Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. július 18., vasárnap

A végzet könnyei – 7. fejezet

Sziasztok!


Íme megjött a fejezet.:):) Remélem, hogy boldog perceket okozok nektek vele, így a nyár közepén, ebben a kánikulában...:D Először is köszönöm szépen A.Katának.:) Nagyon sokat segítettél! Nagyon alapos voltál! és hálás vagyok, hogy így a család mellett is szánsz rám, és a fejezetre időt még hajnalok hajnalán is.:) Köszönöm és köszönöm! Zsizsának is egy hatalmas köszönet jár.:) A nyertessel ( Rita, azaz Büdös könyv(L)) sajnos nem tudtam felvenni a kapcsolatot, ez valószínű a nyár miatt van, és remélem nem bánja hogy nem vártam meg az e-mailét, majd a "nyeremény" ezen részében valahogy meggyezünk. De azért, írj nekem!


Most szeretnék hozzászólás határt is rakni. nyugalom, nem túl nagyot!:D Azért annyira nem ártott meg a meleg.:)

Legyen öt sornál hosszabb, csak azokat számolom bele.:) legyen 20 db hozzászólás( különböző személyektől.:)) , azért húsz , mert gyorsan rápillantottam az előző fejezetre, és ott annyi volt.:) Amint meglesz a 20 kiírom a nyertest ( a leghosszabbat.:)), és remélhetőleg pár napon belül tudom nektek szolgáltatni a fejezetet. Igyekezni fogok, de cserébe ti is adjatok okot, hogy igyekezzek.:)

puszi, Truska


Jó olvasást!



A királylány és a csillag (váltott szemszög)



Jasper


- Negyven másodperce hagytad levegőt venni, öcsi! Csupán a te érdekedben szólok, hogy lassan oxigénre lesz szüksége! – Emmett vidám és kicsit gúnyos hangja annyira nem illett bele a közegbe, amiben lebegtem Audrey-val.


Mindenesetre a hangnak igaza volt. Elhúzódtam tőle. Zihálva kereste a tekintetem, mintha ettől az aprócska mozdulattól épp arra következtetésre jutott volna, hogy világ körüli utazásra készülök. Megnyugtatásképpen megsimogattam az arcát - a mai napon sokadszorra.


Boldog voltam. Hónapok óta nem éreztem ezt a felhőtlen örömöt. Hiába akartam volna tagadni, tudtam, hogy az arcomon elterülő mosoly cáfolhatatlan bizonyítéka a boldogságomnak.


Még Emmett élces megjegyzése sem tudta kedvemet szegni. Boldog voltam, és ezt senki sem vehette el tőlem.


Szabadabbnak éreztem magam. A lelkem megkönnyebbült, a bűntudatom - ami már hetek óta ott lappangott a háttérben - lassan kezdett elhalványulni, bár tudtam sosem fog teljesen eltűnni. Az érvek ez ellen a kapcsolat ellen annyira sziklaszilárdan gyökeret eresztettek a tudatomban, hogy tudtam, egy belső hang mindig is szajkózni fogja a maga igazát, de most a boldogságom elsöpört minden más érzelmet.


Éreztem a torkomat kaparó szomjúságot, és bármily meglepő volt saját magam számára is, kibírtam. Szerettem őt, és épp ezért tudtam, hogy uralkodni tudok magamon és kordában tudom tartani a szörnyemet.


Két órával és tizenhét perccel ezelőtt még nem is gondoltam volna, hogy így fog végződni a beszélgetésünk. Azzal az eltökéltséggel jöttem ide, hogy valamilyen módon meggyőzzem őt ennek az ellenkezőjéről. Végül ő győzött meg engem.


A szavaival, az őszinteségével, a szerelmével, a vágyakozásával, a dühével és a fájdalmával. A szavai még mindig visszhangoztak a fejemben. „... ha tényleg van hely a szívedben nekem, akkor hagyd, hogy boldog legyek.” Én pedig hagytam…


Csodáltam őt, csodáltam, hogy mennyire elszánt, akaratos, és makacs. Minden észérvemet félresöpörve akarta, hogy szeressem.


- Min gondolkozol? – kérdezte előrehajolva az ágyán. Még akkor ültettem le, mikor a negyedik csókunk közben kis híján összecsuklott a kezeim között. Senki sem szaladt be a szobába, hogy megvizsgálja őt, pedig Carlisle és Edward is a házban tartózkodtak. A magas pulzusszámából arra következtettem, hogy csak a gyors szívverése miatt lett rosszul. Bár tudtam, hogy ő ezt korántsem emlegetné rosszullétként. Jól volt nagyon is jól.


Egy szörnyeteg csókolta őt, egy szörnyeteg szerette, mégis talán soha jobban nem volt. Nem ismertem a gyerekkorát, nem ismertem őt négy hónappal ezelőttig, de úgy éreztem, senki sem tette őt még ilyen boldoggá.


Mielőtt válaszolhattam volna, a gyomra nagyot kordult. Összeszorított szájjal, összeráncolt homlokkal ölelte át a hasát, mintha abban reménykedne, hogy így tompítani tudja a hangokat.


Elmosolyodtam és közel hajoltam hozzá. – Jobb lesz, ha eszel valamit, Esme már úgyis fél órája elkészült a vacsorával.


Válaszomra ugyanolyan arckifejezéssel átkarolta a nyakamat, és szinte biztos voltam benne, hogy magában a kis emberi szükségleteit szidja. Nem igazán akaródzott egyikünknek sem megmozdulni.


- Megígérem, hogy nem fogok eltűnni - motyogtam a fülébe, közben léptek halk zaja ütötte meg a fülemet. A személy, aki kiadta a hangot, egy kis bűntudatot és szorongást érzett, miközben az ajtó felé sétált. Éreztem, hogy nem akar minket megzavarni, de a kötelessége hajtja. – Lent várlak - súgtam ismét Audrey fülébe. Ijedten nézett rám. – Carlilse jön, hogy megvizsgáljon.


