Sziasztok!

Felkerült a 33. fejezet és az Epilógus. Egy bejegyzésben találjátok meg őket. Jó olvasást!

Március elején egy novella fog még felkerülni, kiegészítésként. Várlak vissza titeket akkor!:)

Puszi,
Truska

(2013. 01. 20.)

2011. február 12., szombat

Nyertes:)

Sziasztok!

Itt vagyok meghoztam a nyertesek neveit- mert mért ne legyen ismét két nyertes?:):):) Valamint ismét azért lett kettő, mert egyikőjük már nyert nálam egyszer.:)
Köszönöm, annak aki szurkolt nekem az UV-m miatt. Szerencsére meglett.:):):)): úgyhogy köszönöm, hogy gondoltatok rám, ha gondoltatok.:):):) Múlt hétvégén azért tűntem el, mert Spirit Bliss olvasói találkozón voltam Pécsett.:) Nagyon jó volt!:)

Na de nem ragozom tovább a szót, köszönöm hogy írtatok véleményt! Fejezet holnap reggelre várható!:):):)

A nyertesek:

Dhewilgirl és Jazzmin

Várom a leveleteket.:)
puszi,
Truska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése