Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. június 24., csütörtök

Nyertes:)

Sziasztok!!!

Nos, ma is két nyertest hirdetek kárpótlásként, valamint azért mert mindketten nagyon hasonló terjedelmű véleménnyel ajándékoztak meg engem..:)

Tinkerbelle és Buffy

kérlek írjatok nekem mailt.:) (madame.truska@gmail.com)

még mindig áll a fejezetelküldés, a kérdés, illetve az esetleges kérés, ötletadás.:)

Várom leveleteket!

Gratulálok nektek!

Puszi,
Truska

ui: ha jobban megnézitek A.Katáé a leghosszabb, de mivel legutóbb ő nyert ezért úgy gondoltam másnak is lehetőséget adok.:) Remélem nem haragszik meg érte.:)

ui.ui: a többieknek meg kitartást, hamarosan jön az új fejezet!:)

3 megjegyzés:

  1. Drága Truska!

    El sem hiszem, hogy rám is gondoltál! Köszönöm szépen!
    Elküldtem a levelet:)
    Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Szia Truska!
    Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled!
    Én is elküldtem az e-mail-t, ha nem gond. :)
    Üdv: Buffy

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én vagyok, mindennap, van, hogy többször is! Rám, mint hűségesre, számíthatsz!
    Üdv, Orsi

    VálaszTörlés