Lassan lefejtettem a kezét a nyakamról és felálltam. Éreztem a fájdalmas ürességet, amit érzett miközben eltávolodtam az ágytól. Nagyot szusszantva léptem vissza hozzá és adtam egy puszit a szájára. Szélesen elmosolyodott, mikor az ajtó felé fordultam. Fejcsóválva nyitottam ki Carlisle-nak az ajtót. Vidámságomat látva ő is visszamosolygott. Megkönnyebbülten… és… büszkén nézett végig rajtam. Nem néztem Audrey-ra, mikor kimentem mellette az ajtón, mert félő volt, hogy ismét visszatartana.


Miközben emberi tempóban elindultam a konyha felé, sorra vettem a házban uralkodó érzéseket. Esme a konyhában dudorászott. Féltett, de örült is, hogy megoldódni látszódnak a dolgok. Éreztem, hogy Bella is a konyhában van, ő boldogan pakolászott Esme árnyékában.


Edward nyugodtan és könnyeden zongorázott a nappaliban. Aztán megéreztem Emmettéket is…


A nappali felé vettem az irányt. Emmett az egyik fotelben ült Rosalie-val az ölében.

Jake és Seth a sarokban ültek a földön és horkoltak. A falkából felváltva őrjáratoztak a farkasok, és figyelték a terepet, nehogy ismét megjelenjenek Gregory-ék. A kanapén Nessie olvasott mesét Maggie-nek. Emmett vett észre először, boldogan vigyorgott rám és ugyanolyan hangsúllyal szólt hozzám, mint alig néhány perccel ezelőtt.


- Azt hiszem, már csak én vagyok a kivétel. Mi a jó abban, hogy úgy nyalogatod a nyalókát, hogy közben nem veszed le róla a csomagolást?


- Emmett, fejezd be!- szólt Esme, miközben kijött a konyhából. Odajött hozzám és egy puszit nyomott az arcomra – Büszke vagyok rád! – mondta ki azt, amit már amúgy is éreztem.


- De Esme, most miért? – folytatta Emmett. – Én csak kíváncsi vagyok, hogy mi a jó ebben az egészben. Ez valami újfajta sport? Túl kevés izgalomban volt részetek az évszázadok alatt?- kérdezte nevetgélve.


Egy párna repült Emmett felé, amire nem számított, és kellőképpen fejen találta őt. Nessie dobta hozzá nevetve a kanapéról. Biztos voltam benne, hogy Nessie engem akart megvédeni. Ezt bizonyítva pajkosan rám kacsintott. Kicsi kora ellenére nagyon értelmes kislány volt. Most körülbelül hat évesnek látszott, de sokkal többet értett és tudott a világ dolgaiból, mint a vele egykorúnak kinéző gyerekek.


- Emmett, már a reggeli beszólásodért is tartozom neked egy alapos gyepálással. – jegyeztem meg, utalva a csipkelődésére Audrey részegsége miatt.


- Oké - éreztem a feltörő lelkesedését. – Gyere ki a hóra! - mutatott az ajtó fele.


- Nektek most más dolgotok van - hagyta abba hirtelen a zongorázást Edward. A hirtelen csöndre Jacob nagyot horkantva fészkelődött a sarokban, de nem ébredt fel.


- Igen, mennünk kell- állt fel Emmett öléből Rosalie. - Csak téged vártunk, hogy szóljunk, elmentünk. – mondta nekem.


- Fremont-ba?- kérdeztem. Még délelőtt elterveztük, hogy valamelyikünk elmegy abba a városba, ahol Audrey húga nőtt fel, és ahol rejtélyesen eltűnt - legalábbis az emberek számára.


- Igen. - mondta Rosalie. A számításaimmal ellentétben már nem éreztem irányából azt a helytelenítést, amit tőle várnék el. Egyszerűen csak beletörődve várt a feladata elvégzésére. Egy kicsit szomorú lett, mikor a lányokra pillantott. Nehéz szívvel hagyta itt őket még csak pár napra is.


- Megnéztem interneten az időjárást, és úgy néz ki, abban a térségben néhány napig szakadni fog az eső. – mosolygott rám Esme.


- Vigyétek a karperecet! – emlékeztettem őket.


- Már beraktam- mutatott egy kisebb táskára Rosalie. Mellette pedig két bőröndre. – Úgy teszünk, mintha átutazók lennénk, és a fedősztorit majd kitaláljuk útközben.


- Nem értem, mért nem lehetünk FBI ügynökök?! – zsörtölődött Emmett.


- Mert egy öt hónapja történt gyilkosság nem hiszem, hogy az FBI-ra tartozna - csóválta a fejét Rosalie.


- Használjátok ki, hogy lassan jönnek az ünnepek - tette hozzá Edward.


- Jaja, Rose lesz a karácsonyi ajándék a szomszéd bácsinak. – Egy másik párna - Rosalie jóvoltából - ismét Emmett felé repült.


- Nem pont erre gondoltam - mosolyodott el Edward. – Csak az ünnepek közeledtével az emberek vágynak a szabadságra, a családra, közben pedig mindennel el vannak késve, össze vannak zavarodva. Ha most mentek, nem fog nekik feltűnni az érdeklődésetek.


- Mr. Tudom-mi-jár-az-emberek-fejében megszólalt. – vigyorgott Emmett.


- Na jobb lesz, ha elindultok – mondtam ki a végszót.


- Ne má’, még gratulálni akartam Audrey-nak.


- Azt mondtam, menjetek! - szóltam rá a lehető leghatározottabb hangon.


- Jól van, na, jól van, na - ekkor Esme felé fordult. – Maggie-re figyeljetek! Esténként egyre hidegebb van, és ki szokott takarózni! Nehogy megfázzon! - mondta apukásan. Úgy rajongott Maggie-ért, mint még kisbabáért soha.


- Emmett, tudom - mosolygott szélesen és elnézően Esme.


- De ha a farkaska elmegy járőrözni, mindig legyen vele valaki a szobában! Nagyon vigyázzatok rá! – mondta aggódva, miközben egy puszit nyomott Mag arcára és összeborzolta Nessie haját. – és…


- Emmett! – szólt rá Rosalie az ajtóból, ahol a nehéznek tűnő bőröndöt könnyen a hátára vetve várakozott – Még egy szó, és én vezetek!


