Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. november 20., szombat

Nyertes az utalásos játékban:)

Sziasztok!

Megjöttem a másik játék eredményhirdetésével is.::) Bocsi a bugyuta címért, nem tudtam így hirtelen jobbat.:)
A látottak szerint nem volt nehéz a feladat, mert akik küldtek nekem mailt, azok eltalálták azt a két mondatot.:) Sajnálom, hogy a határidő meghosszabbítása ellenére sem kaptam tőletek több megfejtést.:( Pedig tényleg nem nehéz vele nyerni.:)

Mindössze kettő darab mailt kaptam. Úgy gondoltam, hogy nem lenne fair, ha elkezdenék ebben a kicsi létszámban sorsolgatni közölük, és mivel ki akartam még egy nyerési lehetőséget találni, hogy három jelenet nyertes legyen ezért úgy döntöttem, hogy mindketten nyernek.:)

Tehát akik választhatnak jelenetet, szemszöget:

Jazzmin és Kisildikó

az hogy Kisildikó mindkettőben nyert csak azt jelenti, hogy mindannyiótok közül ő volt az egyik leglelkesebb.:) Tudjátok simán benne van a pakliban, hogy több dolgot is nyertek.:)

Köszönöm mindkettőtöknek, hogy játszottatok, kérlek majd írjatok nekem e-mailt, hogy majd meg tudjuk beszélni a továbbiakat.:)
Gratulálok!:)

Puszi,
Truska

ui: utólagos kiegészítésként, illetve javításként írom, hogy nem kettő, hanem három megfejtést kaptam(ez van, ezért nem mentem matek szakra:D:D:D), a harmadikat Vasitól, de arra kért, hogy ne számítsam bele ebbe a játékba. :) így tiszteletben tartottam.:) Mindenesetre neki is nagyon köszönöm, hogy elküldte a helyes megfejtést.:)

1 megjegyzés: