Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. július 9., csütörtök

A tecnika és én...

Sajnálom:(

Van egy rossz hírem:( Tegnap reggel a gépemet kivágta az áram. Nem tudom, mikor sikerül megjavítani, vagy, hogy mi a baja. Most bekapcsolni se tudom. Lehet, hogy hetekig nem lesz otthon számítógépem.(Sógorom ért hozzá, és ma meg is nézi, de ha újra kell telepíteni, akkor azt jövőhéten tudja csak, mert nyaralni mennek holnap nővéremmel, és Renivel:D A 15. fejezetet is a nővérem gépéről raktam fel( meg ezt is). Amikor tudok jelentkezem, és írom papírra a következő fejezeteket, de készüljetek föl rá, hogy talán pár hétig nem lesz friss:( Higgyétek el én sajnálom a legjobban:( Szurkoljatok, hogy megoldódjon a probléma, hamar. Addig is halmozzatok el hozzzászólásokkal, e-mailekkel:) Köszönök mindent, és remélem, hogy minél hamarabb jöhetek a következő fejezettel. Bocsássatok meg, az áramszolgáltató anyukáját szidjátok lécci, ne az enyémet:)

Puszi,
Truska

5 megjegyzés:

  1. Hogy aza... Na most erősen szidom magamban az áramszolgáltató anyukáját! Miért pont a te gépedbe kellett kárt tennie?:( Ez kicseszés... :(:( De majd csak túléljük valahogy... vagy nem! Na de mindegy is! Az én gépem is cseszekszik! Nem adja be azokat a betűket, amiket bepötyögök! :( Na meg az egerem is rossz... Ezt is most a tesóm gépéről írom, mivel az enyém tölti a windows-t. Na ennyit rólam! Meg a gépemről! A továbbiakban napkeltétől napnyugtáig az áramszolgáltatókat fogom szép szavakkal illetni!:)

    Mystic Angel

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Lehet hogy nincs igazam, de....
    ha nem tudod bekapcsolni a gépet, akkor valószínűleg hogy a tápegység ment tönkre az "áramcsapás" miatt. Ez viszont azzal jár hogy be kell szerezned egy újat. Ha megvan kb 3 perc alatt ki tudja cserélni az aki ért hozzá egy kicsit is.
    És ha valóban tápegység gond, akkor azonnal működni fog a gép a csere után....

    Remélem tényleg csak ennyi...
    És siess az új fejivel!
    Amíg nincs gép gyakorold a kézzel írást. :)

    Üdv: Pet

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    Azt hiszem megtaláltam a magyarázatot arra,miért nem látlak MSNen mostanában:)
    Pedig meg akartam írni hogy milyen aranyos volt a legutóbbi fejezet, és már vártam hogy mikor fog bekövetkezni az, ami az utolsó bekezdésben bekövetkezett:D *értelmesmondat(:*
    És hozzánk jöhetsz gépelni ha akarsz,igaz nem leszek itthon:)

    Pusssz!
    Anita

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Mystic Angel: Aranyos, hogy ennyire szíveden viseled a gépem illetve ficem sorsát.: Nekem egyszer a space billentyűm romlott el a billentyűzeten:D Hú de értelmes mondataim voltak:D Kész rejtvény volt egy-egy üzenetem:D A windows meg...:D Aranyos vagy:)

    Pet: Köszönöm a tippet:) Mint kiderült nem a processzor volta hibás, mert nem füstölt a gépem. Valami vírus megtámadta a fő fő részeket, és újra kellett telepíteni, de most már jó:D És szereztem egy pöpec vírusírtót is:D Érdekes kézzel írni a ficet, sokkal nehezebb:D A billentyűk kattogása ad nekem ihletet.:) Köszönöm még egyszer, hogy megosztottad tapasztalataidat:) Én meg a számítógépek...:D

    Anita: Köszönöm:) Mindent:) Igen ez olyan anitásjóólmegaszontadmondat volt:D De értettem:D

    Puszi nektek:)
    Truska

    VálaszTörlés
  5. Jah most vettem észre:D Processzor, tápegység, nekem egyre megy:D bocsánat:D Mondtam már, hogy nem vagyok egy számítógépzseni?:D

    VálaszTörlés