- Jól van már, asszony! – morgolódott Emmett. De utánarohant.


Hallottuk az élcelődést köztük, majd a halkan beinduló motort.


Nessie mindeközben tovább olvasott. Hallgattam a mesét, és hirtelen lett egy ötletem.


Audrey


Hálát adtam magamban, hogy Carlisle-nak nem volt semmilyen megjegyzése ránk. Biztos voltam benne, hogy az egész család mindent tud. Tudtam, hogy amennyire tudják, próbálják meghagyni a magánszféránkat, de bizonyos dolgok előbb-utóbb mindig kiderülnek ebben a családban, és úgy éreztem, ez a dolog előbb derült ki, mint szerettem volna.


Óvatosan mentem le a lépcsőn Carlisle-lal a sarkamban. Minden nap ragaszkodott hozzá, hogy megvizsgáljon, bár a bordáim már lassan összeforrni látszottak, a lábam pedig gyógyulófélben volt.


A lépcső közepén félve megálltam és lesandítottam.


- Nyugi - jött Bella a konyha felől mosolyogva –, Emmett elment Rosalie-val.


- Elment?- kérdeztem megkönnyebbülten. Nem bírtam volna elviselni még néhány megjegyzést a reggeliek után.


- Igen, elmentek – mosolygott Bella még mindig szélesen.


- Hova? – tettem fel a soron következő kérdést.


- Hosszú, majd később elmesélem – hallottam meg Jasper hangját az ajtóból. Karba tett kézzel állt az ajtónak dőlve és engem nézett. A mosoly még mindig nem tűnt el a szája sarkából. Ettől egy pillanat alatt elfelejtettem, hogy nemrég még Emmett megjegyzései miatt aggódtam. – Carlisle, beszélhetnénk? – fordult végül mégis az apja felé.


- Persze... – válaszolt meglepetten és az emelet felé intve elindult felfele a lépcsőn.


Jasper utána iramodott, mikor mellém ért, egy puszit nyomott a homlokomra és felviharzott a lépcsőn.


Szemlesütve mentem Bella után a konyhába.


Mint később kiderült, az egész család teljesen nyugodtan kezelte a helyzetet. Nem volt itt Emmett, aki néhány csípős beszólással bizonyára megnehezítette volna a helyzetemet. Sem Rose, aki bár beismerte, hogy nincs ellenünk, mégis mintha láttam volna valami olyat a tekintetében, amit máséban nem.


Esme csak egy puszit adott az arcomra, és azt susogta a fülembe, hogy büszke rám. Bella pedig mindentudóan ült az asztalnál és épp Nessie matekpéldáit javította ki lassan és figyelmesen, mint egy emberi anyuka, attól eltekintve, hogy még szupergyorsaságával sem vétett volna egy hibát sem.


Hiába nyugtatott meg a tény, hogy senki sem tiltakozik foggal-körömmel a kapcsolatunk ellen, mégis alig bírtam lenyelni a falatokat.


- Végeztél?- kérdezte Jasper az ajtóból.


- Igen- válaszoltam azonnal, bár valahol tudtam, hogy akkor is ezt a választ adtam volna, ha nem eszem már két hete. A közelsége megnyugtatott. Csak mikor a konyhán átbicegve tartottam felé, vettem észre, hogy két kabátot tart a kezében. Kérdőn néztem rá.


- Nincs kedved egy kicsit kocsikázni velem? – kérdezte apró mosollyal a szája sarkában.


- Mire készülsz?- kérdeztem vissza azonnal még mindig meglepetten.


- Meglepetés – mondta mosolyogva. Felsegítette rám a kabátom, még ott a konyhában.


- Jazz, a Volvo-t elvitték Rose-ék. – hozta a sapkámat és a sálamat is utánunk Bella, Esme szorosan a nyomában jött.


- Carlisle odaadta a kocsit- mutatott felé egy apró kulcsot.


- Akkor vigyázzatok magatokra…- kezdte Bella.


- Igen mami, igyekszem hazahozni tizenegyre. Nem muszáj fennmaradnotok. - kacsintott rá.


- Ne pimaszkodj! – szólt rá Esme kedvesen.


Jasper nevetve kitessékelt a garázsba. Tényleg boldog volt. Engem is boldoggá tett a széles, levakarhatatlan mosolya. Lassan kezdtem megérteni azt a mérhetetlen hálát, ami tükröződött mind Esme, mind Carlisle szemében kimondatlanul. A nagy fekete Mercedeshez vezetett, és kinyitotta nekem az ajtaját. Óvatosan beültem a kocsiba.


- Hova megyünk?- kérdeztem ismét, mikor egy pillanattal később beült mellém.


- Megtudod nemsokára. Csak néhány percet autókázunk.


- Az jó - húztam el a számat és próbáltam kitalálni, hogy miben mesterkedhet.


- Maggie-nek és Nessie-nek köszönd az ötletet – vetette oda félvállról, mikor elindultunk Forks irányába.


- Miért, Mag autókázni akart? – kérdeztem közömbösnek tűnő hangon.


- Majd megtudod – vigyorgott rám. Lenézett a lábamra. – Fáj még?


Egy pillanatra aggódás suhant át az arcán.


- Túlélem. Carlisle azt mondta, hogy az ünnepekre már teljesen rendben leszek – próbáltam megnyugtatni.


Nem szólt semmit, csak az utat figyelte. Mintha egy alagútban száguldottunk volna a kocsival. Az utat szegélyező hófödte fák ijesztően hatottak az alkonyat előtti félhomályban.


- Szóval…- kezdtem volna bele a következő puhatolódzó kérdésembe, mikor hirtelen letért az útról egy buckás erdei ösvényre. Megszeppenve kapaszkodtam az ülésembe, és csöndben ültem, míg néhány perc múlva meg nem állt.


Kinyitotta nekem az ajtót és felém nyújtotta a kezét. – Kicsit sétálnunk kell – tájékoztatott. Összehúztam magamon a kabátot, és a fejembe húztam a sapkámat.


- Most már megmondhatnád, hogy hova viszel – jegyeztem meg.


- Még néhány percig kétségek közt kell hagyjalak - mosolygott az orra alatt, miközben elindultunk egy keskeny ösvényen a fák között. Bosszúsan szusszantottam egyet és a következő percekben a lábam elé tornyosuló hóbuckákra összpontosítottam.


Az ösvény egyre meredekebben lejtett felfelé. Remegve kapaszkodtam a kezébe.


- Mesélj a gyerekkorodról! – mondta egyszer csak, közben pedig utánam kapott, mert majdnem hanyatt estem egy bizonytalan lépés után. Felnéztem rá, összeráncolt homlokkal bizonytalanul átkarolt, hogy még csírájában megelőzze a további eséseket. Egy pillanatra olyan érzésem volt, hogy saját magától félt leginkább nem pedig attól, hogy spárgázok a következő tíz méteren.


- Mit szeretnél tudni? – kérdeztem végül.


- Milyen gyerek voltál?


- Unalmas gyerek voltam, semmi felfüggesztés, vagy beírás. De mégis… - a szemem sarkából láttam, hogy kíváncsian pillant rám. – Egyszer a nővérem dolgozatát adtam be a történelemtanáromnak. Boszorkányokról kellett fogalmazást írni, engem pedig kiakasztott az összes misztikus téma az órákon. Csak ott rontottam el, hogy Kate dolgozata túl emlékezetes volt a tanár számára és rögtön kiszúrta a csalást. A büntetés az volt, hogy dupla hosszúságú dolgozatot kellett beadnom rövid idő alatt. – Jasper felnevetett mellettem. Hangját visszaverték a fák, egy pillanatra összerezzentem.


- Szóval nem szeretted a misztikus dolgokat - kuncogott magában.


- A 17. századi boszorkányüldözések nem tartoztak éppen a kedvenc témáim közé - állapítottam meg – Vámpírokról és alakváltó farkasokról nem szólt a fáma. Akkor lehet, hogy több érdeklődést mutattam volna – szögeztem le.


- Lehet - mondta elgondolkozva. - Milyen voltál kisgyereknek? Még az iskola-előkészítő előtt? – kérdezte ismét kíváncsian.


- Hát akkor még más volt a helyzet. Rossz voltam, vagyis inkább dacosabb. Felmásztam mindenre, amire nem kellett volna, kipróbáltam minden mászókát, amit megtiltottak. Egyszer Kate-tel bújócskáztunk és elbújtam a szekrény tetején – elmosolyodtam az emlékre. – Máig nem tudom megmondani, hogy hogyan másztam fel, de anyu olyan mérges volt rám, hogy közölte, hogy meg kell várnom apát, majd ő leszed. Több órát töltöttem a szekrény tetején. Azt hiszem, attól a ponttól lettem jó kislány.


- Már értem, megtaláltam a gyenge pontodat! Ha túl veszélyes leszel magadra, akkor felültetlek egy fa tetejére. – Grimaszomra hangosan és önfeledten felnevetett, épp úgy, ahogyan az előbb.


Fél percig csöndesen lépkedtünk a hóban.


- Akkor most csukd be a szemedet – suttogta a fülemhez hajolva.


- Jazz, nem akarlak elkeseríteni, de ha becsukom a szemem, növelem az esélyét a nyaktörő akrobata mutatványoknak.


- Audrey, nem akarlak elkeseríteni - utánozta a hanglejtésemet –, de előbb mászol le magadtól egy fáról, mint hogy mellettem nyaktörő mutatványokba keljen kezdened. – Felszusszantottam. – Naaa, kérlek! – hajolt ismét a fülemhez.


A hanglejtésétől kis híján elolvadtam, de továbbra sem tartottam jó ötletnek a csukott szemű közlekedést, főleg a közelségétől kialakuló halmazállapotom miatt.


Végül engedelmesen lehunytam a szememet és erősen a karjába kapaszkodtam. Próbáltam fülelni, hátha meghallok valami neszt, ami elárulja a meglepetésének bármi jelét. Felidéztem, hogy miket játszottunk Maggie-vel az elmúlt napokban. A meséket is végigpörgettem, de nem igazán tudtam egyiket sem elképzelni meglepetésként. Kevés esélyét láttam a hóemberépítésnek vagy a hógolyózásnak, amiket Mag kedvenc meséiben csináltak a gyerekek.


Meghallottam egy apró nyikorgást, mintha egy vasajtót nyitnának ki, ami már hónapok óta be van csukva és a rozsdától ennyire nyikorgó a hangja.


- Még ne less!- súgta a fülembe. – Egy pillanatra maradj egy helyben, azonnal visszajövök - mondta és elengedte a kezemet. Valamilyen reccsenéseket hallottam nem messze tőlem. Egy pillanatra elgondolkoztam azon, hogy remélhetőleg nem ismét az erejével akar ijesztgetni. Aztán megéreztem az érintését az arcomon.


- Rendben, most már kinyithatod - halottam meg a hangját.


Szívdobogásom felgyorsult. Mikor kinyitottam, a szemem el kellett telnie néhány másodpercnek, míg hozzászokott a félhomályhoz. Megdöbbenve néztem körül. Mindenre számítottam, csak erre nem. Egy tenyérnyi játszótér közepén álltam. Néhány hinta és libikóka, egy mászóka, és egy mókuskerék állt a csöppnyi hófödte területen. Még jobban körülnéztem. Ha jobbra fordultam, Forks városát pillantottam meg néhány fa ágai között, ahogy jobban megnéztem egy tucat faág letörve feküdt a földön, talán azért, hogy jobban látszódjanak a város pislákoló fényei. Egy aprócska dombtetőn voltunk, nem tudtam pontosan hol, de láttam a várost elterülni alig egy kilométernyire tőlünk. Aztán balra néztem. Leesett állal, letaglózva néztem a tengert. La Push házai túl messze voltak, de sejtettem, hogy a parton valahol terpeszkedhet el a falu. A horizont alatt lebukott már a nap a felhős ég eltakarta az utolsó sugarait.


