Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. szeptember 9., csütörtök

A végzet könnyei – 11. fejezet

Sziasztok!

Íme itt a fejezet, bocsánat, hogy nem tegnap este került fel, de nagyon későn értem haza.:S A kurzusfelvétellel meg reggel szöszöltem el az időm..:S De most itt van, és remélem örültök neki! Köszönöm szépen Katának a rengeteg segítséget, aki még sulikezdés mellett is lelkesen segített, hogy minél előbb kész legyen a javítás, tényleg nagyon hálás vagyok neked!!! Köszönöm Zsizsának is a sok jót, és türelmet! Ezt a fejezetet is ajánlom valakinek Fummie után.:) Ezúttal Kisildikónak! Remélem tetszeni fog, és ezúton is szeretném megköszönni a pécsi talin lévő türelmedet, és, hogy néha megértően jöttél velem a sor végén.:D


Jó olvasást mindannyiótoknak, szívesen várom az esetleges körmönfont elméleteket a továbbiakra.:D:D Halljam, hogy forognak azok a kerekek odabent!!! :D:D

Jah, és a komihatár még mindig 20 darab, nem adok se lejjebb se feljebb.:) Csak rajtatok múlik, hogy milyen hamar lesz friss.:):) Valamint ha eléritek a 10 hsz-t akkor felkerül a kedvcsináló.:):)


Sok puszi,
Truska

Feltörő emlékek (Audrey szemszöge)


Boldog voltam. Az óceán illata, a hullámok zúgása, Jasper angyali ragyogása, az érintése, a csókja… Minden annyira mesebeli volt. Annyira tökéletes. Úgy éreztem magam, mint egy álomban. A szabadság érzése és a boldogságé. Egyszerűen hihetetlen volt minden.


Aztán elrepült fölöttünk néhány madár. Csak a csivitelésük jutott el a fülemig, aztán minden… minden eszembe jutott. Mintha kivágták volna az orrom elől a fát, amitől nem láttam eddig az erdőt. A pillanat tört része alatt rohamoztak meg az emlékek, amikre annyira emlékezni vágytam az elmúlt hónapokban. Csak néhány kép, néhány pillanat, hang, ami eszembe jutott, mégis biztos voltam benne, hogy a karperecen lévő madárhoz köthető.


Első kérésem annyi volt csupán, hogy minél előbb induljunk haza. Vissza a többiekhez. A napsugarak még hosszú perceken keresztül égették a bőrömet, megakadályozva ezzel minket abban, hogy elmozdulhassunk a védelmet nyújtó sziklák mögül.


Jasper próbálta belőlem kihúzni, hogy mire jöttem rá. De még nekem is szükségem volt arra, hogy összerakjam a képkockákat, így végül csak a madár fajtáját árultam el neki.


Idefele alig néhány percnek tűnt az út, most pedig lassú és frusztráló volt minden egyes perc. Hiába öleltem át Jaspert, hiába volt a közelemben, nem tudtam megszüntetni a bennem tomboló különböző érzések áradatát.


Lehajtottunk a kavicsos útra és alig néhány másodperc múlva hangosan fékezett a motor a veranda előtt.


- Audrey! - szaladt ki elénk ijedten Esme és a család néhány tagja. Talán nem számítottak ránk ilyen korán – futott át az agyamon. – Mi történt kedvesem? - nézett rám Esme, mikor sikerült leerőltetnem magamról a bukósisakot.


- Nincsen semmi baja, nyugodjatok meg – csöndesítette a szüleit Edward. Láttam, hogy Jasper meredten néz előre és talán a gondolataiban közli vele az eddig kiderült dolgokat.


- Eszembe jutott, mit jelent a madár – súgtam végül Carlisle-ra nézve, mert ők nem hallhatták Jasper gondolatait.


- Gyere, menjünk be - húzott az ajtó felé.


A nappaliból Emmett köszönt rám hangosan, és vigyorogva nézett végig mind rajtam mind pedig Jasperen.


- Ennyire ijesztő az öcsém a bőrszerkóban, hogy inkább hazahozattad magadat? - kérdezte vigyorogva. – Komolyan úgy nézel ki Jazz, mint egy odakozmált bőregér – vigyorgott szélesen a poénján.


- Emmett, hagyd abba! – intette le Carlisle. Jasper a fotel felé tolt és finoman lenyomott ülőhelyzetbe.


- Csak megjegyeztem, hogy a bőrcucc nem mindenkinek áll jól, csupán próbálom öltözködési tanácsokkal ellátni az öcsémet!- kacsintott abba az irányba, ahol Jaspert sejtettem. – Aú! Ezt miért kaptam? – kérdezte Rosalie-ra nézve, aki visszakézből tarkón ütötte őt.


- Mit jelent a madár?- kérdezte Bella elém guggolva.


- Egy vándorsólyom- válaszoltam.


- Ez biztos? – kérdezte Carlisle.


- Igen. Még nagyon kicsi voltam, mikor láttam ezt a jelképet – magyaráztam.


Jasper a lépcsők felől szelte át a nappalit, már hétköznapi ruhában. Emmett célzásai arra sarkallhatták, hogy megváljon a motoros szereléstől – amit a lelkem mélyén kicsit sajnáltam.


Alig fél perc alatt öltözhetett át - minden férfit megszégyenítve. Mellém érve felém nyújtotta a karperecet. Talán azért hátha könnyebben megy így az emlékezés. Hálásan néztem rá.


Elszakítottam róla nagy nehezen a pillantásom, és ránéztem az apró vésetre. Egy laikusnak ez csak egy gyerek által megrajzolt madárnak tűnhetett, mégsem volt az.


