Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2011. január 4., kedd

Új évi ajándék.:) - 4. jelenet

Sziasztok!

Bocsi, hogy eltűntem, tegnap volt egy vizsgám, és eléggé elvette az időmet a készülés... reméljük a legjobbakat.:) Íme még egy jelenet.:)
egy-két napon belül kaptok még egyet, közben pedig esténként igyekszem írni a frisset.:)
Addig is jó olvasást hozzájuk drágáim!
A vizsgázóknak hajrá! az iskolásoknak, kiknek tegnap kezdődött a suli azoknak pedig kitartást:)

Kíváncsian várom a véleményeteket az alábbi jelentről.:)

puszi,
Truska

A végzet könnyei – 12. fejezet

(Jasper szemszöge)

- részlet –


Vallomások


A panzió szűk folyosóján mászkáltam fel-alá. Nem akartam Belláékat sem megzavarni a másik szobában. A folyosó végén lévő ablakhoz léptem és kitártam. A hideg tavaszi levegő jó hatással volt a tudatomra. Kicsit kitisztult a fejem és csillapodott a vágy.


Hallottam hogy épp öltözik. Néhány percig úgy akartam, hogy az éjszakát a folyosón töltöm. Majd a mai napra gondolva, az érzésekre, amit a távolságommal okoztam, úgy döntöttem, hogy mégsem fogom őt ezzel büntetni. Főleg, hogy ő egyáltalán nem bűnös. Nem tehet róla, hogy ő ennyire csábító, én pedig ennyire gyenge vagyok. Mikor a hallásom segítségével megbizonyosodtam róla, hogy már biztosan felöltözött, az arcomra komolyságot erőltettem, és megfogadtam, hogy nem fogom őt és magamat többet ilyen veszélyes helyzetbe hozni. Aztán halkan bekopogtam az ajtaján.


- Szabad – suttogta néhány másodperc elteltével.


- Bejöhetek? – kérdeztem halkan, szemlesütve. Arra is felkészültem, hogy kiküld, és végképp elástam magam a szemében a viselkedésemmel.


- Persze – vágta rá azonnal, és felült az ágyában. Hallottam, hogy felgyorsul a szívverése, de nem engedtem a késztetésnek, hogy mellé bújva átöleljem, és álmomba ringassam. Határozottan becsuktam magam után az ajtót, és a sarokba vonultam.


- Csak nem akartam zavarni Belláékat – mondtam, mivel nem halottam a reakcióját, felnézni meg nem mertem rá.


- Ott fogsz állni egész éjjel? – kérdezte halkan.


- Igen – vallottam be. Abban reménykedtem, hogy hamar letudjuk ezeket a tiszteletköröket, és lassan aludni tér.


Hallottam, hogy oldalra fordul, és felpillantottam rá. A kis lámpa fénye megvilágította az alakját. Láttam a testének fekete sziluettjét. A csípője ívét, a hátán szétterülő sötét haját.


Hirtelen ült föl, így csak gyorsaságomnak köszönhetem, hogy észrevétlenül le tudtam sütni a szememet.


- Na jó, megtennéd, hogy leülsz? – kérdezte mérgesen, szíve a megszokottnál gyorsabban dörömbölt, a szeme pedig villogott mikor felpillantottam rá. – Kezdem úgy érezni, hogy épp a személyi testőr szerepét töltöd be – jelentette ki durcásan.


- Jól gondolod – válaszoltam egy-két másodperc szünet után, legyőzve az ingert, hogy teljesítsem a kérését.


- Nem állhatsz ott egész éjjel – jelentette ki még mindig bosszúsan.


- Vámpír vagyok – mondtam ki a nyilvánvalót. Szeme szinte szikrákat szórt mikor rám nézett.


- Én pedig a barátnőd, úgyhogy legyél szíves közelebb jönni hozzám, ha már bemerészkedtél a szobámba – kérte kicsit erélyesebben, és legszívesebben azonnal teljesítettem a volna a kérését, de nem mertem.