Döbbenten, és elvarázsolva álltam a hóban.


- Hűűű - nyögtem ki, bár a látvány sokkal nagyobb lelkesedést követelt, de még mindig le voltam nyűgözve.


Jasper mellettem állt és az arcomat fürkészte. Elmosolyodott a reakciómra.


- Szóval tetszik – állapította meg boldogan.


- Nagyon – suttogtam. – Ez… mesés- leheltem.


A hold lassan kibújt egy felhő mögül, ezüstösen megvilágítva az aprócska területet.

Óvatosan közelebb lépkedtem a libikókához és lesöpörtem a kezemmel róla a havat. Arra számítottam, hogy ez az egész mesevilág az érintésemtől elillan, de ahogy éreztem a kezem alatt lassan rá kellett jönnöm, hogy ez itt mind valóság.


- Nessie találta meg még tavaly nyáron, mikor vadászni mentek. Eléggé eldugott hely.– lépett mellém. – Látod azt? – mutatott a fák közé, ahol sok cserje gyökerezett, az időre való tekintettel csupaszon.

Bólintottam.


- Az is egy ösvény volt, aztán valahogy elfelejtődött ez a hely, Talán a rossz időjárás miatt nem jöttek ide fel az emberek, vagy más oka volt, de az ösvényt belepte az avar, a bokrok, és itt állt ez a játszótér jó sok ideig használatlanul. Aztán Esme segítségével és tanácsaival valamennyire felújítottuk, így használható – Ismét az arcomat kezdte fürkészni. – Majd felhozzuk ide Maggie-t is mikor jobb lesz az idő – ígérte meg.


- És mi köze ehhez Maggie-nek? – utaltam a korábbi célzásaira.


- Mint mondtam, ő adta az ötletet. Egy mesében épp játszótérre vitték a szomorú barátjukat a szereplők - magyarázta.


- Én szomorú vagyok?- kérdeztem vissza azonnal. - És csak egy barát? - tettem hozzá halkan.


Fejcsóválva rám mosolygott. – Nem, már nem vagy szomorú - mondta miközben végigsimított az arccsontomon. - De hetek óta be vagy zárva és szükséged van egy kis friss levegőre és valami újra. Carlisle is szorgalmazta az ötletet. – nézett rám komolyan.


- Értem, de a második kérdésemre nem válaszoltál – súgtam.


- Jaj Audrey, a délutáni csókok nem válaszolták már meg azt a kérdést?- mosolygott rám szélesen.


- Sosem lehetek benne elég biztos - suttogtam.


Aztán ismét megcsókolt. Úgy éreztem, mentem elolvadok kezei között, akár a hópelyhek az ujjaim közt.


- Jobb lesz, ha leülsz - suttogta a számba. Lassan az egyik hintához támogatott. – A mászókákról meséltél, de a hintákról nem – állapította meg, miközben beleültetett az egyik hintába. – Szóval, Miss Hopes, mi a véleménye eme játékszerekről? Milyen emlékei vannak róla? – kérdezte komolyan, bár a félhomályban még mindig láttam a csillogást a szemében.


- Imádtam hintázni. Anyut mindig lefárasztottam egy-egy hintázás alkalmával. Az kiáltoztam mindig, hogy magasabbra-magasabbra! El akarom érni a leveleket a fán! A csillagokat az égen! – emlékeztem vissza mosolyogva.


- Ezen könnyen segíthetek - mondta somolyogva, miközben a láncot becsatolta a hintámon.


- De…- kezdtem meglepve, de félbeszakított.


- Hunyd le a szemed - kérte ma már sokadszorra. Engedelmeskedtem neki. Óvatosan megigazította a fejemen a sapkát meg a sálat. El is felejtettem, hogy a tél közepén vagyunk, és fáznom kellene, de csak boldog voltam, hogy kettesben vagyok vele, a boldogságom pedig melegséggel töltötte meg a szívemet és az egész testemet. – Most, pedig képzeld azt, hogy gyerek vagy, hogy el akarod érni a csillagokat. – megéreztem az ajkát a fülemnél, az illata megtöltötte az egész elmémet. – Én segítek neked elérni - súgta lágyan.


Mikor kinyitottam a szememet, már nem térdelt előttem. A hinta mögé állt és finoman elkezdte lökni. Szinte láttam az arcát magam előtt, hogy retteg, hogy kárt tesz bennem. Egyre magasabbra repült velem a hinta. Én pedig lehunytam a szememet és ugyanolyan boldog nevetésbe kezdtem, mint mikor angyalkáztam az udvaron. Éreztem a hideg téli levegőt a bőrömön. Néztem a városka fényeit. A hintából jól láttam minden apró kis fénysugarat.


Mint aznap, mikor Seth-tel angyalkáztam, éppúgy most sem tudtam megállapítani, mikor kezdtem el sírni, csak arra lettem figyelmes, hogy Jasper ijedten megállítja a hintát és letérdel elém.


- Mit rontottam el?- kérdezte kétségbeesve. A szemei féltéssel és aggodalommal teltek meg. – Megütöttelek? Fáj valamid? Miért sírsz? Fázol?- kérdezte. Meg sem várva a válaszomat, levette a kabátját, és a hátamra terítette. Ösztönösen, mint egy kisgyerek, hüppögve felé nyújtottam a kezemet. Kiemelt a hintából és egy szempillantás alatt ő ült a helyemre, és az ölébe húzott. Megigazgatta rajtam a kabátját, és óvatosan elkezdte a lábával lökni a hintát. Nem olyan magasra és olyan gyorsan, mint az előbb, csak kicsit. Mintha egy hintaszékben ülnénk. A mellkasába fúrtam az arcomat és tovább sírtam.


- Mit rontottam el? – kérdezte ismét, mikor kicsit megnyugodtam.


- Semmit. Boldog vagyok – mondtam, bár a könnyfátyolon át láttam, hogy nem igazán hiszi el ezt a kijelentésemet. – Nagyon szeretlek – súgtam. – Köszönöm, hogy elhoztál ide – Elmosolyodott, most nem olyan szélesen.


- Nem akarom, hogy sírj. El akarom mulasztani a fájdalmadat - mondta magabiztosan.


- Ez nem fájdalom - cáfoltam meg nagyon halkan. Tényleg nem az volt. Bár valahol mindig sajgott a szívem az elvesztett múltamért, de az, hogy itt lehettem vele, kárpótolt mindenért. Úgy éreztem magamat, mint a mesékben, ahol én vagyok az elveszett királylány, aki megtalálta a maga szőke hercegét és boldogan élnek, amíg meg nem halnak. Na jó, kisebb módosításokkal… de valahogy így. Boldogabb voltam, mint valaha. – Látod? - kérdeztem, miközben odasimítottam az arcához a sajátomat. – Elértem egy csillagot. A legfényesebbet.


- Szeretlek, szeretlek, szeretlek, szeretlek - motyogta a hajamba. Az egész lágy zümmögésként hatott a csendes éjszakában, keze a hátamat simogatta, lábával meg még mindig automatikusan hajtotta kicsit a hintát.


Beszívtam az illatát és lehunytam a szememet.


Nem tudom, mikor aludtam el, hogy hogyan és mikor jutottunk haza, de abban biztos vagyok, hogy álmomban én voltam a legboldogabb királylány hetedhét országban.

21 megjegyzés:

  1. Ezt nevezem!
    Nagyon-nagyon jó lett. Túl késő van, hogy többet írjak, de remélem hamar meglesz az a húsz komment.
    Julcsi

    VálaszTörlés
  2. Szia,hát ezvalami nagyon szuper lett.Nagyon aranyosak igy eggyütt.Örülök,hogy végre boldogok.Emmett meg hát csak Emmett,ha neml ennének a beszólásai nem is ő lenne:D Remélem sikerül valamit kideriteniük és elkapják Gregorit és megölik,Chloet pedig sikerül megmenteniük.Jaj,nagyon aranyos volt Emmett,ahogy aggódott Meggiért:D Na,ilyen kései(vagy kora?)órán már többre nem futja.Remélem meg lesz a 20 komi.Várom a kövit.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jajj,nagyon jó lett a fejezet. És igazán romantikus is...főleg a havas játszóterezés. :)Végre Jasper is kezd felengedni,nem olyan fagyos a szíve...és talán kezdi elfelejteni Alice, és hisz abban,hogy Audreyval is boldogok lehetnek.
    Emmett hozta a formáját...a kedves macikát,aki babusgatja Maggiet:) kár hogy nekik nem lehet babaájuk Rose-sal...biztos helyes kis medvebocsok lennének :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Truska!
    Nagyon örültem, hogy sikerült felrakni a fejezetet, és rögtön el is olvastam:). Már nagyon vártam, és várakozáson felüli lett...Az elején annyira meghatóak, és romantikusak jasper gondolatai, és Emmett sem lenne Emmett, ha nem szúrna közbe mindenféle vicces megjegyzéseket. Hihetetlen, hogy Nessi már egy kisiskolással ér fel, meglepő volt, hogy ő olvas mesét Magnek. Emmett aggódása nagyon féltős-apukás volt, sőt... Bezzeg Rosalie fenyegetésére úgy ugrott, mint egy nyuszi. Nekem Emmett egy kicsit mindig is furcsa marad, olyan mint egy felnőtt testbe zárt gyerek lélek. Nem tudom, hogy Meyer tényleg ilyennek szánta, vagy csak a fanficek világában kapott ilyen tulajdonságokat, de nekem nagyon tetszik.
    Jasper ötlete meg fenomenáis... Az az elhagyott kis játszótér, amivel Audrey-t igyekszik visszarepíteni az elveszett életébe... nagyon romantikus, és kifejezi a szerelmét. Ráadásul a végén, mikor Audrey félig meghatódva, félig fájdalmasan elsírja magát, az a rettegés, és félelem, hogy miatta érzi magát rosszul, hihetetlenül romantikus. Bár nekem is lenne egy ilyen általad írt Jasperem élőben:)
    Várom a folytatást!
    Kedves olvasótársak írjatok!
    Üdv.: Nita

    VálaszTörlés
  5. Szia Truska!
    Nagyon jó lett a fejezet! Általad egyre jobban megismerhetjük Jaspert, mert ugye Meyer nem igazán adott neki sok szerepet a Sagaban. Ezért nem is igazán foglalkoztatott az ő karaktere, de egy ideje egyre jobban kedvelem:D
    Audrey és Jazz olyan aranyosak együtt és jó hogy végre kezd megoldódni a dolog köztük.
    Már kezdtem úgy érzeni hogy elmarad az akció és csak a romantika marad, de szerencsére nem. És pont jól vegyítetted el, mire "összejöttek" utána kezdődik az akció:D
    Emmett...istenien hozod a karaktert:D
    csak így tovább, sok puszi, Lou:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ez annyira...annyira, olyan csodálatos volt..
    Eszméletlenűl jól írsz :)
    Napokig el tudnám olvasgatni :)
    Annyira örülök, hogy végre rendesen összejöttek. Olyan gyönyörű páros :)
    Csak Emmett ne szemétkedne már annyit...
    Nagyon várom a kövit,
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  7. Szia Truska!

    Elöszőr is az elején lezdeném:)
    Most kezdtem el olvasni nem rég a történetedet, ezért nagy csalodás ért amikor a végéhez értem. Tegnap amikor elolvastam a Végzet könnyi 6.fejezet-ét nem figyltem hogy már fenn is van a 7. Ha az ember így egyszerre elolvassa az egészet fel tönik mennyire más ahogy kifejezed magad. Nagyon örülök hogy Jasper végre nem hibáztatja magát, és nincs már büntudata Alice miatt, persze azért még lappan benne egy kis félsz.De az elején ténylegrosszul indult a ,,kapcsolatuk,, Audrey-el. Igazán sajnálom amiért elvesztette majdnem mindenkiét. Maggie olyan aranyos karakter hogy szinte magam elé tudom képzelni milyen kis édes. Emmet poénjairól nem is beszélve. Egyszer kétszer tényleg fenékbe bilenthetné már valaki.
    És nem mellesleg nagyon jól megírtad a Romantikus részt, Jasper már nem mert Audrey-re nézni nehogy visszmennyen hozzá. Annyira da annyira örülök hogy most mindenki ,,boldog,,.Bár még mindig kiváncsi vagyok mi lesz Audrey testvérével. Már szavztam is hogy szerintem mi is lehetett ott az a karperec.
    Csak remélni tudom hogy végül minden jól sül el.
    Tényleg nagyon jó fejezet lett(szerintem nekem eddig ez a kedvencem, de az első csókos szituáció is egy kedvenc fejezetem)
    További jó írást, és remélem ebben a hónapban még Frisselsz...
    Pszika

    VálaszTörlés
  8. Helló Truska!!!!

    Egyszerűen nem találok szavakat.A fejezet egyszerűen fenomenális!!!!!!Örülök hogy Jasper végre elengedte Alice-t, és hogy Audrey-val való kapcsolatuk meg megkezdődött.Emmett szokásosan hozta a formáját.Azon kicsit meglepődtem hogy Rosalie nem dühös vagy nem helyteleníti őket de nagyon örülök neki.Nessie meg olyan aranyos volt hogy olvasott Maggie-nek.Jasper ötlete meg fantasztikus volt.Annyira kíváncsivoltam hogy hova viszi hogy szó szerint sürgettem a szereplőket.Ott mondogattam magamnak hogy : menjetek már,menjetek már.A vége fantasztikusra sikerült.De egyre kíváncsi vagyok.Emmették találnak majd valamit?Remélem hogy nem futnak bele egy csabdába.Audrey testvérét meg remélem megtudják menteni vagy legalábbis el tud szökni.A karperec meg nagyon éerdekel hogy mit akar mondani.Várom a folytatást!!!
    Pá bebike98

    VálaszTörlés
  9. Szia Truska!
    Az csalás, ha én is írok? :D
    Igaz, hogy már olvastam korábban, de véleményt még nem írtam, csak az esetleges hibákat kerestem benne. :)
    Nagyon-nagyon tetszett ez a rész is, olyan jó, hogy ilyen boldogok együtt. :) És a család is elfogadta őket egy párnak. Emett persze ki se bírná a csipkelődései nélkül, de ő már csak ilyen. Nagyon tetszett a nyalókás hasonlata. :)
    Jasper játszóteres ötlete is olyan aranyos volt, meg ahogy kérdezgette a gyerekkoráról... Az egész jelenet nagyon tetszett.
    Kíváncsian várom, találnak-e valamit Emették, gondolom, lassan a Chloé-szálon is beindulnak a történések...
    Köszönjük, és én is nagyon várom a frisst!
    Puszi:
    Kata

    VálaszTörlés
  10. Szia mit is írhatnék neked valami nagyon de nagyon jó lett ,és csatlakozom az előttem írókhoz amit Jasperröl írtak hát Emmett meg csak Emmett szerintem neki is lehetnek még rejtett tulajdonságai azt vesszed most milyen aranyos hogy aggódót kis Meggiért azt hiszem még te nagyon jó dolgokat fogsz még bennünket meglepni ahogy szövögeted itt a történeted fonalát na nem hablatyolok tovább várom nagyon az ujjat üdv Böbe

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    ohhh..már nagyon vártam ezt a fejit is:D
    nagyon tetszett..olyan aranyosak együtt, főleg annál a játszóteres résznél,..és Emmett, hát Emmett:D
    ..ebben a fejiben kicsit hiányzott Maggie,de csak azért mert olyan aranyos...még a felnőtteket is megnevetteti..
    ..de nagyon tetszett ez a fejezet is:D várom a folytatást, és remélem minnél előbb összejön a 20 komi:D
    Pussz:Süti

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Nagyon nagyon fantasztikus lett ez a fejezet is, mint az összes többi. Nagyon romantikus volt a havas játszótér, és olyan édes a Jasper, ahogy kezdd felengedni, és ahogy a végén aggódik, mert azt hiszi bántotta az Audrey-t. Hát Emmett hozta a formáját mint mindig. Esme is, olyan aranyos volt amikor azt mondta, hogy büszke Jasper-re. És tök jó, hogy a Rosalie is elfogadta azt, hogy szeretik egymást. Kíváncsi vagyok mit találnak Fremont-ban.
    Remélem, hogy minnél előbb hozod az új fejezetet.

    Puszi: Selena

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Nagyon-nagyon tetszett ez a rész! Olyan idilli volt minden. :)
    Emmett kommentárjain hangosan nevettem; őt nem lehet megunni.
    Örülök, hogy az egész család pozitívan áll a kapcsolatukhoz, még Rose se tesz rosszindulatú megjegyzéseket - bár, gondolom, azért nem repes az örömtől, de nem is hangoztatja.
    Remélem, előrébb jutnak majd Chloe ügyében; szegény lányt már nagyon meg kéne menteni.
    És a játszóteres jelenet! Jaj, az nagyon romantikus volt. :)
    Tényleg nagyon tetszett ez a rész (is).

    További jó munkát!

    VálaszTörlés
  14. Szia Truska!

    Csak most sikerült komit írnom, pedig már hétfőn elolvastam.
    Nagyon aranyos rész lett! :) És romantikus...Audrey végre boldog, szívesen cseréltem volna vele! ;)
    Rendes Rosalie-éktől, hogy elmennek kutatni. Remélem, találnak nyomot, amin elindulhatnak...