- Mint mondtam, sosem szerettem az ékszereket. Nem hordtam egyet se. Kivéve talán a nyakláncot a medállal – jutott hirtelen eszembe, és egy pillanatra szomorúan gondoltam Emilyre. Az idő során az ő halála okozta fájdalom is enyhülni látszott. - De más ékszert sosem hordtam. Ezért én nem karperecet kaptam, hanem egy rajzot. Sokáig az ajtómra volt ragasztva a rajz, mikor még kicsi voltam. Sokkal jobban látszott rajta a madár csőre, a szárnyai, a fenségessége.


- Ki rajzolta neked azt a képet, Audrey? – kérdezte Edward.


- A nagyapám. Az apai nagyapám. Ő véste bele ezt is a karkötőbe. Minden évben volt egy időszak, mikor ez volt a munkája. Rajzokat, véseteket készített, amit… amit elajándékozott. Télen foglalkozott ilyesmikkel – az emlékek újult erővel rohantak meg.


Nem bírtam egy helyben maradni, felpattantam és oda-vissza mászkáltam a nappaliban.


- Miért télen? – kaptam az újabb kérdést.


- Mert akkor elvonultak a madarak. Amelyekkel ő foglalkozott – mondtam. – A legkedvesebb számára a vándorsólyom volt. Tavasztól őszig mindig az őrhelyén töltötte az időt, majd télen visszavonult és madarakat ábrázoló alkotásokat készített.


- Hol dolgozott? - jött a következő kérdés.


- Egy nemzeti parkban – vágtam rá azonnal.


- Fel tudod idézni, hogy melyikben? – kérdezte Jasper óvatosan.


- Valami… valami… – őrjítő érzés volt, hogy már szinte a nyelvemen volt a park neve, mégsem tudtam. – Wood… Wood Buffalo Nemzeti park – kiáltottam végül néhány ideges kör után.


- Az fenn van északon – tette hozzá Edward.


- Igen. Kanadában – helyeseltem, bár nem tudtam volna megmondani, hogy a gondolataimból olvasta ki, vagy a nemzeti park neve azonnali földrajzi meghatározást is jelentett a tökéletes emlékezetét illetően. Nem is volt fontos.


- Ez mind szép és jó, de mi köze van a nagyapádnak a húgodhoz? Mármint, hogyan juthatott hozzá egy ilyen karkötőhöz?


- Biztos őt is traktálta apám a történeteivel - mondtam dühösen. – Mikor kislány voltam, mindig arról mesélt, hogy milyen csodálatos az a hely tavasszal, és hogy a testvérével mennyit játszottak kiskorukban azon a helyen. Ó, igen az apám nagyapám példájára választhatott ilyen lehetetlen foglalkozást… Mindketten felelőtlenek és meggondolatlanok voltak a maguk módján. Szívesebben foglalkoztak egy másik fajjal… - tettem hozzá kérés nélkül. Apám emlékére enyhe görcs tört elő a gyomromban. Utáltam csak gondolni is a tetteire, arra, hogy tönkretette két család életét is a szenvedélye miatt…


- Audrey, csss – Jasper hangja óvatos volt, mikor felém közelített. Csak most döbbentem rá, hogy olyan erősen szorítottam a kezemben lévő karperecet, hogy a fém belevájt a bőrömbe, nyomot hagyva ezzel maga után. Szerencsére idejében eleresztettem, mielőtt még a vérem kiserkent volna. Nyugalom hullám csapott meg még időben. Nagyot sóhajtva bólintottam Jaspernek, hogy minden rendben.


- Audrey, nagyapád ezek szerint ott lakott? – váltott témát Carlisle, látva, hogy kissé megnyugodtam.


- Igen, egy kis faházban az erdő szélén. - Válaszomra Jasper jelentőségteljesen összenézett Edwarddal.


- Csapda vagy segélykérés? – kérdezte hangosan a ki nem mondott párbeszéd közben.


- Szinte biztos, hogy csapda – válaszolta Jasper. – Egy eldugott hely. Csak arra várnak, hogy besétáljunk az oroszlán barlangjába.


Nem értettem a hirtelen témaváltozást, és mivel nem láttam a fejükbe, fogalmam se volt, hogy miről beszélnek.


- Hiszen a kislány hagyta nekünk az üzenetet – vágott közbe Esme. - Lehet, hogy nem is tudnak a helyről, vagy a családi történetekről.


- Lényegében a szövetségesük, akár akarja, akár nem – válaszolt neki Jasper. – Mi más várhatna ott ránk? - kérdezte.


- Megtudhatnám, miről van szó? – vetettem közbe, mert magamtól sehogy sem tudtam rájönni a mondatokból, hogy miről is beszélnek.


- Audrey, az a hely zseniális búvóhelynek. Még vámpírok számára is – nézett rám Jasper szelíden.


- Azt akarjátok mondani, hogy Gregoryék ott bújtak el? – világosodtam meg egy pillanat alatt.


- Az elbújás elég tág fogalom a vámpírok szótárában – jegyezte meg Emmett. – Mindesetre ott várhatnak minket – mondta miközben szemében furcsa fény csillant.


- És ha nem tudnak róla? - Bella a beszélgetés kezdete óta most szólalt meg először. – Ha Esmének igaza van, és Chloe a tudtuk nélkül hagyta nekünk a jelet? Ha tényleg ott vannak, de nem tudják, hogy tudunk róluk? – magyarázta.


- Akkor meglepetésszerűen tudnánk támadni – villant fel Jasper szeme is.


- Indulhatunk! – ugrott fel Emmett szélesen mosolyogva a kanapéról, egyik öklét hangosan csapta bele nyitott tenyerébe, mintha már elképzelte volna a pofozkodást.


- Várjatok, miért mennének oda, ha nem csapda az egész? Nincsen semmi szükségletük – jutott hirtelen eszembe az ellenérv.


