Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2011. január 26., szerda

Nyertes:)

Sziasztok!

Tudom kicsit elmaradtam. Tudom már alig van aki olvasson, és türelmetlenebb pillanataitokban elküldtök engem sok mindenfelé.:)
Sajnálom,. Remélem azért majd a következő fejezettel kárpótolni tudlak titeket.:)
Jelentem a vizsgáim nagy százalékával kész vagyok. jövőhéten lesz még egy UV-m másodszorra... Remélhetőleg akkor majd sikerül..:) A nyertest illetően a hosszú kiesés miatt úgy döntöttem, hogy két embert választok. Valamint azért is, mert az egyik nyertes már nyert nálam.:) mivel nem kötöttem ki, hogy nem lehet nyerni többször is, és tényleg olyan hosszút írt, (és ugye terjedelemre megy) hogy nem fogom emiatt megvonni a nyereményétől. Am nagyon szoros volt a küzdelem, és alig tudtam kisilabizálni ki a második nyertes.:) De sikerült.:) Köszönöm, hogy a komment határ hiánya ellenében is ennyi megjegyzést írtatok nekem!!!!

szóval a nyertesek:

Vasi és Tekla*

majd írjatok nekem.:) (kérdést és megkapjátok a következő fejezetet is amint elkészül)

jah és ren14, remélem megkaptad a mailemet.:)

holnap lesz friss. Nem mondok időpontot, nehogy legyen vmi technikai probléma lépjen fel, szóval annyit biztos, hogy a holnapi nap folyamán fenn lesz a 16. fejezet.:)

Addig is kitartást!

puszi,
Truska

2 megjegyzés:

  1. Igen, megkaptam, bocsi, hogy nem írtam vissza csak most eléggé szét szórt vagyok és alig van időm bármire is! De azért nagyon szépen köszönöm:)
    ren14

    VálaszTörlés
  2. Szia! Dij nalam! www.twilightfanfiction-ms.blogspot.com

    VálaszTörlés