    Siess a kövivel!
    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés
  15. Szia kedves Truska!
    Nemrég találtam rá a blogodra, és most szeretném kifejteni a blogról, erről a fejezetről, és rólad a megalkotott véleményem.
    A blogról: A blogod egyszerűen fantasztikus! Már elolvastam egy párszor a történeted, de mindig át tudom élni, amit írsz! Egyszerűen lehetetlen megunni. Összeszedett fejezeteket írsz, amik hosszúak, kifejezőek, és izgalmasak. Néha-néha ugyan beszúrsz átvezető fejiket, de azok is azt a célt szolgálják, hogy az olvasók azt mondják: MÉG!! Én nem tudok ráunni, és a Te blogod volt az egyik, ami meg tudott siratni ( amikor Alice meghal). Úgyhogy tényleg minden elismerésem.
    A fejezetről: Egyszerűen imádom! Annyira jól meg tudod írni, hogy komolyan mondom, le a kalappal előtted!Olyan aranyosak együtt! Az pedig nagyon tetszett, hogy ilyen jól fogadta a család Jasper és Audrey kapcsolatát! Ééés végre Jasper is mosolyoog * ezerwattosvigyor* Imádom, ahogy Jasper mindent megtenne Audreyért. Komolyan mondom, lennék a csaj helyében...:D
    Az Emmett-Nessi vita nagyon tetszett:D Nessi aranyos volt, hogy megvédte Jazzékat.
    A játszóteres rész pedig nagyon szívhez szóló volt. Legalábbis számomra. Szerintem ebben a fejezetben ez volt a kedvenc részem. Szóval ez egy remek feji volt!
    Rólad : Nagyon szeretem az írásodat, mert tehetséges vagy. Kifejező az írásod, mindig van mondani valója. Soha nem fecsegsz fölöslegesen ( kivétel ez alól a fejezetek fölött hagyott megjegyzések). Szerintem nagyon tehetséges vagy, bár én ezt nem tudhatom ilyen fiatal fejjel ( még csak 13 éves vagyok xD)
    Úgyhogy Gratulálok Neked, és sok sikert kívánok a továbbiakban!!
    Puszi Mazsolä

    U.i.: Ha van kedved, nézz be hozzám: petbaby02.blogspot.com
    Nem most nyitottam, csak most került fel az első bejegyzésem.

    VálaszTörlés
  16. Szia - kicsit meglepő, hogy most felbukkantam itt, de azért jöttem, mert újra belekezdem Twilight ficek olvasásába...
    Sajnos most nincs túl sok időm kritikát írni, de, azért összefoglalom a véleményemet.
    Egyszerűen fantasztikus az egész, jók a karakterek, és bár én Edward/Bella párti vagyok, de ez... tényleg nagyon tetszik!!! Amúgy mikor megölted Alice-t, én bőgtem kb. négy fejezeten keresztül xĐ mondjuk az viszont jó ötlet volt, hogy Alice megjelent Audrey álmában.
    Na mindegy, szóval tényleg egyszerűen fenomenális, és örülök, hogy Jazz most kicsit nem foglalkozik semmivel, csak boldog. Kíváncsi vagyok a folytatásra, remélem hamar meglesz.
    Sok sikert, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  17. Szia Truska!
    Végre ma ideértem hogy eltudjam olvasni a töriet, amit már nagyon vártam...
    Egyszerűen fantasztikus és leírhatatlan hogy milyen jó lett.
    Végre Jasper 100%-ban beismerte hogy szereti Audrey-t és hogy nem hagyja el!!! Már én is nagyon vártam ezt a fejit:)
    Nagyon várom a kövit remélem hogy még lesz nekik sok ilyen szerelmes pillanatuk.
    Szia adri.

    VálaszTörlés
  18. Szia Truska!
    Jajj, ez annyira jó volt így, már vagy tucatszor elolvastam ezt a fejit, nagyon köszönöm Neked! Várom az újabbat is! Nagyon...
    Jó nyarat továbbra is!
    Orsa

    VálaszTörlés
  19. Szia Truska!

    Tegnap kezdtem el olvasni a történeted,de csak ma reggel jutot időm hozzászólni. Nagyon tetszik a történeted és örülök hogy rátaláltam. (Én Team Jasper vagyok.) Amit szeretek a történetedben az a rengeteg érzelem és a fordulat. Az elején tisztára megdöbbentem mikor kiderült hogy Chloe Audrey mostoha testvére. Amikor Alice meghalt azt a fejezetett végig sírtam. Töbször át kellett olvasnom mert nem láttam a könnyeimtől. Amikor Audrey-t Gregory nekicsapta a barlang falának és onnan begurult a vízbe akkorát néztem hogy majdnem kiugrot a szemem a helyéről. És mikor azt olvastam hogy valami fehér köd átöleli akkor megnyugodtam hogy valaki kihúzza őt a vízből. De mikor feladta a küzdelmet tisztára olyan voltam mint Jasper. Magamban azt mondogattam : "Nem ő nem ő nem halhat meg." Mikor Jasper elsuttogta Audreynak az érzéseit mert azt hitte hogy alszik az egyszerűen fenomenális fejezet volt. És mikor Jazz megcsókolta Audrey-t az olyan romantikus volt. (Azt hittem minden rendbe fog jönni mindenki boldog de, akkor olvasom hogy Jasper már sehol sem volt.) Ott néztem hogy : "Hol van Jasper?" "Miért nem jönn vissza?" Nagyon tetszett az hogy újra visszahoztad egy fejezet erejéig Alice-t. Kíváncsi voltam hogy mit fog hozzá szólni. De Alice elfogadta a még el nem kezdődő kapcsolatukat. De végül minden jóra fordul ám, Jazz meg le akarja beszélni Audrey-t erről a kapcsolatról. (Már torkig voltam azzal hogy mindig talál magának valami kifogást.) Audrey beszéde pedig nagyon szép volt. (Nem csoda Jasper feladta a harcot.) Térjünk a mostani fejeztere. Nagyon örülök hogy most már mindenki boldog. Emmetten meg röhögtem egy csomót. ( Hát Emmett az Emmett marad.) És örülök hogy Rosalie elfogadta a Tényt Hogy Jasper és Audrey egy pár.A játszóteres részt pedig imádtam.
    Várom a falytatást!!!
    Jazzmin
    Ui:Bocs a szóismétlésért!!!!

    VálaszTörlés
  20. jaj ez nagyon jou volt,annyira aranyosak voltak......Emettet iogen bírokm,várom a kovit,puxxii

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Nézz be hozzám, mert van valami az olvasóid számára... :)

    Puszi: Gabriella

    VálaszTörlés