Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2009. szeptember 30., szerda

Magyarázat

Drága, kedves olvasóim!:)

Tudom, hogy a 22. fejezetre számítottatok, de azt kell, hogy mondjam arra várnotok kell még egy kicsit(nem tudom mennyit, nem tudok pontos időpontot mondani). Látom, hogy türelmetlenek vagytok, és úgy éreztem, hogy muszáj néhány dolgot megmagyaráznom, tisztáznunk.:)

Szóval, mint már mondtam 12-es vagyok.:) aki leérettségizett már, talán emlékszik, milyen volt az előtte lepörgő év, aki még nem, az higyje el nekem, hogy húzós.:D Már a legelején is mondtam nektek, hogy most a legelső dolog az életemben a tanulás, és csak utána az írás, a ficem. Nagyon-nagyon imádok írni, de sajnos Az utolsó reménysugárral nem tudok felvételizni egyetemre.:( (pedig jó lenne:))Szóval mikor nem kaptok fejezetet, nem azért van mert olyan jó titeket izgalomban tartani, hanem mert nem érek rá. Minden nap próbálok legalább egy kicsit haladni a fejezettel, de nem mindig sikerül. Tényleg igyekszem, de a ti megértésetekre is szükségem van. Nagyon hízelgő, hogy ennyire türelmetlenek vagytok, de ez a helyzet, és nem is nagyon fogok tudni ezen változtatni.

Valamint azt is láttam néhány kommentben, hogy azt írtátok ne hagyjam abba az írást. Leszögezem: NEM fogom abbahagyni:):D eszembe sem jutott:) Imádom csinálni, így megnyugtatlak titeket, még jó sokáig kaptok tőlem részeket- még ha nagy szünetekkel is.:)
Sőt további terveim vannak eutánra, de ez még hétpecsétes titok.:P

Továbbá, nem akarok hálátlannak tűnni, mert köszönök, minden egyes visszajelzést, meg hozzászólást, de arra szeretnélek titeket kérni, hogy írjatok nekem véleményt.Tudom, hogy úgy hiszitek a vélemények száma nekem bőven elég de akárhányan írtok sosem vagyok teljesen megelégedve az írásommal, és még ha rosszat gondoltok is róla, örülnék neki, ha írnátok pár sort, és tényleg jobban haladok a fejezettel, ha kapok néha egy- egy inspiráló bő véleményt:.:) Akik eddig írtak, azoknak millió köszönet.:)

Amint tudok valami pontosat, szólok.:)

Jah, és majdnem elfelejtettem. Nem találtam keringőre párt, így palotásozni fogok.:) De azért köszi, hogy megemlítettétek. :) És nincs véletlenül közületek valaki, aki ebben a mostani 480-as pontrendszerben érettségizett, és felvételizett is? Ha nem gond, egy tudatlan kétségbeesett nőszemély néhány kérdésére válaszolni, az kérem, jelezze valahogy hogyan érhetném el.:) Nagyon köszönöm:)

Puszi, Truska

ui: Kitartás:D

1 megjegyzés:

  1. Szia Truska!
    Köszönjük a magyarázatot. :)
    Teljesen érthető, hogy most a tanulás az elsődleges az életedben, ne legyen lelkifurdalásod emiatt. Mi majdcsak kibírjuk valahogy (bár nagyon várjuk a folytatást. :) És a türelmetlenségünkkel csak bíztatni akarunk, nehogy azt hidd, ha napok óta nem érdeklődött senki, hogy van-e már friss, hogy már nem is várjuk. :)
    Milyen irányban szeretnél továbbtanulni?
    Sok sikert a tanuláshoz és jó készülődést a szalagtűzőre, puszi:
    Kata

    VálaszTörlés