- Akarod, hogy kimenjek? – kérdeztem, remélve, hogy nemet mond.


- Nem! Azt akarom, hogy ide gyere hozzám – mondta egy fokkal magasabb hangon.


- Audrey, szerintem jobb, ha tartjuk a távolságot – próbáltam megmagyarázni a viselkedésem okát.


- Nem foglak letámadni, nem tartozom azok közé a nők közé, akik körmönfont ötletekkel elcsavarják a férfiak fejét. Légy szíves, gyere ide! – hangja akaratos volt. Elmosolyodtam rajta, és reménykedve abban, hogy igaza van, és hogy lassan amúgy is aludni fog, leültem az ágy végébe.


- Gondolom, az túl nagy kérés lenne, hogy gyere ide mellém – sóhajtott tehetetlenül.


- Igen, az túl nagy – válaszoltam. Elnéztem a táskáját, láttam, hogy egy fal mellett álló székre terítette a világoskék törülközőjét. Nagyot nyeltem az emlékre, de szerencsére ő nem vette észre.


A szemem sarkából láttam, hogy karba tett kézzel, durcásan néz engem. A viselkedése aranyos volt, de tudtam, hogy nem engedhetek neki, még túl friss volt az elgyengülésem emléke...


- Jasper, kérlek, nézz rám! – sóhajtotta könyörögve. Nem tudtam, mire készül. Nem voltam benne biztos, hogy jó ötlet lesz elveszni a kék szemeiben. Végül mégis teljesítettem a kérését, és felé fordultam.


A fal, amit automatikusan közöttünk állt, ami nem engedte, hogy érezzem az érzéseit, leengedett. Éreztem a szerelmét, és a vágyakozását is. Talán azért, hogy odamenjek mellé, hogy a közelében legyek. Ami leginkább megdöbbentett, az mégis a félelme volt. Félt, sokkal jobban, mint amit el tudtam képzelni, amit hittem róla. Annyira erősnek mutatkozott. Én hülye pedig a makacsságommal büntettem őt egész nap ahelyett, hogy támogatom, ha már így alakult. A fejemet egy képzeletbeli falba vertem, és reménykedtem, hogy megbocsát nekem.


Sóhajtva felálltam és közelebb léptem hozzá, amilyen lassan csak tudtam. Hagyta, hogy betakarjam és belecsavarjam a takaróba. Majd átölelve őt mellé feküdtem.


- Nem akarom, hogy félj! – szóltam rekedtesen, és a hajába temettem az arcomat.


- Én sem akarok félni…- sóhajtotta elfúlóan. – Sajnálom, hogy megbántottalak, hogy nem hallgattam rád. Sajnálom, hogy csalódnod kellett bennem, sajnálom, hogy nem olyan vagyok, mint amilyennek képzeltél… - sorolta, én pedig nem tudtam mire vélni a szabadkozását, hiszen ő nem csinált semmi rosszat...


- Audrey, ez nem igaz – szakítottam félbe, miközben a szájára tettem az ujjamat. - Nem csalódtam benned. Egyszerűen csak… nem akarom, hogy bajod essen. Sajnálom, hogy olyan csúnyán viselkedtem ma. Ennek ellenére egész nap figyeltelek, hallgattam a szívverésedet az út alatt, próbáltam áttörni a falon, ami felengedett az érzéseid előtt. Sajnálom, hogy elvesztegettem a mai napot úgy, hogy nem veled töltöttem az időt – suttogtam. A vallomástól megkönnyebbültem.


- Sajnálom, hogy okot adtam rá – motyogta az ujjamon keresztül. – De tudod nagyon jól, hogy ez a legjobb megoldás.


- Neked csak emberi memóriád van Könnyebben szelektálod a rossz élményeket – komorodott el hirtelen az arca. Tudtam, hogy nem kellene ezt a témát felhoznom, de talán ezzel meg tudom értetni vele az érveimet. A hüvelykujjammal mintákat rajzoltam az arca bőrébe, miközben beszéltem. – Én tisztán emlékszem a sikolyaidra, az arcodra, mikor ott feküdtél félholtan a barlang kövén… - éreztem, hogy megremeg a teste a szavaimra, és még közelebb húztam magamhoz. – Emlékszem minden apró részletre, és nem csak erre, hanem Alice-re is. Arra, ahogyan felcsaptak körülötte a lángok. Emlékszem az érzésekre is, és nem akarom őket ismét érezni, Audrey. Nem akarom… - csuklott el a hangom, akaratom ellenére.


A szememet nézte, nem tudom, hogy az én tekintetem mit jelentett neki, de azt igen, hogy az övé engem rabul ejtett. Megnyugtatott és megőrjített, elfeledtetve velem a kellemetlen érzéseket. Kiszabadította a kezét a takaró alól, és megsimogatta az arcomat.


- Én sem akarlak elveszíteni, és sem akarom, hogy újabb tragédia történjen. Ezt elhiheted. De nagyon szeretlek, ez nem mentség minden hülyeségemre, de arra talán igen, hogy beleőrülnék, ha valami bajod esne – vallotta be őszintén. Én pont ugyanígy éreztem.


- Tudom… - erőltettem egy mosolyt az arcomra.


- Őrült egy páros vagyunk… - jelentette ki nagyot sóhajtva.


- Még annál is őrültebb – mosolyogtam rá, mert nagyon tetszett a megfogalmazás.


– Ami a fürdőszobában történt… - kezdte egy perc után.


- Nem fog még egyszer megtörténni – szakítottam félbe. Nem akartam beszélni róla, nem akartam, hogy ismét eltörjön belőlem az az állat, amit csak a vágyak vezérelnek.


- Jazz… - kezdett bele.


- Dee-Dee, ebben nem tudsz megrendíteni! Túlságosan nagy veszélyben lennél… Én nem vagyok Edward… ilyenre ne is próbálj rávenni. Nem engedem – hangom magabiztosan csengett, így reméltem, hogy sikerül őt meggyőznöm.


- Hogy hívtál? – nézett rám értetlenül.


- Dee-Dee… - sóhajtottam, és csak ekkor döbbentem rá, hogy most hívtam először az általam választott becenevén. - Rájöttem, hogy már hónapok óta együtt vagyunk, de még nincs beceneved – magyarázkodtam. - Idefele találtam ki az úton. Ha nem tetszik akkor… - kezdtem bele.


Egész úton az Audrey beceneveit latolgattam. A Dree túl rövid volt, míg az Audie Maggie használata alatt van, a Ree pedig madárvijjogáshoz hasonlított a leginkább.


- Nagyon tetszik... – szakította félbe a magyarázkodásomat. Tekintete tele volt melegséggel. - De nincs szükségem becenevekre, hogy elhiggyem, hogy szeretsz.


- Emberibbnek érzem magam ezektől az apró gesztusoktól – vallottam be.


- És az Emma? – kérdezte. – Esme azt mondta, te találtad ki. Miért pont ez? – utalt a névre, amit az okmányaiban használtunk.


- Tudod, alig emlékszem valamire az emberi létemből, de erre az egy névre biztosan. Az édesanyámat hívták Emmának – válaszoltam. Minden név és arc lassan elhalványodni készült az emlékezetemben, de édesanyám neve maradt meg egyedül, és töretlenül. Tisztán..


- Húúúha – súgta. – Köszönöm – mondtam, miközben megláttam könnyektől csillogó szemét.


Meghitt pillanat volt. Ha rajtam múlt volna, így maradtam volna vele az örökkévalóságig. Végül engedve a szervezete szükségleteinek ásított egy nagyot. Elmosolyodtam, látva a bosszúságot az arcán, amiért megtört az idilli pillanatunk.


- Most már aludnod kéne – sóhajtottam, és reméltem tényleg így tesz.