- Már volt rá példa, hogy hónapokig tervezték a csapdát – nézett rám jelentőségteljesen Jazz. - Nem feltétlenül kell a kis házban lenniük, csak a nemzeti park területén – magyarázta.


- De ha ott a ház, kihasználhatják más célokra is – halottam a következő okfejtést. – De felmerül ismét a legkézenfekvőbb magyarázat, hogy ez egy csapda.


Szoborrá dermedve álltam és figyeltem őket. Nem gondoltam volna, hogy az emlékeimre ilyen következtetéseket fognak levonni. Végig azt képzeltem az elmúlt hónapokban, hogy Chloe adta kétségbeesve a jelet, hogy segítsen nekünk, és hogy ő is kiszabaduljon vagy esetében inkább felszabaduljon.


Még mindig idegenkedtem a gondolattól, hogy a húgom ugyanolyan gonoszsággal és ravaszsággal állíthat nekem és a szeretteimnek csapdát, mint Gregory vagy Tracy. Egyszerűen képtelen voltam őt így elképzelni.


- Még néhány dolgot el kell intéznünk, de holnap indulhatunk – szakított ki a gondolataimból Edward hangja.


- Audrey, pakolj be minden szükséges holmit magadnak - nézett rám Bella. – Majd nemsokára felmegyek és segítek.


Szó nélkül indultam a lépcsők felé. Jasper mellett elhaladva a kezem után a kapott és magához rántott, gyengéden átölelt és arcát a hajamba fúrta. Az egész nem tartott tovább néhány másodpercnél, de megnyugtatott, hogy mellettem van.


A szobámba érve fásultan dőltem a csukott ajtónak. Egy részem boldog volt és megkönnyebbült. Egy másik részem azonban nagyon jól tudta, hogy csak most jön a neheze. Gregoryék emlékére mindig a gyász és a fájdalom szó jutott eszembe. Őrült ötletnek tűnt, hogy mi menjünk oda, kitéve magunkat minden veszélynek.


Maggie La Pushba ment még a délelőtt folyamán. Annyira jól sikerül az ünneplés, hogy világosban is szeretett volna velük lenni. Seth megígérte neki, hogy megnézik együtt a tengert. Alig vártam, hogy hazaérjenek és megölelgethessem Maget. Furcsa volt belegondolni, hogy hosszabb időre itt kell hagynom őt, de ez természetes volt a helyzet komolysága miatt.


A hatalmas méretű szekrényemhez sétáltam és a legfelső polcról lerángattam a régi sporttáskámat, amivel még idejöttem fél évvel ezelőtt. Vagyis amibe a régi életem utolsó darabkáit, ruháit pakoltam kétségbeesve. Egy pillanatra átfutott rajtam a kínzó félelem érzése, mint akkor a nővéremék házában.


Álltam a ruhák előtt - aminek nagy részét a lányokról kaptam - és próbáltam rájönni, mi lenne megfelelő öltözék Kanadában. Senkinek sem használna, ha útközben megfáznék vagy kapnék egy tüdőgyulladást. Végül arra jutottam, hogy valami meleget pakolok be. A téli pulcsijaimat, melegítőimet összeszedve felpolcoltam néhány napra való ruhát.


Bella halkan kopogott az ajtón, majd benyitott. Szemeiben aggodalmat és talán félelmet láttam. Néhány másodpercig csak bámult a szemembe, majd átszelte a szobát és megölelt.


- Ne aggódj. Minden rendben lesz – súgta. Majd a táskám felé fordult. – Audrey, március van, nem kell vastag pulcsi – jegyezte meg. – Figyelj, tapasztalat, hogy ha fázol, valamelyik farkas biztos felmelegít – mosolygott szomorkásan.


- Farkas? – kapta fel a fejemet. – Jönnek velünk farkasok is? – kérdeztem meglepetten.


- Nem - nézett rám összeráncolt homlokkal Bella. – Te mész le La Pushba, amíg mi elmegyünk a nemzeti parkba.


- Tessék? – ugrottam fel.


- Azt hittem, hogy rájöttél. Nem akarja egyikünk se, hogy az életed veszélybe kerüljön… Audrey! – kiáltotta utánam, mikor az ajtót feltépve rohantam le a földszint irányába.


A nappaliban még mindig ugyanaz a kép fogadott, mint mikor felmentem az emeletre.


- Kicsim…- suttogta Jasper nagyot sóhajtva mikor meglátott. Biztos voltam benne, hogy hallották a fenti kitörésemet, és az érzelmi állapotomból is tudott következtetni, hogy miért trappolok bele a tanácskozásuk közepébe.


- Nem mondod komolyan, hogy lepasszolsz La Pushba? – adtam hangot felháborodásomnak.


- Audrey, azt sem tudjuk, hogy mi vár ott ránk, csak találgatni tudunk mi is – kezdett a magyarázatába.


- Ez akkor sem indok arra, hogy ne vigyetek magatokkal - vágtam vissza kicsit durcásabban, mint terveztem.


- Nem foglak a veszély közepébe vinni. – jelentette ki határozottan.


- Ezért inkább rábízol azokra, akiktől még óvtál tegnap este? Saját magad ellen beszélsz, Jazz. – vetettem ellen.


- A csajodnál a pont – jegyezte meg Emmett vigyorogva, mire Jasper szúrós pillantást küldött felé.


- Audrey, a kevésbé rosszat kell választanunk. Ez a legjobb megoldás arra, hogy biztonságban tudjunk - felelte higgadtan.


- Nem hagyhattok itt! - hangsúlyoztam ki minden egyes szót.


- Akkor nézzük más szemszögből. Maggie - t magaddal hoznád? – kérdezte.


- Persze, hogy nem –vágtam rá.


- Na látod - bólintott mindentudóan.


- De Maggie csak két éves.


- De a legjobbat akarod neki, nem? - kérdezte egyre feszültebben.


- Igen, de ez nem Maggie-ről szól.


- Figyelj, mert csak egyszer mondom el. Nem fogom engedni, hogy velünk gyere. Nem viszlek bele, hogy valami bajod essen – kiabálta.


- Nagylány vagyok már. El tudom dönteni, hogy mi nekem a jó és mi a rossz – bár a szándékommal ellentétben elég felelőtlenül hatott minden egyes szó, amit kimondtam.


- Nincs vita. Ha kell, akaratod ellenére viszünk holnap reggel La Pushba.


- Nem vagy az apám – vágtam vissza dühösen. Déja vu érzésem volt, ahogy pontot tett a dolog végére. Egyszerűen nem tudtam mit tenni, nem akartam, hogy nélkülem menjenek el, nem akartam, hogy itt hagyjon egyedül.


Nem válaszolt semmit, csak összeszorított szájjal nézett farkasszemet velem. Nem tudtam leolvasni semmit sem az arcáról, és hiába voltak az érzéseim teljesen nyitva előtte, most nem sugárzott ki semmi olyat, amit magam mellé tudtam volna állítani.


Segélykérően néztem végig a jelenlévőkön. Minden erőmet össze kellett szednem, hogy ne hagyjam faképnél gyerekesen úgy, mint tegnap este. Az azt jelentette volna, hogy elvesztettem a csatát. Emmett olyan arcot vágott, mint aki arra vár, hogy egymásnak ugrunk és elkezdhet drukkolni, mint a boxmeccseken.


Rosalie a zongoránál ült a hangszernek háttal, egy laptoppal a kezében. Úgy tartotta a monitort, hogy ahol álltam épp ráláttam a megjelenő képekre.


- Ez a Peace River – vágtam rá azonnal. Éppúgy, mint amikor a madarak csivitelését meghallottam, ezekről a képekről is jutott eszembe néhány sokkal élesebb emlék.


- Igen. Az – mondta meglepetten Rosalie.


- Ez pedig a Pine Lake – ismertem fel a következő képet.


Rosalie halvány mosollyal a szája sarkában bólintott.


- Honnan ismered ezeket? – lépett mellém Carlisle.


- Mint mondtam, az apám elvált anyukámtól, mikor még 9 éves voltam. A nagyapám pedig tudomást szerzett róla, és néhány évvel később eljött hozzánk - idéztem fel magamban anyám arcát, mikor meglátta a már megfáradt öregembert. - Én 13 éves voltam, Kate pedig 17, mikor a nagyapám elvitt minket pár napra a munkahelyére – folytattam.


- Hogyhogy ezt eddig nem mondtad? – kérdezte Jasper.


- Ez is azok közé az emlékek közé tartozott, amit később szerettem volna elfelejteni, mivel az apámhoz volt köthető – válaszoltam.


- Mennyi időt töltöttetek ott? – kérdezte Carlsile.

- Néhány napot. Láttunk néhány madárcsoportot, körbevitt minket a nevezetesebb helyeken. Emlékszem erre a két folyóra is.


- Voltál a faházban – ez inkább kijelentés volt, mint kérdés.


- Igen - mondtam meglepetten. Annyira távolt volt egymástól a két emlékem, hogy legutóbb eszembe se jutott, hogy már megfordultam ott.


- Tudod, hogy merre kell menni, ha könnyedén el akarunk oda találni? - kérdezte Rosalie óvatosan.


- Na azt már nem! – csattant fel hirtelen Jasper.


Hirtelen rájöttem, mire céloz Rosalie. Hálásan pillantottam felé.


- De tényleg voltam már ott! Tudod jól, hogy nem hazudok.


- Elhiszem, de 13 éves voltál. Mi a garancia, hogy tudod, merre kell menni? – sorolta fel azonnal az érveit.


Biztos voltam benne, hogy fel fogom ismerni az útvonalat. Nem csak az vezérelt, hogy mindenképpen velük menjek, hanem a feltörő emlékek biztosítottak róla, hogy jó irányba tudnám őket terelni.


- A nagyapám szenvedélye a munkája iránt tiszteletreméltó volt. Mikor évekkel ezelőtt elvitt minket oda, többször is megmutatta az útvonalat, hogy ha bármi baj történne, tudjuk a kiutat a rengetegből. Ezt nevezte ő biztonsági előírásnak – magyaráztam egyre lelkesebben, mert tudtam, hogy most felém billent a mérleg nyelve.


- Ez elég meggyőző érv – motyogta hangosan Carlisle.


- Nem! – tiltakozott még mindig Jasper. – Tessék! - nyomott a kezembe egy lapot, a szokásos gyorsaságát kihasználva. – Rajzold le.


- De így nem tudom. Látnom kell! – kontráztam.


- Audrey, nem jössz velünk! - kiáltotta már magából kikelve.


- A segítségével hamar megtalálhatnánk a faházat – állt mellém Esme is.


- Nem! – kiáltotta behunyt szemekkel.


- A meglepetés erejével tudnátok hatni! Ha valóban nem számítanak ránk – mondtam, látva, hogy kezd megremegni a határozottsága.


- Nem engedem! – mondta, miközben mellém lépett és két keze közé fogta az arcomat, mintha így könnyebb lenne megértetni velem az akaratát.


- Jazz, kérlek… - suttogtam.


- Nem! – engedett el végül.


- Fiam, kérlek gondolkozz ésszerűen- tette a vállára Carlisle a kezét.


- Holnap reggel leköltözöl La Pushba, amíg mi vissza nem jövünk! – mondta ismét.


- Hatalmas az a nemzeti park.


