Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. október 24., vasárnap

A nyertes az érvelős játékban:)

Sziasztok!


Voltatok már úgy, hogy tudjátok, hogy valamit meg kell csinálnotok, de nem tudtok rájönni, hogy mit felejtettetek el? Hát ebből is látszik, hogy öregszem, mert ez velem is megesett… De itt vagyok, és ami késik, nem múlik, úgyhogy tartozom nektek egy nyertessel!:) Szóval kihirdetem a 12. fejezethez tartozó játék nyertesét.:)


Még egyszer nagyon köszönöm, hogy ennyire lelkesek voltatok.:) Minden egyes megoldásnak örültem.:) Ha 48 órából állna a nap, és ha lenne elég energiám hozzá, akkor bizony, legszívesebben az összes jó megfejtőt megjutalmaznám.:) De mivel sajnos ez a lehetőség nem áll fenn, kénytelen vagyok választani.:)



Legfőképpen azt néztem, hogy ki az, aki legjobban meg tudja indokolni a dolgot.:) Mert nagyon örültem, mikor a jó megfejtésre gyanakodtatok, de egy szemszín, vagy csak egy apró indok nem elég ahhoz, hogy alá tudjuk támasztani a megoldást. Természetesen ez nem olyan dolog, amit véresen komolyan kell venni.:) De örültem néhány ember lelkesedésének.:)


adri a te első, majdnem jó tippednek örültem, bár az ikertesós dolgot Audrey-ra érthetted, de jó úton haladtál a megoldás felé, köszönöm neked!:)


ren14 a te ötleteden is elámultam. Én ilyenre nem is gondoltam, hogy félvér is lehetne! Nagyon örülök, hogy felvetetted, mint lehetőséget.:D


Erzsi, ancsi, Kisildikó, Macy, Nelly, Jazzmin, jó megoldását is nagyon köszönöm! Mindannyian nagyon jó indokot sorakoztattatok fel.:) Gabriella, Lana, és Kace azt írta, hogy túl egyértelmű lenne ez a megoldás, :D Köszönöm, hogy ennek ellenére tippeltetek, és való igaz, ennyi jó megfejtés után- amire nem is gondoltam volna, hogy ennyi megfejtő lesz.:D- már tényleg túl egyértelműnek tűnik a dolog.:D


isro ötlete nagy öröm volt nekem..:) Hogy talán Alice lesz a megfejtés..:) Ugyanis az A… nem hiába lett így lerövidítve, valóban erre a tippre is vártam, és nagyon büszke voltam mikor megláttam ezt a felvetést is! Nem volt hiába a függővég..D Köszönöm!


Köszönöm annak a kedves névtelennek is, aki leszögezte, az eddig nyilvánvaló tényt, hogy az apuka elméletben halott. Ez is egy fontos szempont volt.:D De meg lehetett magyarázni.:D


Szóval mindent összevetve a mostani nyertesem:


Vasi


Mint mondtam akinek sok ötlete van esélyes mindkettő pillanatnyi versenyt megnyerni.:) Szóval mivel olyan lelkesen, mindenre kiterjedően írta a kommenteket, és az érveket, ráadásul vissza is olvasta a lényegesebb részeket hozzá, így úgy gondolom megérdemli a nyereményt.:)


A többiek pedig ne csüggedjenek, mert lenne még egy játékom ugyanilyen jellegű nyereménnyel(!), és ehhez nem kell gyorsaság, vagy gazdag fantázia, csak figyelem.:D A következő bejegyzésben ki fogom írni annak a játéknak is a szabályait.:)


Szóval Vasi, remélem minél hamarabb fel tudjuk venni a kapcsolatot!


Sok puszi mindenkinek! Gratulálok!


Truska


Ui: a választott, elkészült jelenetet, majd fel fogom rakni a blogra.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése