Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2011. május 31., kedd

Nyertesek - több játékban!

Sziasztok!

Íme, kisebb fáziskéséssel de megjöttem a nyertesek neveivel! Köszönöm, hogy ennyien írtatok!:)

Először a szokásos nyerteseket írom ki. Hosszúság alapján döntök, tudjátok.:)

Süti és Andi

Várom az e-mailjeiteket! (kérdés stb.:))

A másik nyertes pedig azok közül a kommentelők közül kerül ki, akik eltalálták, hogy a legnehezebben a Maggie-s részt írtam meg. :) Öten találták el (így öttel kevesebb lesz a komihatás a kövi fejinél.:)), és közülük sorsoltam.

A nyertes:

petrucy

A nyereményed pedig az, hogy kérhetsz tőlem bármit, persze teljesíthető határokon belül. Pl egy vagy több kérdés, a következő fejezet mielőbbi elküldése, v valami írása stb. Te találhatod ki, nem én szabom meg, de kérlek tényleg teljesíthető legyen.:)

Gratulálok a nyerteseknek! Várom a jelentkezéseiteket!:)

Még átolvasom egyszer a fejezetet, és már olvashatjátok is!

Puszi,
Truska


2 megjegyzés:

  1. Ó jee!
    Azt a pár percet akkor mindenképp megéri kivárni:) pedig már azon voltam, hogy megyek fürdeni, szóval tök jó, hogy kiírtad :))

    VálaszTörlés
  2. ÚRISTEEEEEEEEEEEEN..most jutottam ide és el sem hiszem,hogy nyertem!!!!!!!!!!!! Köszy Köszy Köszyyyyyyyyyyy!!

    VálaszTörlés