- Itt maradsz? – nézett rám aggodalmasan.


- Igen – mosolyodtam el.


- Nem menekülsz a szoba másik végébe, mikor lehunyom a szemem? – Hangja gyanakvó volt, igyekeztem nem elvigyorodni a hanglejtésén. Simogatás volt a szívemnek minden egyes szava. Szüksége van rám!


- Nem – ráztam meg a fejemet megerősítésképp. – Ígérem. – súgtam mosolyogva.


- Akkor jó – mondta, és továbbra is az arcomat fürkészte. Mit akarhat?


- Most meg mi az? – sóhajtottam remélve, hogy nem lesz semmi extra kívánsága.


- Még jóéjtpuszit sem kapok?- kérdezte kislányosan csengő hangon.


- Audrey… Kicsim, aludj! – nyeltem egy nagyot, eltépve a tekintetem róla.


- Csak egy puszit! Azért, hogy jobban aludjak! – könyörgött.


Belenéztem a szemembe és csintalanul nézett engem, sóhajtva hajoltam közelebb hozzá, és adtam puszit az arcára. A bőre forró volt az illata édes, de igyekeztem nem törődni a csábítással. Szerencsére nem firtatta tovább a dolgot, és megelégedett ezzel.


- Szép álmokat! – sóhajtottam miközben mellkasomhoz bújt.


- Jó éjszakát! – suttogta, és lassan elernyedtek az engem ölelő karjai, majd mély álomba merült. Megtehettem volna, hogy kibújok az öleléséből, de tartottam magamat az ígéretemhez, és még közelebb húztam a testét az enyémhez. Egész éjjel róla álmodoztam éberen, miközben a fülembe hatolt a légzése és a szívverésének édes szimfóniája.

7 megjegyzés:

  1. Nini, én vagyok az első :D
    Nagyon tetszett ez a rész. Talán ezaz egyik kedvenc fejezetem az eddigiek közül.
    Angels24

    VálaszTörlés
  2. Wow. Ez rettentően nagyon de nagyon szuperre sikerült.
    Elmondhatatlanu teszett... Alapból imádom Jazz-t, de amikor az Ő szemszögéből írsz akkor olvadolom egy sort:D:D
    Remélem jól sikerült a vizsgád, drukkolok
    Tekla.*

    VálaszTörlés
  3. Egyetertek az elottem szolokkal, nagyon-nagyon szuper lett! Nagyon szeretem az irasaidat, foleg amikor Jasper szemszogebol irsz, es ezek a jelenetek kulonosen elnyertek a tetszesemet. Remelem jol sikerult a vizsgad!

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon jó mint mindig ,Jasper szemszög nagyon jó érdekes tetszik de úgy látom másnak is üdv Böbe

    VálaszTörlés
  5. Szia.Nagyon jó lett.Jasper olyan cuki:)

    VálaszTörlés
  6. A Jasper szemszög elég nagy népszerűségnek örvend. Báááár minnél többet olvashatunk a "gondolataiból" annál világosabb lesz számomra, h ráférne egy rendes kis agymosás.
    Mégis milyen viselkedésével ásta volna el magát?? Azzal, h kívánja és picit elveszti a fejét?? Nálam akkor lenne bajban ha ez nem fordulna elő. XD
    Egyáltalán,h döbbenhetett meg azon h fél? azért mert ő nem érzi nem válik vmi érzéketlen szörnyikévé, néha igazán használhatná az agyát is (ami elvben amúgyis fejlettebb. :D) Azon már meg sem lepődök, h érezte h megremeg mégis tovább mondta az emléket.
    ÉS a szerelem igenis mentség minden hülyeségre. Vagyis nagyon remélem Xd
    ui: ez nenki jóéjtpuszi? chh ilyet a gyereknek szokás adni

    VálaszTörlés
  7. ui2: "szorgosan" pótlom az elmaradásaimat :DD

    VálaszTörlés