik megpróbálnak benned rossz érzést kelteni. Az érzelmi zsarolásnak meg amúgy sem szabad engedni soha.
    Sok sikert a vizsgákhoz!
    Szia
    Julcsi

    VálaszTörlés
  3. Szia egy kalappal a vizsgákhoz üdv böbe ui. ne törődj senkivel hogy mit mond vagy ír időzőjelben neked kell érezned mi megy mi nem első a tanulás de azé kikapcsolódásnak képen né ha pársorral meglephetnél minket ,na már én is átmentem önzőbe igaz hajnali 3 van nem birok aludni de ez nem mentség ,szia legyen olyan a napod amilvennek szeretnéd

    VálaszTörlés
  4. Szia!:)
    szerintem se foglalkozz azokkal, akik csak beszólni tudnak, és követelőzni az új fejezért. (na jó néha én is ilyen vagyok,de megpróbálok leszokni róla:)) szóval tényleg neked is kijár a pihenés, most van a legnehezebb időszakod az érettségi miatt, nekem (mivel 9.es vagyok) csak szimpla év végi vizsgám van, de már emiatt kivagyok idegileg, szóval neked egy nagy kalappal:)
    a fejezetekért pedig szerintem mindig megéri várni, mert igényes, kidolgozott írásokat kapunk, amiken látszik, hogy foglalkoztál velük.
    puszi, Lou:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Truska!

    Több mint egy éve olvaslak rendszeresen, és el kell mondanom, hogy a történeted, valami eszméletlenül, és hihetetlenül jó! Egyszerűen úgy tudod leírni, hogy azt érzem, mintha én is részese lennék, mint egy külső szemlélő. Tele van humorral, fájdalommal, és mérhetetlen szerelemmel... Tényleg sajnálom, hogy eddig nem írtam kommentárt ( komolyan röstellem, nagyon nem jó érzés... ) de nem hinném, hogy pont az én szavaimra lenne szükséged... :) Meg kell mondjam, csodállak. Képes vagy az érettségire tanulni ( nagyon nagyon sok szerencsét, egy kalappal ) minket fejezetekkel szórakoztatni, és pihenni. Nekem nem menne. Aggódtam érted, amikor egy kis időre eltűntél... de szerencsére megint itt vagy, vagy nem annyira itt, mindegy. Szerintem mindenki megérti min mész keresztül, hiszen átélték/átélik/át fogják élni... én a felvételivel is alig birkóztam meg, mi lesz az érettségivel? Előre rettegek :)
    Szóval szerintem mindenki van legalább annyira megértő, hogy tolerálja neked... aki nem, az nem is szereti igazán a történeteidet, legalábbis csak a részek miatt van itt... :)
    Szóval... lehet, hogy kicsit zavarosan írtam, de remélem megérted mi a lényege...
    Még egyszer sok szerencsét Neked :)
    Puszi :
    Letti.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Truska!
    Végre sikerült befejeznem a történetedet!!! Eddig azért nem írtam hsz-t mert a legtöbbről nem is tudnál, a legtöbb felkapott író nem nézi vissza minden nap a hsz-eket(persze ezt nálad nem tudhatom). Na szóval, eddig fantasztikus, az utolsó fejezetben pedig ez a leitatás!! Xd ezt én is megcsináltam a szereplőimmel, de kevésbé lett ilyen élethű a beszéd, bár igyekeztem:D Szuperjó, hogy Jazz lett a középpont és nem Ed/Bells, őket is imádom, de ez a fajta fick sokkal ritkább. Már az alapötlet is nagyon tetszik a kivitelezés pedig ötös!!:D Nem tudom ennél jobban leírni, hogy mennyire elvarázsolt a történeted:D Tegnap anyám fél 12-kor vánszorgott ki a szobájából, hogy még mindig itt vagy? már kifolytak a szemeim, de nm tudtam "letenni". Az érettségihez sok sikert! Drukk és legyél ügyes!! Az pedig tényleg határozottan poritív, hogy nem csak úgy eltűnsz, hanem hagysz egy kis búcsúleveletXd... még egyszer sok sikert és írd meg minél hamarabb a folytatást!!
    Ja és még annyi, hogy kirakhatlak a kedvenc blogjaim közé?? * kérlelve néz*:D
    puszi, Aly

    VálaszTörlés
  7. Szia Truska! Minden jót és sok sikert kívánok az érettségi vizsgáidhoz! Nem olyan rég írtam neked, de lehet, hogy rosszul fogalmaztam, és azt hiszem félre értettél, ne haragudj nem akartalak meg bántani. Nagyon jó a történeted és te nagyon szépen írsz. Nem akarom, hogy rosszat gondolj rólam. Várom a folytatást, de természetesen mindenki tudja és megérti, hogy milyen vizsgázni. Úgyhogy amikor tudod akkor folytatod Audrey történetét, Már várom, (de ez nem siettetés volt. Minden jót és sok sikert kívánok! Üdv.: Rozi

    VálaszTörlés
  8. Szia Truska!

    Őszintén mondom, nem szeretnék (újra) a helyedben lenni!De emlékszem, hogy a stresszes hónapok után milyen felemelő érzés volt a bizit a kezemben tartani! Persze, van aki szerint csak egy darab papir, számomra mégis a célom elérését jelentette...
    Kitartás, egy ilyen ügyi csajnak meg se fog kottyanni! :)

    Ne izgulj, mi itt leszünk!
    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  9. Szia...nagyon tetszik a ficed, ezért szeretném megkérdezni, hogy benne lennél-e egy linkcserében.Az enyém: http://bella59-twilightfanfictions.blogspot.com
    puszi Bella59

    VálaszTörlés