Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. szeptember 7., kedd

Nyertes:)

Sziasztok!

Köszönöm szépen a hozzászólásokat.:) Nagyon ügyesen összehoztátok a 20 kommentet.:) Még egyszer köszönöm, és én sem leszek rest meghálálni majd egy fejezettel.:)

Addig is a nyertes:

Fummie.:)

Mily meglepő, még a vonaton megfogadtad, hogy ha írsz nekem hsz-t akkor te fogod megnyerni.:D Pozitív hozzáállás kérdése.:) Am tényleg a tied volt a leghosszabb:) Szóval várom a mailedet.:) ( madame.truska@gmail.com)

Friss holnap estére várható.:) Ha esetleg mégsem érnék haza időben, vagy valami, akkor csütörtök reggel legkésőbb felkerül.:)
addig is puszi,
Truska

1 megjegyzés:

  1. Jaj köszi! :D Amikor megláttam a nevem, én is pont arra gondoltam, hogy hazafelé a vonaton megmondtam, hogy én fogok nyerni, és tényleg. :D Sosem szoktam nyerni, úgyhogy most tök örülök. :D Köszi! :D És mindjárt megy a mail. :D

    VálaszTörlés