- Vámpírok vagyunk, az istenért. Meg fogjuk találni – sziszegte.


- De nehogy ők találjanak ránk a keresgetés közben – mondta Rosalie.


- Mi van, mindenki ellenem fordult? – csattant fel kétségbeesetten.


- Jasper - szólítottam meg halkan megvárva, míg rám emeli aranyszín szemeit. – Mi van akkor, ha csak arra várnak, hogy elmenjetek mindannyian és rám támadnak? Ha ez az egész csak hamis nyom?


- Fej-fej mellett haladtok érvekben – szúrta közbe Emmett.


- Csend! – kiáltottuk rá egyszerre Jasperrel. Emmett ijedten húzta be a nyakát pillantásunkat látva. Egy kevésbé feszült helyzetben felnevettem volna a dolog komikusságán, hogy egy gyönge emberlány és egy érzelmekben teljesen megrendített stratéga leteremt egy melák macit.


- Miért nehezíted meg ennyire a dolgomat? – kérdezte szinte könyörögve. De nem volt időm megsajnálni, tudtam, hogy nyerésre állok.


- Te tudod a legjobban, hogy minden pillanatot ki kell használni együtt, Jazz! Tapasztaltad már, hogy milyen gyorsan véget érhet az élet – utaltam Alice-re, ami bár gonosz dolog volt tőlem, de hatásos. Láttam, ahogy lassan leválik róla a felvett maszk és arca egyre elkínzottabbá válik.


- Épp ezért nem akarom, hogy velünk gyere – suttogta.


- Épp ezért kell mennem. Veletek. Veled - kontráztam ugyanolyan halkan.


- Audrey könyörgöm… - kérlelt.


- Nem lesz semmi bajom – feleltem magabiztosan.


- Vigyázunk rá – mondta a legnagyobb meglepetésemre Emmett. – Ott leszel te is, öcsi.


- Úgy látszik, eldöntöttétek helyettem – kiáltott fel mérgesen. – Bella, telefonálj La Pushba, hogy holnaptól csak Maggie és Nessie lesz velük, de vigyázzanak, nehogy hátba támadják őket - vetette fel előbbi elméletemet ő is. - Ti pedig készítsetek elő mindent, hogy egy ember is velünk tudjon jönni a… kígyófészekbe… - súgta és kiviharzott mellettem.


Csak az ajtócsapódást hallottam, és ahogyan kilépett a házból, egyszerre lélegeztem fel és egyszerre kerített hatalmába a bűntudat, hogy gondot okozok. Tudtam, hogy nem tűnik el hosszú időre, hogy mellettem fog maradni, csak kidühöngi magát az erdőn. Hálásan néztem a körülöttem lévőkre.


Szó nélkül megfordultam és felmentem a szobámba. Furcsa volt belegondolni, hogy ilyen gyorsan változik minden. Reggel még arra ébredtem, hogy valami különleges meglepetés vár, majd a parton a meglepetés csodává változott, az én csodámmá… most pedig a lehető legnagyobb kérdőjel van a "jövőm" fiókocska fölött.


Hallottam, hogy Maggie megérkezik Seth-tel. Legalábbis Emmett örömteli óbégatása erre utalt.


A bűntudat gombóccá nőtte ki magát a gyomromban. Bántott, hogy ilyen nyíltan szembe kellett Jasperrel szállnom, de a végeredmény a lényeg, és tudtam, hogy tudok nekik segíteni.


Ezernyi kérdés volt a fejemben, hiába válaszoltam meg a legnagyobbat, a karperecre vonatkozót. Vajon tényleg üzenni akart nekünk ezzel valamit a húgom? Tényleg ők vannak ott? Vagy valami teljesen más?


Jasper egyetlen egy szava visszhangzott a fülemben. Kígyófészek… Ezzel jellemezte azt a helyet. Bárhova követtem volna őt, ebben biztos voltam. Legyen az egy pókokkal teli verem, vagy egy cápákkal teli öböl. Csak maradjon mellettem. Ne hagyjon egyedül…

21 megjegyzés:

  1. Szia,szuper lett.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. Szia Truska!

    Végre, végre, végre!!! Akció van!!! :)))
    NAGYON JÓ LETT!
    Hát, nem is tudtam, kinek szurkoljak Audrey és Jasper vitájában. Tényleg a segítségükre lesz, ha emlékszik, viszont emberként komoly őrizetet is igényel, hiszem Gregory még a többiekre is kivédhetetlen veszélyt jelent... Tartok tőle, hogy áldozata is lesz a találkozónak! Talán Chloe? Vagy Tracy is megunta már a társa gonoszságait és átáll a Cullenek oldalára? Bele se merek gondolni, hogy bárki megsérülhet a "mieink" közül...
    Legalább a kicsik biztonságban lesznek!
    Egyébként is, Alice már az életével fizetett, eljött a bosszú ideje!
    JAJJJJJJ, most izgatottan fogom lesni, mikor lesz a kövi!!! Íróként tök könnyű a függővégeket gyártani, de olvasóként... :(
    Emmett nagyon édes volt, kicsit oldottad vele a feszültséget! És Rosalie! :)))

    Csak írogass, hogy minél előbb élvezhessük. :)

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  3. nagyon jo lett varok a folytatast.

    roza

    VálaszTörlés
  4. nagyon de nagyon jó lett.
    alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  5. Szia Truska!

    Nagyon tetszik.
    De remélem még azért Alice előjön valahol, mert nekem ő a kedvencem úgyhogy légyszi tedd már majd be valamelyik fejibe.
    Várom a kövit, remélem hamarosan jön.
    Remélem nem lesz áldozat a Cullen családból ha összetalálkoznak Gregoryékkal.
    Sajnálom Jaspert de a többieknek igazuk van még ha figyelni is kell Audreyre de így segíthet nekik.
    Nagyon remélem hogy meg lesz nemsokára a 20 hozzászólás mert én már nagyon izgulok.
    Emmett nagyon tetszett ebben a fejezetben.
    Rosalie is hogy ő is Audrey mellé állt
    Jasper jól felkapta a vizet de Bella meg Edward nem mondott semmit.
    Azért sztem Audreynak nem kellene ilyen akaratosnak lennie.
    Alice utalása kicsit túlzás volt.
    És végre megtudtam hogy mit jelent a madár.
    Bárcsak már 10 komi lenne meg a 20-ból na mindegy a feji király lett csak így tovább.

    Puszi:Ancsi

    VálaszTörlés
  6. Huhú nagyon szuper lett.
    KIváncsian várom a folytatás.
    Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  7. Szia Truska!
    Nagyon jó lett a feji és olyan jó hogy végre rájött Audrey hogy mit is jelent az a madár...
    Mikor olvastam és jött az a rész mikor kiderült hogy Jasper "otthon" akarja hagyni Audrey-t hirtelen megijedtem hogy ne már... de szerencsére Audrey a makacsságával győzött!!!!!
    Várom a kövit, remélem hamar meglesz a 20 komi
    szia adri

    VálaszTörlés
  8. Hali!
    Köszi az ajánlást és szívesen bandukolok veled a sor végén máskor is, hiszen a sor elején uolyan jókat lehet beszélgetni mint a végén. :)
    Bocs, h csak most olvasom el, csak kissé összezavarodtam a sulikezdés miatt. De most olvasom, és írok is utána. :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  9. Hali!
    Olyan csiga a netem, h mire sikerült rávennem, h küldje el az első hsz-t, szinte már el is olvastam a fejit. :)
    Bennem se merült föl, h Audrey-t nem viszik magukkal és én is megijedtem amikor fölmerült, többek között azért, mert akkor hogy írnád le az ott történteket? Ha nem lenne ott, akkor nem lehet annyira fontos ami ott történik, mert el kéne mesélniük később neki, ha viszont fontos... Ááá, mindegy, a lányeg, h magukkalviszik.
    Vicces volt, h Rose is Audrey pártjára állt, meg ahogy Emmett összehúzta magát. :)
    Pusz, várom a folytatást!
    Kisildikó

    VálaszTörlés
  10. Hali!
    Nagyon tetszett, már nagyon vártam a frisset!
    Kár hogy itt a végén volt egy kis veszekedés köztük, de legalább jó dolog sült ki belőle, mert Jasper csak beadta a derekát.
    Már türelmetlenül várom a kövit.
    rena001

    VálaszTörlés
  11. Szupi lett és Emmett nagyon aranyos volt benne:)
    Most sajna nincs időm többet írni, de a kövit már nagyon várom
    ren14

    VálaszTörlés
  12. Szia, Truska!:)

    Áááá ég bőr a képemről, amiért rendszeres olvasódként mostanában nem írtam neked kommentet. Az az igazság, hogy a nyár számomra hihetetlenül gyorsan eltelt, szinte összesen két hétnek tűnt, holott két és fél hónap volt. A fejezeteidet is csak most tudtam elolvasni, mert már nagyon kíváncsi voltam, hogy alakul Audrey és Jasper története, ezért szakítottam rá időt, hogy az utolsó öt-hat fejezetet egybe olvassam el a héten, így minden napra jutott egy.:)

    Ez a komment most biztosan hosszú lesz, ezért leszögezem, hogy nem szeretnék nyerni, vagy ilyesmi, mert nem érdemlem meg, csakis azért lesz hosszú, mert minden egyik fejezethez leírom a véleményemet, így nem igazságos.:)

    5. fejezet: Őszintén szólva, nekem Jasper nem a kedvenc Cullenem, de ezt olvasva, igencsak megkedveltem.:) Nagyon tetszik, ahogyan ez a visszahúzódó, szenvedő vámpír, szerelmes férfivá érik. Alice mellett nem mutatkozott meg ennyire a „lágyabb” énje, viszont most nincsen ilyen egyszerű dolga, ezért elkápráztat a lelkében dúló megannyi érzés, és a mérhetetlen nagy féltés, amivel egyedül Adrey-t „kínozza”.:)
    Tetszett, ahogy leteremtette a családot, főleg Rosalie-t és Jacobot, amiért hagyták, hogy Adrey leigya magát, de végülis mit csinálhatott volna? Jasper elment, és nem maradt más csak a fájdalom, így próbálta csillapítani valamivel, és ez volt az egyetlen módja…
    Adrey eddig is nagyon kedveltem, amit ez a fejezet csak fokozott.:) Tetszik, hogy szembe mert szállni Jasperrel, és nem volt olyan, mint mondjuk Bella, mikor Edward elhagyta az eredeti történetben.:) Sose értettem, hogy engedhette minden ellenvetés nélkül… de mindegy!:) Adrey nem ilyen, harcol a szerelemért, aminek köszönhetően nagyon megkedveltem.:)

    6.fejezet: Jasper sokszor annyira hasonlít Edwardra. 8-) Nem is értem, miért nem született még olyan változat, amiben testvérek.:) De az is lehet, hogy a szerelem ilyen hatással van a férfiakra, habár sajnos ezt még életben nem tapasztaltam, csak könyvekben.:)
    A fejezet olvasása közben én is átéltem a félelmet, ami Adrey-ban keringett, a kétségbeesést, és a bűntudatot. Mindegyik ott mozgott bennem, ahogyan „faltam” a soraidat.:) Borzongtam, és rettegtem attól, hogy nem sikerül Adrey terve, vagy éppen ellenkezőleg sül el, és eltaszítja magától Jaspert.:) De szerencsére nem így alakult…:) S mikor megtörtént a második csók, szó szerint szárnyaltam, és még a könnyeim is kicsordultak, annyira örültem annak, hogy végre egymásra találtak.:) A végén pedig szinte zokogtam…:D

    7.fejezet: Jaj, nagyon örültem, hogy Jasper szemszögéből is megtapasztalhatjuk a boldogságot, így élvezettel kezdtem el olvasni a fejezetet, és nem is lankadt egy pillanatra sem, míg „ittam” a szavaidat.:)
    Eszméletlen, hogy ennyi romantika, szerelem, valamint megannyi negatív érzés mellett még az izgalom, és rejtély is helyet kap. Fantasztikus ez a kavalkád, ami a fejezeteidben kavarog, így újra és újra az örömtől kezdve megjártam a kíváncsiság mezejét, ami nagyon kínzó, hogy végül megint a mennyekben szárnyaljak.:) Hihetetlenül gyönyörű voltak a szerelmes pillanatok, teljesen elolvadtam. *.*

    8.fejezet: Az első pár bekezdés sokkoló volt.:O Szegény, Maggie…:( Az utóbbi időben bele sem gondoltam mennyire nehéz lehet neki, ugyanis azt hittem a körülötte lévők pótolják az életében a szeretetet, de most rájöttem, hogy soha senki nem tudja pótolni valakinek az igazi édesanyját, mégha annyira fantasztikus is, mint Esme, Rosalie, Bella és Adrey.

    VálaszTörlés
  13. Nagy ez az örökös féltékenység…:) Rézben dühítő, amiért ilyen butaságok eszébe jutnak, de mégis felemelő, mert ez azt jelenti, hogy nagyon-nagyon szereti Adreyt.*.* És annyira aranyos…:) És Adrey pedig tökéletesen kezelte a helyzetet.:) Nem engedte, hogy Jasper és Seth verekedjenek, hanem közéjük állt és elintézte a dolgot, ami remek volt.:)
    És a fejezet végén az izgalmak ismételten előjöttek. Hát, ez e rejtély kezd egyre bonyolultabb lenni, szóval, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ennek a vége.:)

    9.fejezet: Jaj, ez egy igazán megható, és izgalmas fejezet lett. Nem nagyon tudok mit hozzáfűzni, csak annyit, hogy ez is eszméletlen lett, mint a többi.:) Egyszerűen töröm a fejemet, mi lehetnek a nyomok hátterében, de semmi ötletem sincsen.:( De nagyon sajnálom Chole-t… Szerintem ő ebben az egészben áldozat, és semmi szín alatt nem valami beteg vámpír, mint Gregory és a többiek.

    10.fejezet: Adrey valóban gyerekes volt, de ki nem lenne az?:) Én is, és szerintem sokan mások is utálják, ha valaki parancsolgat neki, és megmondják, hogy mit csináljon. Ilyet esetben ugyanígy viselkedtem volna, és mint olvasható volt, a kibékülés mindig édes.:) Annyira aranyos volt a kettejük jelenete, hogy szó szerint teljesen elolvadtam, és megint kicsorogtak a könnyeim.:) Én már csak ilyen érzelgős vagyok…:/
    Jasper egyre jobban levarázsol.:D Lassan, én is szerelmesek leszek ebbe a pasiba, akit a fejezetek folyamán elénk társz.:) Soha nem gondoltam volna, hogy Jasper lehet ennyire romantikus, alázatos, féltékeny és eszméletlenül szerelmes. Remek látni, hogy nem sínylődik Alice után, hanem újra boldog.:)

    11.fejezet: Húúú, ez megint egy akció dús friss lett.:) A kíváncsiságom egyre csak nő, és csodálkozok, hogy még lehet fokozni, ugyanis a pár napban alig tudtam másfelé sodorni a gondolataimat. Folyton azon járt az agyam, vajon mi lehet az a jel, és mi vár még erre a családra.:) Szerintem fantasztikus lett, mint a többi. Viszont valamiért nekem a közepe kicsit összecsapottnak tűnik, de lehet, hogy bennem van a hiba.:/ Na, mindegy. Ettől függetlenül nagyon kíváncsi vagyok, hogyan lesz tovább. Szerintem nem csapda, hanem valóban segélykérés volt, és reménykedek benne, hogy mihamarabb fény derül erre az egészre.:)

    Nos, ezek lennének a véleményeim, és sajnálom, amiért nem írtam rendszeresen. A jövőben próbálok ezen javítani, de nem ígérem száz százalékosan. Minden meg fogok tenni, hogy legyen időm, ugyanis rettentően kíváncsi vagyok ennek a történetnek a végére, és teljesen Jasper függő lettem.:D

    Puszi, Brixi

    U.I.: Bocsánat a helyesírási hibákért, csak siettem!:)

    VálaszTörlés
  14. hello.
    most vettem észre, h felülre ki van írva h ez a második "könyv". mivel nemrég találtam ide, nem nagyon néztem meg az oldat, csak odavittem a "Végzet könnyei" első fejezetéhez és onna olvastam, úgyhogy most kezdem előlről. remélem amire befejezem lesz következő fejezet, mert ilyen befejezéssekkel, mint amilyeneket egyesek írnak, nem lehe kibírni :P
    a fejezetről pedig:Jasper télleg kezd egyre jobban kezd hasonlítani Edwardra, legalábbis ami a beteges aggódását illeti. Pont mint amikor Bella még ember volt. és végülis részben igaza is van, de azé jó h Audrey nem hagyja magát. remélem minél hamarabb rájönnek h ez nem csapda, és megmentik Chloe-t, habár ha még csak a 11. fejezetnél tartunk akor az még odébb lesz. :D
    köszi minden
    puszi
    Macy*-*

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik.
    Addig Jasper nem volta a kedvencem de ezeket a történeteket elolvasva az egyik kedvencem lett.
    Minden elismerésem.
    Alig várom a kövit
    Sajnos csak most jutottam el idáig hogy elolvassam
    mert az iskola és a tanulás elveszi az időm, de már örömmel látom, hogy mindjárt megvan a 20 hsz.
    Izgatott vagyok.

    Puszi:Tündi

    VálaszTörlés
  16. Szia még mondhatni új vagyok
    írtam neked egy hihetetlenül hosszú bejegyzést. olyan boldog voltam h mindent sikerült szépen kiadnom magamból és erre lefagyott és elveszett az egész hüpp-hüpp
    sajnos most nincs időm újra írni, mert még tanulnom kell meg ez most nagyon lehangolt, mert nagyon sokat dolgoztam rajta és ezért félek nem sikerülne olyan jóra mint az első volt, de holnap pótolom ígérem
    puszi : egy "újonc"

    VálaszTörlés
  17. Szia Truska!
    Attól tartok Audry minden jószándéka ellenére inkább hátramozdító lesz, mint segítség. Pl. hogy fognak közlekedni? Valaki folyton cipeli majd? És a többi emberi problémája? Elfárad, éhes lesz, fázik, stb. Erre mind tekintettel kell majd lenniük. Ezen kívül ő az ellenfél elsődleges célpontja, és képtelen saját magát megvédeni.
    Azt megértem, hogy egy szerelmes lány nem tud reálisan gondolkodni, de csodálom, hogy a többiek beleegyeztek.
    Azért remélem mindenki életben marad... (mármint a jó oldalon)
    Szia!
    Julcsi

    VálaszTörlés
  18. Szia, Truska!

    Egyre izgalmasabb a történet, megint felpörgetted az egészet. Én azért megértem Jazzt, nehezebb is lesz nekik, ha Audrey-ra is figyelniük kell. De Audrey érvelése is jogos volt, hiszen mi van, ha mondjuk Jasper nem jön vissza?
    Kíváncsian várom a folytatást!

    Pusza

    VálaszTörlés
  19. szia

    nagyon jó lett a fejezet
    Emett beszólásai megint viszik a pálmát
    a folytatást már nagyon várom

    Nono

    VálaszTörlés
  20. szia

    a fejezet nagyon jó lett
    igazi meglepetés volt számomra, hogy mikor hazajöttem az utazásból itthon nem csak egy új fejezet, de még kedvcsináló is várt
    ami egyébként nagyon felkeltette az érdeklődésemet, így már türelmetlenül várom a következő részt
    csak így tovább

    üdv: Juc

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!

    Köszönöm a véleményeket, ha nem is emberekre lebontva, de témákra, többször felmerült dolgokra reagálnék.:) Nehogy azt higgyétek, hogy nem akarok kommunikálni veletek.:)

    Szóval, igen, jön az akció része, de ki tudja, talán nem is olyan jellegű akcióról lesz szó, amire ti gondoltok.:D

    Gabriella, való igaz, függővégeket íróként élvezet írni.:D:D Viszont olvasóként olvasni...:D:D:D

    Ancsi, Alice egy nehéz téma. Hiszen akárhogy vesszük már régen, hosszú fejezetekkel ezelőtt kikerült a képből. Nekem is a kedvenc karaktereim közé tartozik. De ha jobban belegondolsz a történet szempontjából nem biztos, hogy jó ismét előhozom őt.:) Ez még nem azt jelenti, hogy nem fogom megtenni, de ha mégsem így történik, nem azért nem teszem meg, mert nem akarom, "teljesíteni" a kérésedet, hanem egyszerűen már nem illik bele az adott szituációba.:) Ezt le szerettem volna szögezni mindenképpen.:)

    Macy, hát igen ez a második könyv:D Sajnálom, hogy nem vetted észre hamarabb, talán sokkal több meglepetés érhetett volna ha Az utolsó reménysugárral kezded.:) De örülök, hogy a sorrendváltás ellenére is tetszik.:)

    Vasi, igen a blogger már csak ilyen... Javaslom, hogy Wordbe írjátok ki a véleményeteket, vagy másoljátok be, mielőtt a küldés gombra kattintotok.:) Így sok bosszúságtól megkímélitek magatokat.:)

    Többen írtátok, hogy Audrey-Jasper vita melyik oldala a jogosabb.:) Igen, Audrey valóban kicsit hátráltatja majd az utat, de azt gondolom sejtitek, hogy a történések miatt ott KELL lennie velük.:D Nem hiába megy végül ő is.:) A család inkább nem szólt bele a vitába, mert egyrészt mindkettőjük érveit értették, de ezt kettőjüknek kellett lerendezni.:) Valamint ott van még mindig a másik oldal, hogy talán tényleg az a csapda része, hogy Audrey-t védtelenül tudják- és talán épp ezért jobb ha velük megy.:)

    A közepe valóban kicsit elkapkodottnak tűnik. A gyors és rövid párbeszédek miatt főleg. Audrey gondolatai azért nem kerültek bele ennél résznél olyan sűrűn, mert a szituáció úgy kívánta, hogy csak megdöbbenve álljon, és külső szemlélőként nézze az eseményeket. Szerintem már ti is voltatok így.:) Szóval a gyors váltások miatt érezhetitek úgy, hogy összecsapott, elkapkodott a fejezet közepe.:) De higgyétek el ,nem ez volt a célom vele.:)

    Még egyszer köszönöm a véleményeket!:) Remélem nem hagytam ki semmi fontosat!:)
    Sok- sok puszi mindenkinek! Tartsátok meg jó szokásotokat!

    Truska

    VálaszTörlés