Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. november 20., szombat

Nyertes:)

Sziasztok!

Na megérkeztem.:) Elég zűrös hetem volt(kéthetente zh-k tömkelegével szembesülök, és a hét legeleje mindig nagyon húzós:S, elnézést.:)
Köszönöm szépen, hogy írtatok véleményt.:) Am azt vettem észre, hogy egyre kevésbé vagytok lelkesek.:( Lehet, hogy az én hibám is, de ezeket a játékokat valóban komolyan gondoltam. Reménykedtem, hogy talán kicsit feldobom vele az érdeklődést.:) Mindenesetre aki nyerni akart, az nyert.:)

a hosszúsági verseny nyertese(bétázatlan fejezet, kérdés):

Kisildikó:)


Gratulálok, és tudod a mail címem, kérlek majd írj.:)

puszi:
Truska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése