Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2010. július 15., csütörtök

Nyertes:)

Sziasztok!

Szóval ezúttal csak egy nyertest hirdetek ki.:) Kicsit szomorú voltam, hogy csak ennyi hsz-t kaptam:( Tudom, hogy nyár van, és mindenki megy mindenfele, meg meleg is van, csak nekem sokat jelentene.:( Na, a remény hal meg utoljára, szóval reménykedek, hogy a következő fejezetnél aktívabbak lesztek.:) Akik, pedig írtak azoknak köszönöm, még ma válaszolok(remélem.:)A nyertesről annyit, hogy amint látjátok A.Kata hozzászólása a legszembetűnőbb terjedelmű, de egy darabig ő helyettesíti a bétámat, szóval ő így is úgyis megkapja a fejezetet.:D Úgyhogy az övét nem számolom bele.:) Remélem nem haragszol érte.:):):)

A nyertes:

Rita, azaz Büdös könyv(L):)


Szóval, amilyen hamar tudsz írj nekem egy mailt.:) (madame.truska@gmail.com)
Kérdezhetsz egyet( bármit a ficcel kapcs), ha van ötleted meghallgatom, plusz elküldöm a bétázatlan fejezetet, ha elég gyorsan írsz.:)

Még valami: A hozzászólok között volt egy olyan hozzászólás ( a negyedik) amit nem írtatok alá, de utalt rá az illető rá, hogy az előtte lévő három hozzászóló egyike( ha jól vettem ki a szavaiból) Szóval, majd kérem jelezze nekem, hogy kicsoda volt tő, akár itt, akár majd a következő fejezetnél,mikor hozzászólást ír.:) És utólag hozzászámolom a terjedelmet.:) Mert ugye terjedelemre megy a verseny.:)

Köszönöm a véleményeket!

puszi,
Truska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése