Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. szeptember 18., szombat

Nyertes:)

Sziasztok!

Nagyon gyorsak és nagyon ügyesek voltatok!:D Köszönöm a hozzászólásokat, köszönöm a gondolataitokat! :) A héten léptem be a felsőoktatás kapuján, és esténként hazatérve nagyon jó volt olvasni a hosszabb-rövidebb, lelkes véleményeket.:) Köszönöm őket még egyszer!:)

Tudjátok anno még úgy "hirdettem" meg a hsz versenyt, hogy terjedelem. Ez most sincs másként. Lényegéében nekem is könnyebb így kiválasztanom a nyertest.:) Az már rajtatok múlik, hogy mennyit és hányszor írtok nekem.:) Azt sem kötöttem ki, hogy miről írjatok.:) Szóval többször is előfordul, hogy a nyertes épp több fejezetről írt, és ezért nyert.:) Ez csak rajtatok múlik, hogy mekkora hsz-t írtok.:) Tőlem írhattok az adott érzéseitekről, írhattok, hogy milyen a suli, vagy az adott fejezet közben mik történtek veletek(pl X történésnél, a kutya épp megkergette a szomszéd macskát:D:D). Rengeteg megoldás van- ami csak rajtatok múlik, hogy hosszú legyen az a vélemény.:D

A fenti szöveget csak azért írtam le, hogy senki ne érezze úgy, hogy igazságtalanul nem nyer, vagy nyer.:)

Szóval a mostani nyertes :

Brixi

Köszönöm a lelkes, hosszú, több fejezetre lebontott hozzászólásod.:) Írj mailt.:) (madame.truska@gmail.com)kérdezz, és majd megkapod az adott fejezetet is.:) (előrebocsátom, hogy a nyertes általában nem a soron következő fejezetet hanem az azutánit kapja.:) Valahol elcsúszott a dolog, de szerintem, még így is mindenki jól jár.:)

Sok puszi,
Truska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése