Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. november 30., hétfő

A technika és ismét én...

Sziasztok!

Na most fogtok engem megkövezni, vagy elküldeni a nem mondom meg hová...:D
Az a nagy helyzet, hogy a számítógépem ismét csak romokban...
Számítógépzsenik figyelem, aki ért hozzá, vagy volt már tapasztalata, írjon.::D Most nem áramkimaradás volt... Szombat este egyszerűen csak elszállt a gépem... Kikapcsolt, és annyi, nem tudom bekapcsolni, hiába nyomogatom azt a gombot, ami a bekapcsolás funkcióját teljesíti, nem működik. Sógoromat, amint tudom riadóztatom, de nem tudom mi van vele. Félek, hogy nagy a baj...:S

A 25. fejezet még mindig Mismouth- nál van, de ha visszaküldi nekem, akkor azt még valahogy fel tudom rakni... Szóval ha minden jól megy valamikor felrakom, innen a suliból. Ígyekszem, de türelmeteket kérem... MEgpróbálok felvarázsolni egy novellát is Anitától, de nem ígérek semmit. :) Tudom, tudom, túl sokszor halljátok tőlem ezt a mondatot, de nem tudok mi csinálni... Sajnálom...:S

Ha megtudok valamit, hogy milyen súlyos a gépem állapota szólok...

Ne haragudjatok, röstellem, de én tényleg nem csináltam semmit:S

Puszi, Truska

ui: bocsánat, ha túl kapkodó, és keszekusza a bejegyzés, csak suli után ültem be a könyvtárba, és megy a vonatom:S

6 megjegyzés:

  1. Próbáld meg esetleg, hogy mindent kihúzol és vissza dugod(de főleg azt a kábelt amiből az energiát kapja a gép) ha ezt már próbáltad és nem jött be, akkor lehet, hogy ez a kábel ment tönkre és akkor tudsz újat venni.(ilyen nagy, fekete[általában] és az a része is nagy ami a gépbe kerül=))Ha még így sem jó, akkor lehet, hogy az alaplapoddal van probléma.

    VálaszTörlés
  2. szia.én jártam már így a nyáron.nekem a vinyó szállt el.venni kellet bele másikat...

    VálaszTörlés
  3. Szia Truska!

    Remélem helyrehozható a baj,mert tudom magamról: gép nélkül megáll az élet!!!! :)

    Kitartás!
    Üdv:Gabriella

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem az is szokott segíteni, ha kikapom belőle az elemet egy órára vagy kicserélem, ha lemerült.
    Üdv:Join

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szerintem tönkre ment a számítógéped hütő rendszere, nekem is csinált már ilyet.
    Ami pedig a storyt illeti:
    CSODÁLATOS,FANTASZTIKUS.
    Csak ezt tudom mondani.
    Puszi, Lena

    VálaszTörlés
  6. Szia Truska!

    Tegnap kezdtem el olvasni a történetedet, és egyszerűen képtelen voltam abbahagyni. Még a saját blogomon sem írtam meg az új fejit, annyira elmerültem benne. Olvastatja magát! Minden szó, minden mondat elképesztő.
    Alice temetését végigsírtam, pedig ilyen ritkán fordul elő velem... :)
    Maggie nagyon aranyos, Audrey pedig olyan emberi. Szinte bárki a helyébe képzelheti magát. Igazán illik Jazz-hez! És végre ő is beleszeretett!!!
    Nagyon jól írsz, teljesen elvarázsoltál!
    Benne lennél egy linkcserében?
    Én már kitettelek...

    Üdv, Arielle

    VálaszTörlés