Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. április 18., vasárnap

Boldog születésnapot!!:)


A blogom április 14-én töltötte be az egy évet.:)

Mint a blog "anyukája" ebben a bejegyzésben szeretném felköszönteni a blogomat.:)
Az elmúlt egy év jó gyorsan szaladt el.:) Remélem a következő is ilyen jó lesz.:) Ilyen sok olvasóval, bejegyzéssel, hozzászólással. Köszönöm, hogy a blog részesei vagytok!:)

Zsizsa előállt nekem egy versikével köszöntés gyanánt.:D Annyira aranyos, hogy muszáj megosztanom veletek.:D Köszönöm neki!!!(L)

"Oh, szent blog, én úgy szeretlek tégedet!
Kívánom neked hasonló szép éveket!
Remélem,hogy megérünk együtt még sok napot,
És kitölthetek rajtad még jópár szép lapot!"
:D
puszi, Truska

1 megjegyzés:

  1. Szia Truska!
    Boldog blog-szülinapot!
    és.....el kell hogy mondjam, hogy nekem is április 14-én van a szülinapom. én a 15-öt töltöttem be:)
    szóval még 1x boldog szülinapot:)
    puszi, Lou:)

    VálaszTörlés