Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. június 24., csütörtök

Ébredés:)

Sziasztok!!!!

Itt vagyok! Jelentem, most már véglegesen visszatértem.
Azt állítják, hogy éretten, de nekem elég az a tudat is, hogy vége.:D
Bocsánat a hatalmas nagy kihagyásért. A szóbeli sok időmet elvette, és ez az egész végzős hercehurca külön megpróbáltatás volt. :) De örök élmény is!:D Remélem azért még maradt pár olvasóm, akik figyelemmel fogják követni a sztori további alakulását.:)
A fejezetet tegnap megírtam, és elküldtem a bétámnak, szóval már csak az ő mielőbbi válaszát várom.:)
Köszönöm a biztatásokat a chatben.:) Nagyon aranyosak vagytok.:)
Páran érdeklődtetek, hogy sikerültek a dolgok.:) Jól.:) Nem lett olyan rossz.:) Majd kiderül, hogy mire lesz elég.:D
Kérdeztétek azt is, hogy hova tovább.:) Pszichológiára, és gyógypedagógiára jelentkeztem, valamint szülésznői, és védőnői szakra. Valamelyikre a négyből remélhetőleg felvesznek.:)
A tantárgyakat illetően magyarból 85%os -ett, angolból 84, matekból 71, bioszból 68 és töriből 66 %os lett ( én a töri miatt csalódtam a legnagyobbat magamban, mert többet tudok, mint ami az eredmény lett, szóval nem oszt nem szoroz ez a százalék most már, csak magam miatt csalódtam kicsit.:(
Ennek ellenére a szóbeli túlélhető volt.:D Semmiből sem azt húztam amit akartam, de nagyjából mindenből kimagyaráztam magamat.:D:D Bioszból majdnem magamra rántottam a mikroszkópot, meg egyéb emlékezetes kis malőrök történtek.:D
Úgyhogy mindent összevetve túléltem az érettségit, és pozitív élmény volt, de nem akarok még egy körre menni belőle.:D:D
Ezek után, nincs más dolgom, hogy a nyaram nagy részét azoknak a dolgoknak szenteljem amiket szeretek csinálni, de az érettségire való felkészülés megrövidítette az ezekre szánt időt.:D
Először is rátok gondolok, a blogra, a ficre, Audrey-ékra.:D Valamint az unokahúgomra, és unokaöcséimre.:)
Remélem élményekben gazdag lesz ez a nyár mindannyiunk számára, ha másért nem hát azért mert szereztünk egymásnak néhány kellemes pillanatot.:D
Nektek hogy sikerült a szóbeli?:):) Petra? Írtad, hogy tegnap mentél, hogy sikerült?:):)
Tényleg őszintén kíváncsi vagyok a Ti eredményeitekre is.:D

puszi,
Truska

1 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Örülök, hogy jól sikerült!! Nekem is nagyon jól ment, jobban mint vártam! :D A földrajz szóbelim 100%-os lett (50/50 pont), az angol meg 69%-os (33/23 pont) rosszabbra számítottam angolból mert úgy éreztem felelés után, hogy nagyon elrontottam és kevés dolgot mondtam, de úgylátszik mégsem. :) Így végül az elöttehozott érettségimen: matek 84%, föci 82% és angol 65% lett. Persze én sem azokat húztam amit szerettem volna, de nagyon megkönnyebbültem a felelések után.:D Jah és kaptam oklevelet matekból és föciből! :D Te miből kaptél? Gondolom magyarból biztos.
    Milyen volt az elnököd? Mert az enyém egy picike növésű, de annál szélesebb, nő volt. Nagyon kedves volt, de közelről kicsit ijesztő!
    Mindenesetre jó, hogy túl vagyok rajta! :)
    Nagyon várom már az új fejezetet, mert nagyon szeretem az ficedet!!
    Mégy egyszer gratulálok!
    Petra

    VálaszTörlés